4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

patrol a nafta
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=14797
Stránka 1 z 1

Autor:  Miro1 [ Str, 04.04.2012, 20:09 ]
Predmet príspevku:  patrol a nafta

poradte stale sa mi zavzdusnuje patrol y60 uz som vymenil hadičky, filter naftovy všetko je suche nič neteče už som na nervy

Autor:  Little PEPE [ Str, 04.04.2012, 20:19 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Miro1 píše:
poradte stale sa mi zavzdusnuje patrol y60 uz som vymenil hadičky, filter naftovy všetko je suche nič neteče už som na nervy


myslis tym ze ti pada nafta alebo ako sa to prejavuje,

Autor:  Andy NM [ Str, 04.04.2012, 20:25 ]
Predmet príspevku: 

Skus pozriet tu rucnu pumpu, na ktoru sa zo spodu montuje filter paliva. Ta lubi niekedy robit take veci ako opisujes.

Autor:  Milan [ Str, 04.04.2012, 21:07 ]
Predmet príspevku: 

Miro,mne robilo to iste ale pri ceste do Nedderland.V istych momentoch prestalo tahat a potom sa rozbehlo a tak stale dokola.
Problem-pri zatvorenej nadrzi sa tahom cerpadla vytvara v nadrzi podtlak ktory prepusti ventil vo vicku.Ako je zadna naprava a nad nou v ohybe kovovej trubky bola dierka ako od spendliku cez ktoru si dosavalo vzduch.Pokial bol v nadrzi podtlak,nic netieklo az casom som nasiel tu dierku ked som opacne pretlakoval trubky.Odvtedy nedotahujem vicko na nadrzi a vsetko facha.

Autor:  eLHacik [ Štv, 05.04.2012, 0:15 ]
Predmet príspevku: 

caves nemaj strach ja to tento tyzden tiez riesim,problem pri starte.. :D

Autor:  vladlm [ Štv, 05.04.2012, 3:46 ]
Predmet príspevku: 

zeby prebehla nejaka nakazliva choroba s zavzdusnenim patrolov? mne to tiez robilo na 4.2ke (radove cerpadlo)....ked postalo,tak spadala nafta a zle startovalo na zimno...tak sa poslalo cerpadlo do opravy,tam rozobrali,stvrdili,ze cerpadlo je ako nove(i po 350000km)....ale poradili,ze nejake skrutky na cerpadle treba spravne dotiahnut a hlavne na hadice nepouzivat slabe spony...ale pouzit co najtesnejsiu hadicu a dotiahnut eska paskou
spravilo sa tak a motor startuje ako pri narodeni

Autor:  Little PEPE [ Štv, 05.04.2012, 8:49 ]
Predmet príspevku: 

Andy NM píše:
Skus pozriet tu rucnu pumpu, na ktoru sa zo spodu montuje filter paliva. Ta lubi niekedy robit take veci ako opisujes.


tie ručné pumpy na filtri sa často dojebú a netesnia. prípadne aj holendre čo máš na filtri.
potom palivova hadica na vstupe do čerpadla.

odporúčam hne vyhodit doprdele stary filter holder a nahradit ho vyhrievaným.
dám ti sem povikende pár foto ako to mám spravené

Autor:  Little PEPE [ Štv, 05.04.2012, 14:34 ]
Predmet príspevku: 

este jedna vec, pri podobnom probleme sme dali na palivovu hadicu ručnú pumpičku a po stlačení sme počuvali v spojoch a odhlalili sme sikot a tak sme zistili miesto kde to je. a medzi filter a čerpadlo sme dali dočasne priehladnú hadicu a tam sme po zásahoch videli či ide vzuch stále s palivom alebo ide palivo bez bublín

snad ti to neco pomože :-)

Autor:  Milan [ Pia, 06.04.2012, 21:27 ]
Predmet príspevku: 

No ako Miro.Stale sa to sere?V com bol problem?

Autor:  jachym [ Uto, 15.03.2016, 19:46 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Zdravym pani mam 2,8 vymenene zhavice komplet a pri sterte chyta tak na 2-3 otacku aj to taragluje a po chvyli zdochne samozrejme dymi ako slak az po cca3 zdochnuti chyti a uz ako tak ide, ked sa ukludni a prestane dymiet stale ako keby z jedneho valca vyhodi oblak dymu. Pri teplom motore nechyta na supu ale az tak po otacke. Uz som rozmyslal ci dat cerpadlo s tryskami pozriet, ci nebude nieco so startovacou davkou alebo len nejako podane cerpadlo

Autor:  Milan [ Uto, 15.03.2016, 22:48 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Si daval vsetky zhavice rovnake alebo mas aj 3 dvojite?Mne rachli z dvojitych dva z troch,vymenil som ich docasne za obycajne a startuje mi tak isto ako tebe.Mam ich aj doma,len sa hrabem v inom aute.Ked motor predohrejem bufikom,ide ako za mlada :smt162

Autor:  jachym [ Str, 16.03.2016, 9:26 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Ano vymenil som aj tie dozhavujuce za nove a o cosi sa to zlepsilo ale stale nepekne este skusim pohnut cerpadlom a potom to vyzera na predsuvnik alebo startovacia davka.

Autor:  Milan FI [ Str, 16.03.2016, 11:14 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Jachyme, ja som si prešiel niečím podobným, až nato že mne za tepla štartoval bez problému. Nechce sa mi hľadať tie témy kde som to riešil ja, ale žhavenie mám prerobené komplet na 11 V žhavičky z Y 61. Čo sa nafty týka, zlé nastavenie predvstreku sa prejavuje aj na spotrebe a výkone. Takto som to vypozoroval ja. Ďalej trubky pri nádrži a v podstate celý prívod paliva môže spôsobovať problémy bez toho aby bol únik nafty viditeľný. Nie som mechanik, sú tu ľudia ktorý budú vedieť poradiť lepšie. Mne ladili predvstrek po repase čerpadla takmer celú šichtu. Dnes môžem povedať že za šesť rokov čo Patrola mám, ide najlepšie.

Autor:  jachym [ Str, 16.03.2016, 13:35 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Dakujem aky je rozdiel medzi zhavycmi z y60 a y61? skusim len pootocit cerpadlom pri chode motora, kamaratovy to na terrane pomohlo.

Autor:  Milan FI [ Štv, 17.03.2016, 9:48 ]
Predmet príspevku:  Re: patrol a nafta

Treba použiť funkciu hľadať, je tu toho popísané o žhavení mrte. Podstatný rozdiel je že Y 61 sú jednoduché 11V žhaviče. Ale na Y 60 treba toho upraviť viac, aby to fungovalo jak má.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/