4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol GR
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=11436
Stránka 1 z 1

Autor:  Pali stolar [ Uto, 14.09.2010, 22:51 ]
Predmet príspevku:  Nissan Patrol GR

Kúpil som Nissan Patrol GR r.v 2000 3,0 DDTI a prepálili sa mi piesty.Valec je taký poškrábaný,že nie je možná oprava.Potreboval by som poradiť: počul som, že motory r.v.2004 a novšie už nemali také problémy a boli dobré.Neviem sa rozhodnúť, či mám dať motor ten novší 2004 alebo 2,8 td s prevodovkou. Myslím si, že s motorom 2,8 bude Patrol veľmi lenivý.
Ďakujem za rady

Autor:  pejo [ Str, 15.09.2010, 9:01 ]
Predmet príspevku: 

Keď dáš 2,8td, máš problém s legalizáciou. Ak ti to nevadí, tak by som radšej doviezol z UK Patrol Y60 s motorom 4,2d a nainštaloval ho do toho svojho.

Autor:  matino [ Str, 15.09.2010, 18:59 ]
Predmet príspevku: 

je tu x ľudí čo má 2,8 a jazdí aj ťažký offroad a myslím že každý ti povie že radšej mať "udychčanú starú lenivú čmudivú" 2.8 ako 3.0 s prepálenými piestami. áno, 3.0 motory už neskôr odladili ale zháňať motor od 2004 v dobrej cene resp. tento pridretý opravovať... skutočne, ak by som menil motor tak buď anglán 4.2 /potom by už patrolu asi nič nechýbalo/ alebo 2.8 a mechanika čerpadlo. ja mám 2.8TD na 35kách bez zmeny prevodov s el. čerpadlom proste origo a auto jazdí úplne v pohode... nieje to pretekár ani ťahač do kopcov ale na to ho veru nepotrebujem

Autor:  Milan [ Str, 15.09.2010, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

pejo píše:
Keď dáš 2,8td, máš problém s legalizáciou.

Slabsi motor zlegalizujes.Silnejsi mas problem od povodneho co bol namontovany.
Isiel som po Mercedese G a bol tam 3 liter oproti povodnemu 2,8 TD.Nedalo sa to. :!:

Autor:  Pali stolar [ Str, 15.09.2010, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

Ďakujem za rady...

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/