Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 2:52
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Samosvorny diferencial patrol 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Mam otazku,

do buducna chcem dat na zadnu napravu K160 Samosvorny diferencial.
K160 3.3td ich od vyroby zevraj nemali. nepasoval by z modelu K260 ?

dik za odpovede.

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Str, 26.01.2011, 20:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo ty nevies poradit :(

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Štv, 27.01.2011, 11:50
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Preco zrovna samosvor? Ucinok samosvoru v terene je dost mizerny :shock: teda mam na mysli klasicky samosvor nie torsen a tak podobne

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 27.01.2011, 12:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Diferenciál je rovnaký 160 a 260. Na 260tke sú nejaké lamely naviac. Matule hovoril, že staré lamely vie prebrúsiť tak, aby fungovali. Tanierové pružiny prítlaku vyrábajú v Brezovej.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 27.01.2011, 12:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Diferenciál je rovnaký 160 a 260. Na 260tke sú nejaké lamely naviac. Matule hovoril, že staré lamely vie prebrúsiť tak, aby fungovali. Tanierové pružiny prítlaku vyrábajú v Brezovej.


hodim s matuleem rec dalsi tyden ked tam budem co mi na to povi
mozno po instalacii ausiny dopredu to ani nebude treba, otestujem a uvidime :-)

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Štv, 27.01.2011, 15:57
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Samosvor treba funkčný, zvlášť ak chceš Ausinu. Občas sa stane, že všetko zostane na jedno predné koleso.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 27.01.2011, 20:23
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.03.2007, 12:24
Príspevky: 115
Bydlisko: Helpa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo a bude mu to pasovat na poloosi???ved na 3,3 su ine ako na 260ke!!! :shock:


Štv, 27.01.2011, 20:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Drážkovanie je rovnaké. Rozdiel je len v dĺžke.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 27.01.2011, 21:34
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.03.2007, 12:24
Príspevky: 115
Bydlisko: Helpa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a si si tym isty?? lebo ja co som kupil zadnu napravu z 260ky tak tam je 33zubova poloos a a 160ka ma na 100 % 31 zubov kvoli tomu kapem s tou uzavierkou lebo satelity z tej spanielackej napravy mi nepasuju na poloosy z japonca :o) preto musim dat vyrobit japonske poloosy zo spanielskym drazkovanim :-D :-D :-D uz som z toho hebrejec :D :D


Štv, 27.01.2011, 21:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som jednu 160tku rozobral na diely. Bol tam 4 satelitový dif s lamelami. Poloos má drážkovanie ako GR y60 vpredu. Je tam 31 zubov. Ak má 260tka 33zubov-nepočítal som ich a teraz nemám možnosť, tak treba vymeniť planetové kolesá. Klietky sú rovnaké.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 28.01.2011, 10:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na offroadforum.cz ma pre mna borec zadnu napravu zevraj z 3.3td s lamelovym samosvorom ale aspon co ja viem tak sa v 3.3td dozadu samosvor nedaval tak teda nevim :shock: hlavne ide aby sedeli prevody s mojim predkom



tak kecal ma len klasilku

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Naposledy upravil Little PEPE dňa Štv, 10.02.2011, 22:21, celkovo upravené 1



Str, 09.02.2011, 9:21
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pozor je tam viac rozdielov, aj drazky aj prevody aj riemery...

nepamatam presne, tieto auta sa uz u nas velmi nerobia, ale viem ze z 5 diferakov nam pasoval iba jeden

ohladom samozvoru = zbytocna komplikacia v dife, absolutne som to v terene pri jazde necitil, mozno ak je v 100% stave so seriovymi kolesami vzoru A/T na mokrej lucke, nieco pomoze, ale na nejakych T3 31" a viac neverim ze zistis rozdiel...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 09.02.2011, 13:12
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
pozor je tam viac rozdielov, aj drazky aj prevody aj riemery...

nepamatam presne, tieto auta sa uz u nas velmi nerobia, ale viem ze z 5 diferakov nam pasoval iba jeden

ohladom samozvoru = zbytocna komplikacia v dife, absolutne som to v terene pri jazde necitil, mozno ak je v 100% stave so seriovymi kolesami vzoru A/T na mokrej lucke, nieco pomoze, ale na nejakych T3 31" a viac neverim ze zistis rozdiel...


tak asi to zatial nebudem riesit a uvidim ako pomohla uzaverka predku

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Str, 09.02.2011, 14:07
Profil WWW
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09
Príspevky: 122
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne ako RADO napisal. Mam 2,8 GRko, je tam samosvor a 33" A/T cka.V terene ani nevies ze ho mas, citis to len v meste,ze ti podklzuje koleso a ked pridas tak to ide do hodin.Cize ked si prekrizeny na nejakom hupaku,tak ziadna vyhra


Str, 09.02.2011, 23:26
Profil ICQ
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mimochodom, ked o tom hovoris, samosvor pokial som sa kedysi docital bol prapovodne vymysleny a skonstruovany pre silne sportaky v USA koli sprintom a driftovaniu , podobne automaticka uzavierka vraj...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 10.02.2011, 8:32
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: