Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 1:38
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Patrol a Bio Nafta 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 20.03.2010, 17:19
Príspevky: 358
Bydlisko: Sklené Teplice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mirec je to nova technologia z GB ozaj ,alebo z výskumneho ustavu ZA ja som to dal na skušku do svojho GR a musím konštatovať že vyžšia spotreba cca o 4l na 100vku /priemer /nižši vykon krajši chod motora ale po vyjazdeni a prechode na naftu pri studenom štarte motor dymí a tarokuje /asi bude chytená tryska / čo my pred tým ani nezadymil chlapi to tu davaju do CRAFTER BOXER MERCEDES C a podchvilou s tymi autami niečo je takže kvantita miesto kvality :smt017

_________________
Tiboffroad - Autoservis - Autolakovňa
Patrol GR 2,8TD Wagon, Ironman C FoamCell, BLACK STAR MUD-MAX 33x12,5x16 ;Collin's Ranger 31x10,5x16 , hi-lift
navijak CB ONE profi, CB, PMR,


Štv, 20.05.2010, 12:55
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
PCB sa nesmú používať už pekných pár rokov. A použité trafo oleje z voľného trhu aj tak dávnejšie zmyzli. Firmy na likvidáciu nebezpečného odpadu už vedia čo s ním.
Kde sa dá kúpiť bio-nafta?


Unas v BB ale zatial len na objednavku,ak chces viacej mnozstva treba sa objednat.
Ja mam objednane 100L na utorok stredu bud tyzden.

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Štv, 20.05.2010, 22:13
Profil ICQ
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tiboffroad píše:
mirec je to nova technologia z GB ozaj ,alebo z výskumneho ustavu ZA ja som to dal na skušku do svojho GR a musím konštatovať že vyžšia spotreba cca o 4l na 100vku /priemer /nižši vykon krajši chod motora ale po vyjazdeni a prechode na naftu pri studenom štarte motor dymí a tarokuje /asi bude chytená tryska / čo my pred tým ani nezadymil chlapi to tu davaju do CRAFTER BOXER MERCEDES C a podchvilou s tymi autami niečo je takže kvantita miesto kvality :smt017


ANO je to z GB na 100% aj stroj je z anglicka videl som ho ako sa to robi 60L trva cca 14h

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Štv, 20.05.2010, 22:18
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
chlapci mám len jednu otázku v prípade ze jazdeni na off máte ako koníčka ktorý Vás baví a nie ako povinnú prácu/traktoristi/:

Keď sa idete upratať DO KOSTOLíKA-/KRčMA/ ALEBO S DOBROU PARTIOU NA CHATU ALEBO KDEKOľVEK SKRáTKA žE SI IDETE VYRAZIť S KOPíTKA DáTE SI OKENU PREFILTROVANÚ CEZ CHLEBA, PRíPADNE DáKY METYL ALKOHOL, KTORý SPôSOBUJE SLEPOTU, ALEBO DAčO čO váM AJ ZLEZIE KRKOM? Samozrejmä chute človeka deštruktora sú nevyspytatelné.
Motor na Trole je tiež schopný zožrať aj tú okenu , prípadne iný metyl ale čakajte že Vám oslepne oveľa skôr ako je jeho predpokladaný kleptoživot!
Mičurínstvo na rafinérovom poli je prípustné, avšak z pohľadu dobrého trolmotoru neprijateľné-ibaže muchcete niečo vrátiť!!!

Pokladajte tento príspevok ako prosbu Vášho motoru!!!

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pia, 21.05.2010, 0:47
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 28.09.2008, 12:04
Príspevky: 145
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam rovnaky nazor ako YJ KAO nikdy by som to do auta nedal pokial mam motor v poriadku a chcem ho mat nadalej :-)

_________________
Patrol+Simex !!!!


Pia, 21.05.2010, 13:04
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Bio je fajn voči ovzdušiu ale v motory a v zime to robí divné veci . V zime tomu treba zdvihnúť oktánové číslo . Pomer 1:1 je celkom prechodný i keď životnosť motora postupne znižuješ. Tuná jazdí jeden W Transportér TDI už piati rok na repku a iné ekologické oleje a stále sa to kotúľa .


Pia, 21.05.2010, 21:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Musi sa zobrat do uvahy ktorym motorom to nevadi.Predovsetkym by malo byt radove cerpadlo,je nenarocne na udrzbu a nema v sebe dopravne cerpadlo.A trisky capove.Cez nu prejde aj briketa a stale to pojde.Capova ihla stale precistuje otvor na naftu.Ale ak je v nafte neodfiltrovana voda,zahrdzavie za tyzden a K.O.
Prasne tieto parametre splnaju Mercedesy z ktoreho ma motor aj Pneukaktus.Mozno aj ine ale z ostatnymi nemam skusenosti.
Nafta je urcena do polnohospodarskych strojov ktore robia v lesoch a inde v prirode.Z repky sa robi podobne aj hydraulicky olej .Ak jebne hadica,olej sa v prirode rozlozi.Aj nafta.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pia, 21.05.2010, 22:39
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Toto je presné vysvetlenie kde a v čom používať bionaftu . Ale skúšat treba možno to bude mať úspech .


Sob, 22.05.2010, 21:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak by to malo uspech,uz davno by sa tankovala aj do lodi.Tam sa rata spotreba + - 100 litrov na hodinu.Za den to zozere 1000 L + - 500 L.Pod Regensburgom v Straubingu vozime tisice ton repky kde postavili nemci novu fabriku na naftu a oleje.Stacilo by natiahnut dlhsiu hadicu ktorou tankuju vagony.Ale stale tankujeme klasicku naftu. :!:

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Sob, 22.05.2010, 22:25
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Možno o pár rokov keď bude málo ropy vymakaju motory aj palivo a budeme mat všetci pojazdné fritézy . Aj LPG už mame prepracovane seriovo sa nedáva sa do aut takisto sa jazdi na zemný plyn a nevie sa to uchytiť . Toť môj názor a skúsenosť, súčasne bio škodí hlavne common railu to že zalepí krúžky v pieste môže biť nesprávnym spalovanim alebo motorovým olejom . Toto je môj názor. Viem že niektorím sa sbionaftou aj repkou darí takže kto neskúša ten nevie.


Ned, 23.05.2010, 13:18
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Trufal by som si povedal, ze funkcne riesenia (myslim funckne bez druhotnych neduhov) uz existuju, ale naftarska lobby to drzi mimo.
Potrebuju klasicke zdroje vycucat do cista. Par (sto ?) vrtov sa kontroluje lahsie ako par (desat-tisic ?) poli s repkami, olivami, a inymi bio-vecami ...
Museli by to riesit cez vlady v jednotlivych statoch, a to je beh na dlhsiu trat ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 23.05.2010, 21:00
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: