4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Závity žhavičiek RD28T http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=10389 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Karlito [ Štv, 25.03.2010, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | Závity žhavičiek RD28T |
Ahoj everynissan body ![]() Pred tromi rokmi som menil žhavičky v mojej Y60. Už majú zas čas. No a pri poslednej výmene som na dvoch potvorách spozoroval nepekný úkaz - časť hliníkového závitu ostala na žhavičke. Nahodil, dotiahol a držalo to dobre, ale... budem ich vyberať a očakávam vážny problém. Ničmenej, nepotrebujem poradiť, berte to ako informáciu, keby sa niekomu niečo podobné a nielen pri žhavičkách vyskytlo. Možem zložiť hlavu, odstrojiť, nechať zavariť + zafrézovať a narezať nové závity, ale odhadom oprava cca 160 - 180 eurodukátov, alebo... ... znalým názov HELI COIL nie je cudzí - ísť cestou vyvložkovania. Za B bolo správne a budúci týždeň dojde k objednaniu sady helicoil M10x1,25 x 1,5D. Po preštudovaní dostupných informácií sa tejto opravy nebojím a dokonca premýšľam, že je to fajn alternatíva na nepovoliteľné závity výfukov a podobne... predpokladaná investícia do tej sady cca 50 eurodukátov Mrkenzí http://www.helicoil.info/?co=index_pouziti Doufám, že nevadí jazyková mutace (já jsem oboupohalvný ![]() ![]() -ka- |
Autor: | rado nd [ Štv, 25.03.2010, 14:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: Závity žhavičiek RD28T |
Karlito píše: Pred tromi rokmi som menil žhavičky v mojej Y60. Už majú zas čas. To s tým helikoptérom som zaznamenal. Ale viac ma zaujalo toto- koľko najazdíš ročne a čo tam máš za typ? |
Autor: | Karlito [ Štv, 25.03.2010, 14:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem, ale viac štartujem ako sa furt motám po lese a tak. Inak za dva roky cca 45t km. Značku neviem - NGK....? -ka- |
Autor: | Roland [ Štv, 25.03.2010, 14:36 ] |
Predmet príspevku: | |
karlito henten bazmeg som si zistoval aj na sk volalo sa to recoil ale mam take podozrenie ze na tej zavitovej vlozke je na spodku taka montazna špona ktora sa po osadení vlozky ustrihava osadzovacim nastrojom a teda ze ci to nemrdne rovno do komorky. inak vynalez vskutku dobry co sa tyka pevnosti netreba mat ziadne obavy mam odskusane na rozvodovej kladke drzi tam uz hadam 300 tis km a medzi tym sa robili aj vymeny kladky a zavit super. |
Autor: | Karlito [ Štv, 25.03.2010, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
To už som kumákoval a napadlo ma že buď dierku vnútri zaslepím štopľom, alebo pootočím motorom aby bol otvorený výfukový ventil v príslušnom valci a do výfuku pustím vysávač reverzne. Skúsip až keď budem pri tom.... možno bude stačiť magnet Vložky fungujú, to je jasné, ja som na jeden motor použil na 3 šrouby z desiatich čo držia hlavu - boli jednoducho strhnuté -ka- |
Autor: | Roland [ Štv, 25.03.2010, 15:44 ] |
Predmet príspevku: | |
ja viem vyrobca garantuje pevnost zavitoveho spoja vyssiu ako mal povodny zavit o niekolko desiatok percent to cislo si uz nepamatam ![]() |
Autor: | rado nd [ Štv, 25.03.2010, 16:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Neviem, ale viac štartujem ako sa furt motám po lese a tak. Inak za dva roky cca 45t km. Značku neviem - NGK....? -ka- Aj tak sa mi to zdá málo. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |