Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 03.05.2024, 21:28
Dnes je piatok 3. mája 2024, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 Nissan Consult 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
No tak ecutalk uz mam dost dlho a samozrejme bavi aj na ZD30DDTI aj CRD, mne to posielal chlapik priamo z AU - http://www.ecutalk.com/. ZD30 je akurat ta nie-OBDII zasuvka, ktora sa tak iba tvari. Tych udajov tam vsak nie je vela, iba povedal by som take zakladne, ale zas je to auto/motor skoro 14 rokov stare, takze sa ani niet comu cudovat. Bodol by este tlak turba, tlak oleja a aspon EGT, ale na to ZD30 nema senzory, cize ostava dobastlit rucne :( Tento softverik ma vsak od plneho Consult II podla mna dost daleko ...


Pon, 28.10.2013, 22:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Co je potom ten map? Nie je to tlak v coolery a teda turba?
softwer to neukazuje, ale senzor ma, ci???

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 28.10.2013, 22:57
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
No neviem, ZD30 jednotka riadi turbo dost chaoticky, neskorsie verzie krivku turba vyhladzovali ...
Inak 0406:

0406 INT/AIR volume (excessively high signal from Mass Air Flow Sensor)
Air Duct, Charge Air cooler, Variable Nozzle Turbo Charger Control System,
Variable Nozzle Turbo Charger, Mass Air Flow Sensor failure, Circuit malfunction

A ak mas bloknuty EGR, tak by bolo dobre znizit aj tlak turba(zablokovanim o cosi narastol, viaceri odporucaju tak max. 15-16psi) - motoru ani turbu to asi nebude robit dvakrat dobre.


Pon, 28.10.2013, 23:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Nemam blokovane egr, aspon som to ja nerobil.
Porucala sa vaha.

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Naposledy upravil bull4x4 dňa Ned, 05.01.2014, 2:33, celkovo upravené 1



Pon, 28.10.2013, 23:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Vahu uz mas teda dobru? Asi by som ju vyskusal z ineho. Pripadne ak mas sevis manual a ecutalk, tak pozriet ake dava hodnoty MAF. No a na turbe si viem predstavit viac veci, co moze byt v keli - tiez by bolo dobre pozriet tlak turba - co sa snim deje, ale to inak ako cez budik asi nespravis.


Uto, 29.10.2013, 1:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Vahu mam novu. Skusal som taku istu z ineho. Nepomohlo.
Podla tych budikov cez ecutalk ide napatie na vahe pekne plynule hore aj dole.

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Uto, 29.10.2013, 1:03
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Tak este z 0406 ostalo toto:

Air Duct, Charge Air cooler, Variable Nozzle Turbo Charger Control System,
Variable Nozzle Turbo Charger, Circuit malfunction


Uto, 29.10.2013, 1:18
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Pekne to vyzerá, ale ako už tu bolo napísané. To čo by sme chceli vidieť tam nie je ...

Tlak turba je budík, ktorý montujeme najčastejšie... Keď to chvilu sledujes, dá sa na 80% určiť, čo je to veci...

Nečítal som celé vlakno, ale Miro, mal si von turbo ? Nie je to síce robota na hodinu, ale 7 z 10 patrolov čo sa správajú podobne vyliečime vyčistenim variability...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 29.10.2013, 7:35
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Moje vonku zatial nebolo, a dufam, ze nepojde ani ked sa vyhladi krivka a cely ten proces prezije. Ale to budem davat aj budik turba a EGT - to mi na ZD30 chyba asi najviac.


Uto, 29.10.2013, 9:57
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: