Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Nisan patrol 3.0Dti rv 2000 ??? Zly?
Autor |
Správa |
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Kajo blahozelam. Urcite budes mat plno novyvh paradnych zazitkov pri jazdeni i pri udrzbe a upravach auta.
Co sa tyka gum , tak aj ja (tak ako Jenki) si furt hovorim "co ked" zrovna teraz bude treba vyrazit do terenu a preto furt jazdim na BFG MT gumach. Co sa tyka spotreby (tie gumy su 35x12,5) , tak je to podobne ako u Jenkiho = niekde okolo 13 litrikov).
_________________ OFF the ROAD
|
Str, 21.07.2010, 10:13 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 21.07.2010, 18:05 |
|
|
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
Dakujem podvozkom alebo tymi prevodmi do prevodovky neviem co by bolo lepsie ?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Sob, 24.07.2010, 19:45 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Dnes som teda toho tvojho fešáka videl na vlastné oči. Začínaj podvozkom.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Sob, 24.07.2010, 23:15 |
|
|
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
tak urcite tam pojde ironman podvozok ale akosi v tom nemam jasno pretoze sa oznacuje A, B, C, D, ale nasiel som zvysenia +60, +100, + 150 ale (100 a 150 +) sa oznacuje B a neviem ako sa to bude chovat na ceste skusil by som tych +150 len tam sa mi zda ze treba drziaky ramien prednej napravy, nastavitelnu panhardsku tyc, brzdovu hadicu a sadu puzdier teda ak sa nemylim a este daco? ma s tym niekto skusenost alebo mam dat klasiku +60mm C ?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Ned, 25.07.2010, 1:57 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Ja mám Patrol GR 2,8 TD6 Wagon, teda dlhý, podvozkový kit Ironman s tlmičmi Foam Cell, pružiny vpredu C, vzadu D.
V sade bol aj tzv. "kaster kit", teda sada polyuretanových púzdier potrebná na správnu montáž podvozkovej sady a púzdro na panhardku, už si nepamätám, či na prednú alebo zadnú.
Pri montáži mi určite nemenili žiadne držiaky nápravy ani nemám nastaviteľnú panhardskú tyč.Nerobili sa žiadne zásahy do ďalších inštalácií ako sú brzdy a podobne.
Rozdiel môžeš pozrieť na viewtopic.php?t=9094&postdays=0&postorder=asc&start=0 aj postupné doplňovanie výbavy...
Ostatne, včera si videl, ako vyzerá Ironman na mojom Pajere, ako sa zmenilo oproti Saigonu. A to mám ešte torzky zabalené v igelite doma.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Ned, 25.07.2010, 10:03 |
|
|
Maxo911
Čumil
Registrovaný: Pia, 09.10.2009, 20:11 Príspevky: 9 Bydlisko: Martin
|
No ja si myslím že D struna pokial nechceš zaťažiť zadok nad 400 kg tak by som to tam nedával, je to dosť tvrdá struna, ja mám - predná náprava C struny , tlmiče foam cell, tlmič riadenia foam cell, excentrické púzdra polyuretánové, podložky pod struny 40mm- polyuretánové, všetky púzdra vymeniť za polyuretánové, Zadná náprava - ak počítaš že do zadu budeš dávať pevnostný nárazník , naviják , spanie , záhradku na strech tak C Vinuté pružiny Constant Load 200-400kg NISS020C, ak tam nebude taká záťaž tak C - 0-200kg NISS010C, D struna neni dlhšia ale len tvrdšia, takáto úprava nevyžaduje žiadne prispôsobovanie podvozku ak je to wagon.
|
Pon, 26.07.2010, 16:47 |
|
|
Maxo911
Čumil
Registrovaný: Pia, 09.10.2009, 20:11 Príspevky: 9 Bydlisko: Martin
|
Potom by som riešil gumy len treba si rozmyslieť kam viac budeš s Trolom chodiť, či terén alebo viac cesta.
|
Pon, 26.07.2010, 16:49 |
|
|
TomasBA
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38 Príspevky: 140 Bydlisko: BA/PK
|
Fakt dobre zvaz ten vyber podla ucelu pouzitia, lebo pokial nezbrojis na expedicku a neplanujes zadny pevnostak s navijakom D by som nedaval. Mal som aj C, takze napis ucel a chalani ti tu urcite budu vediet poradit....
_________________ ...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom ...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom ...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)
|
Pon, 26.07.2010, 20:05 |
|
|
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
Cize vy ste riesili c struny + podlozky pod struny na zdvih? Tie B ckove zvysenie (+100 alebo + 150) by asi nebolo moc dobre keby som na to chcel daco nalozit? Je rozdiel medzi B zvysenim a C strunami na zatazenie v tvrdosti. Urcite vyuzitie by bol viac teren a take trophy alebo expedicka je super A keby som daval C struny +podlozky pod struny 40mmm ake by som mal dat tlmice?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Pon, 26.07.2010, 22:33 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Kajo spomal !
sadu B davaju iba ti , ktori chcu jazdit po polnej ceste a nechcu nakladat na Patrola nic oproti serii
sada C je urcena pre naozajstny offroad a predpoklada zatazenie auta pevnostnami prvkami (narazniky , zahrada, navyjak minimalne v predu) a (toto pozor) bez osadenia tymito zeliezkami to nefunguje ako to ma !!! tie struny musis proste trochu stlacit aby to fungovalo !
sada D je urcena pre offroad a expedicnu upravu = velke zatazenie pridanou hmotnostou ( narazniky , 2xspulka, zahrada , 70litrova pridavna nadrz, 100 litrov vody na palube, dve rezervy , spanie ...) , cize neda ti vacsi zdvih , ale umozni ti fungovanie podvozku pri velkom zatazeni
kombinaciu vpredu C a vzadu D monutju ako kompromis ti , ktori davaju dozadu navijak ( ja ale nie som presvedceny , ze to je nutne) , prakticki uzivatelia = budem rad ak sem podrobbnejsie popisete rozdiel (REAL)
pozor este na kombinaciu struna + podlozka nad nu = tato kombinacia vnasa do tohoto vzorceka este dalsiu premennu
moja skusenost je wagon Y61 3,0 dva pevnostne a spulka vpredu + pevn naslapy = vozim C+40mm podlozky a zatial spokojnost
_________________ OFF the ROAD
|
Uto, 27.07.2010, 7:57 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Ja som s kombináciou Ironman C vpredu a D vzadu na výsosť spokojný.
Jazdím hodne, dosť z toho aj po normálnych cestách, diaľnice a tak, ale aj normálny terén ako napr. Tisovec 2010, výjazdy Pajero Clubu..., akcie Brezno, a určite auto nie je zbytočne tvrdé. Ja zase nevidím zmysel dávať struny a podložky, keďže nejazdím s plnou záťažou, ten podvozok pracuje podľa mňa OK podľa konštruktéra až do plnej povolenej hmotnosti - podložky považujem za riešenie, keď už struna nestačí. Toť môj názor na základe vlastnej skúsenosti.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 27.07.2010, 18:44 |
|
|
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
no jo len ako tam potom dam vacsie kolesa chcel by som min 34 alebo 35. Ci tieto c-ckove postacuju a zase napr.ked tam dam podlozky 40mm. a tlmice priradene k c-strunam bude postacovat vysunutie tlmica pri krizeni nebude to ostavat vysiet na tlmici?
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Uto, 27.07.2010, 20:07 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Kajo, chápem, že si nedočkavý, ale ja by som šiel na to postupne. Rozhodne by som na začiatok išiel s kolesami 33", maximálne 34, ale sám uvidíš, že ti aj 33" budú stačiť, ten výkon motora zas nie je taký veľký, budeš cítiť chýbajúce koníky. Podložky môžeš kedykoľvek doložiť, keby ti kolesá robili problém. Ale na začiatok by som dal podvozkovú sadu IM a kolesá 33", tlmiče Foam Cell a poriadne by som sa povozil. Uvidíš, že ťa len tak niečo neprekvapí, ak sa nemýlim, máš krátke auto, takže priechodnosť bude super a aj pohodlie a normálna jazda ti zostanú. A určite by som ako ďalší krok po podvozku a gumách riešil pevnostné nášľapy, navijak a prípadne nárazník.
A, aby som nezabudol, vymeniť zadné svetlá za tie so smerovkami a všetkým hore v blatníkoch. Bo tie spodné nám akosi všetkým vypadávajú
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 27.07.2010, 20:24 |
|
|
kajoirsko
Koumák
Registrovaný: Sob, 12.07.2008, 4:15 Príspevky: 183 Bydlisko: Rajecke Teplice
|
Chcem cim vysie gumy ani nie tak siroke ako vysoke nechcem dopadnut ako tento rok v Tisovci ked som isiel na mojom byvalom paje po patrolovej kolaji a kazdu chvilku som mal vsetky styri kolesa vo vzduchu a lezal som na bruchu .
_________________Vrana Rubicon JK,Warn,37x12,5,6In RC, = www.autokem.sk , 0903 033 643
|
Uto, 27.07.2010, 20:32 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Majestic-12 [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|