4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Consult http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=11350 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 12:00 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Consult |
Tak sme sa dnes dohodli s patrolom, ze bude hlasit co sa v nom deje. Ked stojime na volnobeh ![]() Ked jazdime ![]() Hlasinie chyb ![]() |
Autor: | jenki [ Štv, 26.08.2010, 14:42 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ![]() Vo co kráčí??? |
Autor: | finder [ Štv, 26.08.2010, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Nissan Consult Interface - diagnostika pre Nissan s tymto konektorom ![]() Misovi sa podarilo rozchodit moj smejd z Taiwanu, a teraz sa hra ... ![]() Podporovane SW: DDLreader v.16c, ConZult, ScanTechNissan, Z-Control, SRTalk v.1.0, CSetup v.2.0, ZTalk v.1.1, Nissan Data Scan v.1.4, Nissan Data Scan v.1.51, a ine |
Autor: | jenki [ Štv, 26.08.2010, 15:18 ] |
Predmet príspevku: | |
...som ani netušil, že to 2,8 má takto riešené |
Autor: | BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Zatial som nasiel iba jeden SW spolupracujuci s RD28EFI a to http://www.ecutalk.com/. Ostatne sa sice s ECU spoja ale asi nemaju spravne namapovane senzory - nic neukazuju. Ecutalk vie sledovat: ZD30: Spill Valve, Barometer, Inj Timing CV, RPM-Pump, VNT SV 1 RD28: C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump TD27: Target F/INJ, C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump TD42: Barometer, RPM-Needle Lift, IC INT/A Temp, Act Inj Timing, Inj Timing CV so in terms of most common sensors: Inj Timing CV - all Act Inj Timing - all bar ZD30 RPM-Pump - all bar TD42Ti which has RPM-Needle-Lift instead, but this additional RPM is pretty useless. C/Sleeve - RD28/TD27 Barometer - ZD30/TD42 Spill Valve, VNT SV1 - ZD30 only RPM-Needle Lift - TD42 only these are the current readings not supported by diesel: xx.xL/100KM, INJ% - will leave as-is as in hope eventually we can get some kind of fuel stuff 1) xxºB - timing - replace with actual inj timing -xxº (all bar ZD30), and spill valve(xxCA) or VNT SV1 (xx%T) for ZD30? - isnt much room for anything to explain the reading. 2) AAC: xx - replace with ICV:xx% 3) O2:.xxV - replace with CS:x.xV (RD28/TD27) or Barometer (xxxxhPa) for ZD30/TD42 Teraz uz viem ze vahu vzduchu mam OK. ![]() Nasleduje pokus o instalaciu na PDA IPAQ 214. |
Autor: | jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Mišo, nestačím sa diviť. Nakoniec mi ešte budeš môcť skontrolovať aj tú moju zdechlinu ![]() Mám bobky pred Slavkovom, ale čo už, cúvnuť sa nedá, tož kára musí na diagnostiku počkať. Slavkov je Slavkov. |
Autor: | BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Som doma. Dohodni s Finderom zapozicanie, dones notebooka so seriovym portom, nainstalujeme SW a mozes testovat aj na Slavkove. |
Autor: | jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:44 ] |
Predmet príspevku: | |
No, na toto som ja ešte nedorástol. To radšej pod odbornou kontrolou. ![]() |
Autor: | BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 16:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Neboj, pripojime notebboka, naistalujeme SW a uz iba na monitore sledujes co sa v realmom case s motorom deje. ![]() |
Autor: | jenki [ Štv, 26.08.2010, 16:55 ] |
Predmet príspevku: | |
No, pred Slavkovom to už nestihnem...ale dobrý nápad odsledovať, čo to urobí, keď polejem motor vodou ![]() Určite sa ozvem. Teraz idem montovať kryt olejovej vane. |
Autor: | eLHacik [ Štv, 26.08.2010, 18:53 ] |
Predmet príspevku: | |
...fiha..no toto.....to mi najde chybu?ked niečo nafigu..hm? |
Autor: | BBMiso [ Štv, 26.08.2010, 19:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Na Y60 nie. Uz som nasiel aj ako dobastlit USB Host na Ipaq 214, uz zostava najst iba prevodnik USB / RS232 s cipom FTDI232 a ficime aj na PDA. ![]() |
Autor: | BBMiso [ Uto, 21.09.2010, 16:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak to mam rozbehane aj na PDA HP IPAQ214. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jenki [ Uto, 21.09.2010, 16:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Mišo, aký HW to potrebuje, myslím napr. notebook, keď ti to ide aj na PDA? Šlo by to s prevodníkom USB/RS232 aj na notebooku? A, pravdu povediac, tie skratky mi vo vzájomnej kombinácii nie sú až také jasné... RD28: C/Sleeve Pos, Act Inj Timing, Inj Timing CV, RPM-Pump |
Autor: | BBMiso [ Uto, 21.09.2010, 16:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Islo. Tie skratky som vsetky este nenastudoval. |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |