Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Nissan motor 3,3TD do PatrolaGR- čo vy na to?
Autor |
Správa |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Jenki, to sa vie že sú možnosti, tie sú vždy
Ide o to na ktorú z troch strán to budeš chcieť vyladiť.
Max výkon, max Mk a zo spodu, životnosť...
Tu uvidíš aj obrátené radenie a prídavná prevodovka do boku...
http://www.youtube.com/watch?v=CSwb2syybJw
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pon, 29.03.2010, 6:42 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ako vyzerá motor SD33T čo sa týka nejakých možných úprav, ladenia? Viem, že tam je radové čerpadlo a pomerne zastaralá koncepcia... sú nejaké možnosti?
-v princípe je to jednoduché, dostať čo najviac vzduchu do valcov a pridať množstvo paliva. Je to ale komôrkový motor, všetok vzduch sa tlačí cez štrbinu do malej komôrky, kde sa vstrekne palivo, vznikne výbuch a následne žeravé plyny prúdia cez štrbinu z komôrky von, do valca. Hlava je viac tepelne namáhaná, ako pri priamom vstreku. Sú tam straty prúdením do a z komôrky.Takže zvýšenie výkonu nemôže byť také veľké, ako pri motore s priamym vstrekom. V súčasnosti sa už komôrkové motory myslím nevyrábajú.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 29.03.2010, 10:46 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Suma-sumárum, SD33T do Y61 nie je riešenie, najmä kvôli vyššej hmotnosti a teda neadekvátnemu pomeru úsilie/výsledok.
...Škoda, na tom starom wagóne to vyzerá tak presvedčivo...
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 30.03.2010, 16:48 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Do tej Kovacovej na výkonovu valcovu brzdu pojdes?
Za 50€ ti vraj zistia:
- maximálny výkon a priebeh výkonu
- maximálny krútiaci moment a priebeh krútiaceho momentu
- odchýlku tachometra automobilu
- odchýlku otáčkomera automobilu
- záťažovú simuláciu automobilu
- tlak turba
- množstvo prietoku vzduchu
ale aj mnohé iné
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Str, 31.03.2010, 11:28 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Ano, presne tam. Bol som tam s C5, robil mi aj chipovanie motora a som s tým veľmi spokojný. Predbežne som sa dohodol aj na Patrola, len čas nemám... určite až po Tisovci, to je isté.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 31.03.2010, 16:19 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Tak potom sem daj aj vysledky.
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Str, 31.03.2010, 17:04 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
OK
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 31.03.2010, 17:10 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|