4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

panhardka
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=14996
Stránka 1 z 1

Autor:  damballa [ Uto, 15.05.2012, 21:17 ]
Predmet príspevku:  panhardka

neviete mi niekdo povedat o kolko by mali byt dlhsie panhardky oproti origo ked to chcem dat na 3" dobinson?

Autor:  pejo [ Str, 16.05.2012, 8:31 ]
Predmet príspevku: 

Nedávaj dlhšiu, ale pôvodné oko daj na ráme nižšie, aby bola vo vodorovnej polohe, prípadne od oka na náprave mierne hore.

Autor:  efendi [ Str, 16.05.2012, 8:52 ]
Predmet príspevku: 

mnooo ak auto dvyhas, panhardka by mala byt o daco dlchsia,, ponevac ona kresly polkruh a ked dvyhas kasnu od napravyy , panhardka ide smerom doleee, a napravu tym padom ti bude tahat do strany cize !!!takze odpoj juu a ked si nadvyhol kasnu od napravy vsetko budes mat dokoncene, tak zmeraj okraj kolesa laveho a porovnaj s pravou stranou tak isto,, aby náprava bola v strede vozidla a potom prirovnaj panhardku k okuu a uvidis okolko ju musis predlžit,, pokial nemas viacej dier na naprave kde sa panhardka da pripevniit,,

panhardku nemusis predlzovat len v pripadee ak mas na to prisposobene diery na drziaku na napravea potom ju len das k inej diere ako pise Pejo,,

Autor:  damballa [ Str, 16.05.2012, 10:15 ]
Predmet príspevku: 

praveze mam material aj prostriedky na to aby som urobil nastavitelne , ja este len vysi podvozock chystam nahodit a chcem to mat pripravene , ide mi len oto ze kolko potrebujem mat tu nastavitelnu cas teraz mam 2" trial master, a chcem tam dat 3" dobinsona

Autor:  efendi [ Str, 16.05.2012, 21:12 ]
Predmet príspevku: 

sak som pisal ,, ze odpoj panhardkuu ,, nadvyhni voz na vysku aku potrebujees,, a potom zmeraj okraje kolies na vozidle tak aby naprava bola v strede teda na oboch stranach kolasa aby boli rovnako na kraji vozidla a potom prirovnaj oko panhardky k tej diere kde sa prichytava a uvidis ten rozdiel o kolko to mas predlžit,, ovsem ak tam nemas dalsie diery pre uchytenie abys nemusel vrtat,,

Autor:  pejo [ Štv, 17.05.2012, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

Ak sa panhardka len predĺži a nezníži, tak vznikne pri prepružení nápravy kyvadlový efekt zo strany na stranu.

Autor:  Andrej [ Štv, 17.05.2012, 12:12 ]
Predmet príspevku: 

Presne tak, do určitej výšky liftu stačí predlžiť od určitého teba riešiť relokáciu a potom paralelitu panhardky a štuchačky aby to nedrbalo do riadenia.

A.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/