4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol GR 2.8 TD - Výfuk
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=8593
Stránka 5 z 6

Autor:  zdeno [ Štv, 23.02.2012, 15:42 ]
Predmet príspevku: 

Je to hadica, nie rúra. Ukončil som ju pred zadnou nápravou šikmo dozadu.
Keď budem mať čas tak pofotím a pridám aj zvuk :-D

Autor:  OFFroad4wd [ Štv, 23.02.2012, 15:45 ]
Predmet príspevku: 

medal41 píše:
vynechaním niektorých dielov napr. koncovy tlmič rezonátor alebo katalizator ak je sa asi výkon nezvýši?! možno zvuk ale tým asi aj spotreba vedel by niekto k tomu z vlastnich skusenosti niečo dodať? 1p.s ešte ma napadlo svetlosť trubky :shock:


katalizátor odoberá cca 6koní takže kaťu sa oplatí vybrať preto som to aj ja tak urobil dal som menší tlmič výfuku z felície a do stredu ešte plnopriechodový zo žigule, originál nie je žiaden stredný a zvýšenie výkonu badať a zvuk je v pohode
aj keď je pravdou že original tam bol priemer nejakych 35mm teraz je 57mm rúra :D
http://www.youtube.com/watch?v=2jYePUjZ ... ature=plcp

Autor:  medal41 [ Štv, 23.02.2012, 16:02 ]
Predmet príspevku: 

http://www.youtube.com/watch?v=2jYePUjZ ... ature=plcp[/quote]
tibor zvuk už poznáme a teraz niečo väčšie dieslové
p.s inak katalizator nemám :)

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 24.02.2012, 10:04 ]
Predmet príspevku: 

uz som to tu asi niekde pisal, ale este raz ked o tom debatujete...

na patrole a vseobecne velkoobjemove motory s dlhym vyfukovym potrubim maju najvacsiu stratu v ohyboch ponad zadnu napravu, kedysi sme to merali na upravenom patrole na 145 PS a s kolenom a bez kolena ukonceny pred zadnym kolesom bol rozdiel od 9 do 12 % !!!

tlmic zadny (rezonator) nie je az take velke zlo a hlavny tlmic zavisi od konstrukcie, vacsinou 1-3 %

stary velky dieslovy motor (patrol) ma na haku ci ma tlmic alebo nie co sa spotreby tyka, pokial je turbo v dobre kondicii, tak moja skusenost hovori, ze nastup turba je o poznanie rychlejsi, lebo plyny prebehnu bez dalsieho odporu rychlejsie von a tym padom roztocia turbo rychlejsie, samozrejme pisem to zjednodusene a ked poviem o poznanie, neznamena to, ze to dokaze rozoznat kazdy sofer, ale ja som o tom presvedceny a vyfuky obvykle koncime pred zadnym kolesom (samozrejme je na to viac dovodov)

Autor:  Milan FI [ Pia, 24.02.2012, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

Rado, ak som to dobre pochopil, púšťaš to potom von pred zadným kolesom a rušíš to koleno nad nápravou? Nemá to koleno nejaký význam pri zaplavení vodou? Marí sa mi, že som to tu niekde čítal.

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 24.02.2012, 10:46 ]
Predmet príspevku: 

nie nema, teda teoreticky sa nad tym spekuluje, ale to nie pravy dovod, skratka nebolo ako obist napravu...

ked pod vodou vypnes motor, neodporucam ho uz startovat bez kontroly

Autor:  medal41 [ Pia, 24.02.2012, 18:42 ]
Predmet príspevku: 

vo všeobecnosti by ssa teda dalo povedať ked odhnije nejaká časť vyfuku netreba sa bať a vymeniť za holu rúru?! dobre som to pochopil?

Autor:  marisko [ Pia, 24.02.2012, 22:00 ]
Predmet príspevku: 

ja som dal za katom iba nerezovú rúru 85 mm :-D

Autor:  Little PEPE [ Sob, 25.02.2012, 9:07 ]
Predmet príspevku: 

na K160 mam len holu ruru nerez :-D

Autor:  zdeno [ Sob, 25.02.2012, 18:45 ]
Predmet príspevku: 

Takže ja to mám takto - bez vlnovca, hadica privarená priamo na 1. časť výfuku. Vlnovec som nedával úmyselne, keďže hadica je flexibilná.
Obrázok Obrázok

A trocha zvuku:
http://www.youtube.com/watch?v=6Nw9vJyt ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=O5S7c4lZ ... re=channel

Autor:  adamson [ Sob, 25.02.2012, 19:55 ]
Predmet príspevku: 

Toť už mám ten výfuk spojazdnený na mojom Trole. Neni to žiadne nepríjmné vrieskanie ale proste šepot kvetín :-D Tu je to sľúbené video. Je to len tak na rýchlo natočené mobilom ale zvuk je ako tak počuť. Však posúďte to sami. :lol:

http://www.facebook.com/video/video.php ... =2&theater

Autor:  matus368 [ Štv, 13.12.2012, 12:12 ]
Predmet príspevku: 

Nazdar vospolok dávnejšie som troška sledoval túto tému a náhodou som si pri sledovaní videí na nete všimol ako to poriešil chlapík na tomto patrole. Vsimnite si napr. 43. sekundu. Tam To pekne vidno. čo poviete celkom zaujímavé či? http://www.youtube.com/watch?v=UnUvSmcwvVU

Autor:  bull4x4 [ Uto, 12.01.2016, 0:16 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol GR 2.8 TD - Výfuk

Na patrole mam otvoreny vyfuk. Teda cistu ruru. Ale, kedze sa nejedna o 2.8, je vychadzajuci zvuk o dost hlasnejsi.
Z hladiska nastupu turba a vykonu je to fajn, ale na dlhsie cest aj dost otrava(rozumej, doslova nepocujem ani radio ;) )
Premyslal som nad nejakou klapoku do vyfuku. Podla potreby to stisit. Neviete poradit, ako sa to riesi, napriklad tie elektricke klapky.

Autor:  JOE66 [ Uto, 12.01.2016, 0:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol GR 2.8 TD - Výfuk

popozeraj po tuningovych obchodch na nete-su take kusy rury s roznymi priemermi co maju tie klapky zabudovane-ovlada to taky servo motorcek. mal som taku srandu na audine bola namontovana pred koncovym vyfukom ale kde to predosli majitel kupoval uz nepamatam :smt017

Autor:  bull4x4 [ Uto, 12.01.2016, 0:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Patrol GR 2.8 TD - Výfuk

Viem, kde to kupit, ale pomoze to? Ako to funguje? Jedna klapka tak stlmi zvuk? Nie su tam rury 2? Jedna s tlmicom a jedna bez? Klapkou to len regulovat? Toto by ma zaujimalo, lebo vlozit len klapku je jednoduche, ale stlmi to zvuk?

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/