4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nissan Consult
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=11350
Stránka 1 z 4

Autor:  BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 12:00 ]
Predmet príspevku:  Nissan Consult

Tak sme sa dnes dohodli s patrolom, ze bude hlasit co sa v nom deje.

Ked stojime na volnobeh
Obrázok

Ked jazdime
Obrázok

Hlasinie chyb
Obrázok

Autor:  jenki [ Štv, 26.08.2010, 14:42 ]
Predmet príspevku: 

:shock: :shock: :shock:
Vo co kráčí???

Autor:  finder [ Štv, 26.08.2010, 15:13 ]
Predmet príspevku: 

Nissan Consult Interface - diagnostika pre Nissan s tymto konektorom

Obrázok

Misovi sa podarilo rozchodit moj smejd z Taiwanu, a teraz sa hra ... :-D

Podporovane SW: DDLreader v.16c, ConZult, ScanTechNissan, Z-Control, SRTalk v.1.0, CSetup v.2.0, ZTalk v.1.1, Nissan Data Scan v.1.4, Nissan Data Scan v.1.51, a ine

Autor:  jenki [ Štv, 26.08.2010, 15:18 ]
Predmet príspevku: 

...som ani netušil, že to 2,8 má takto riešené

Autor:  BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:18 ]
Predmet príspevku: 

Zatial som nasiel iba jeden SW spolupracujuci s RD28EFI a to http://www.ecutalk.com/. Ostatne sa sice s ECU spoja ale asi nemaju spravne namapovane senzory - nic neukazuju. Ecutalk vie sledovat:

ZD30: Spill Valve, Barometer, Inj Timing CV, RPM-Pump, VNT SV 1
RD28: C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump
TD27: Target F/INJ, C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump
TD42: Barometer, RPM-Needle Lift, IC INT/A Temp, Act Inj Timing, Inj Timing CV

so in terms of most common sensors:
Inj Timing CV - all
Act Inj Timing - all bar ZD30
RPM-Pump - all bar TD42Ti which has RPM-Needle-Lift instead, but this additional RPM is pretty useless.
C/Sleeve - RD28/TD27
Barometer - ZD30/TD42
Spill Valve, VNT SV1 - ZD30 only
RPM-Needle Lift - TD42 only

these are the current readings not supported by diesel:
xx.xL/100KM, INJ% - will leave as-is as in hope eventually we can get some kind of fuel stuff

1) xxºB - timing - replace with actual inj timing -xxº (all bar ZD30), and spill valve(xxCA) or VNT SV1 (xx%T) for ZD30? - isnt much room for anything to explain the reading.
2) AAC: xx - replace with ICV:xx%
3) O2:.xxV - replace with CS:x.xV (RD28/TD27) or Barometer (xxxxhPa) for ZD30/TD42

Teraz uz viem ze vahu vzduchu mam OK. :-D
Nasleduje pokus o instalaciu na PDA IPAQ 214.

Autor:  jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:29 ]
Predmet príspevku: 

Mišo, nestačím sa diviť. Nakoniec mi ešte budeš môcť skontrolovať aj tú moju zdechlinu :-D
Mám bobky pred Slavkovom, ale čo už, cúvnuť sa nedá, tož kára musí na diagnostiku počkať. Slavkov je Slavkov.

Autor:  BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:42 ]
Predmet príspevku: 

Som doma. Dohodni s Finderom zapozicanie, dones notebooka so seriovym portom, nainstalujeme SW a mozes testovat aj na Slavkove.

Autor:  jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:44 ]
Predmet príspevku: 

No, na toto som ja ešte nedorástol. To radšej pod odbornou kontrolou. :-D

Autor:  BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:49 ]
Predmet príspevku: 

Neboj, pripojime notebboka, naistalujeme SW a uz iba na monitore sledujes co sa v realmom case s motorom deje. :-D

Autor:  jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:55 ]
Predmet príspevku: 

No, pred Slavkovom to už nestihnem...ale dobrý nápad odsledovať, čo to urobí, keď polejem motor vodou :-D lebo to zatiaľ nikto netuší, čo sa tam deje.
Určite sa ozvem. Teraz idem montovať kryt olejovej vane.

Autor:  eLHacik [ Štv, 26.08.2010, 18:53 ]
Predmet príspevku: 

...fiha..no toto.....to mi najde chybu?ked niečo nafigu..hm?

Autor:  BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 19:09 ]
Predmet príspevku: 

Na Y60 nie.
Uz som nasiel aj ako dobastlit USB Host na Ipaq 214, uz zostava najst iba prevodnik USB / RS232 s cipom FTDI232 a ficime aj na PDA. :D

Autor:  BBMiso [ Uto, 21.09.2010, 16:23 ]
Predmet príspevku: 

Tak to mam rozbehane aj na PDA HP IPAQ214.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  jenki [ Uto, 21.09.2010, 16:38 ]
Predmet príspevku: 

Mišo, aký HW to potrebuje, myslím napr. notebook, keď ti to ide aj na PDA? Šlo by to s prevodníkom USB/RS232 aj na notebooku?
A, pravdu povediac, tie skratky mi vo vzájomnej kombinácii nie sú až také jasné...
RD28: C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump

Autor:  BBMiso [ Uto, 21.09.2010, 16:47 ]
Predmet príspevku: 

Islo. Tie skratky som vsetky este nenastudoval.

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/