Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 17:47
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 
 visko a vodna pumpa = typove oznacenie 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
kamaroti patrolisti
Y61 3liter AT (rv2001 / 190tis km)
nieco mi prekliate stale hrci po nastartovani v prednej casti motoroveho priestoru
vymenil som :
- loziska na klime
- loziska na altiku
- nova napinacia kladka
- novy remen
furt hrci ... :?
ked streknem maaalinko oleja (WDcko) na remen je okamzite ticho
ked sa auto zohreje (cca 10min) je ticho a pocas dna ked je teple je furt ticho
nic netecie , auto sa nehreje ( teda pokial nestupa do vysky 2200mnmv)

ked to poculi chlapci tu z TN tak diagnostikovali "rozdrbane hydrostely" ale po streknuti na remenicu stichli aj oni (pravda Kajo?)

zostava mi teda = vodna pumpa (ta ale nema s remenom nic spolocne) & viskospojka (ta hej)
nevie niekto konkretny typ (oznacenie) pripadne alternativne montovatelne bazmeky ?

_________________
OFF the ROAD


Štv, 02.09.2010, 17:49
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
IvoLUCKY píše:

zostava mi teda = vodna pumpa (ta ale nema s remenom nic spolocne) & viskospojka (ta hej)

Ak je terro diametralne odlisne, tak sorry.
====
Neviem ako je riesena vodna pumpa u teba, ale u mna je to kus, na ktory sa uchyti to koleso cez ktore ide remenica, a dalej sa to cele zosrobuje s visko .... Cize vodna pumpa + visko = jeden celok.

Dalej - ja mam tri rozne remene. Altik, klima, visko.
Ak to mas podobne, co proste nechat vodnu pumpu chvilu mimo hry ?
Ale nechat vodnu pumpu s kolesom (nech bezi), a len demontovat visko na chvilu ....

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Štv, 02.09.2010, 19:06
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam presne tento isty problem.
Y61 3liter r.v.2000 Piskajuci, alebo chrciaci remen. Proste taky neprijemny gumenno-piskajuci zvuk.
Kladka, alternator, klima su v poriadku. Vymeneny remen za novy - po zhruba 800km zacal piskat znova. Vymeneny sponovak na kladke + silnejsia struna na sponovak = bez ucinku. Pouzite vselijake spreje na remene = tiez bez ucinku, alebo len na par kilometrov.
Nakoniec mi kamos poradil, aby som sa aj s patrolom vyrochnil v nejakej dobre zasranej bacorine :-D a cuduj sa svete?? Pomohlo :shock: ... zatial je ticho.
Az neskor som si uvedomil, ze poslednych asi 300km som presiel v silnom dazdi a naspodu mi chyba polovica vselijakich tych krytov, takze remen sa v tom dazdi asi az privelmi vyumyval :D
Asi fakt potreboval trochu zaspinit, alebo zaprasit. :twisted:

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Pia, 03.09.2010, 9:46
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 3 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: