Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 22:13
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Nissan motor 3,3TD do PatrolaGR- čo vy na to? 
Autor Správa
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenki, to sa vie že sú možnosti, tie sú vždy :wink:

Ide o to na ktorú z troch strán to budeš chcieť vyladiť.
Max výkon, max Mk a zo spodu, životnosť...

Tu uvidíš aj obrátené radenie a prídavná prevodovka do boku...
http://www.youtube.com/watch?v=CSwb2syybJw

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pon, 29.03.2010, 6:42
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako vyzerá motor SD33T čo sa týka nejakých možných úprav, ladenia? Viem, že tam je radové čerpadlo a pomerne zastaralá koncepcia... sú nejaké možnosti?

-v princípe je to jednoduché, dostať čo najviac vzduchu do valcov a pridať množstvo paliva. Je to ale komôrkový motor, všetok vzduch sa tlačí cez štrbinu do malej komôrky, kde sa vstrekne palivo, vznikne výbuch a následne žeravé plyny prúdia cez štrbinu z komôrky von, do valca. Hlava je viac tepelne namáhaná, ako pri priamom vstreku. Sú tam straty prúdením do a z komôrky.Takže zvýšenie výkonu nemôže byť také veľké, ako pri motore s priamym vstrekom. V súčasnosti sa už komôrkové motory myslím nevyrábajú.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 29.03.2010, 10:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Suma-sumárum, SD33T do Y61 nie je riešenie, najmä kvôli vyššej hmotnosti a teda neadekvátnemu pomeru úsilie/výsledok.
...Škoda, na tom starom wagóne to vyzerá tak presvedčivo...

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Uto, 30.03.2010, 16:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Do tej Kovacovej na výkonovu valcovu brzdu pojdes?
Za 50€ ti vraj zistia:
- maximálny výkon a priebeh výkonu
- maximálny krútiaci moment a priebeh krútiaceho momentu
- odchýlku tachometra automobilu
- odchýlku otáčkomera automobilu
- záťažovú simuláciu automobilu
- tlak turba
- množstvo prietoku vzduchu
ale aj mnohé iné

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Str, 31.03.2010, 11:28
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano, presne tam. Bol som tam s C5, robil mi aj chipovanie motora a som s tým veľmi spokojný. Predbežne som sa dohodol aj na Patrola, len čas nemám... určite až po Tisovci, to je isté.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 31.03.2010, 16:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak potom sem daj aj vysledky.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Str, 31.03.2010, 17:04
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OK

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 31.03.2010, 17:10
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: