Dnes je pondelok 16. júna 2025, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Patrol GR s motorom Toyota 4.2td
Autor |
Správa |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Dnes som objavil toto: http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2-tdi ... 45170.html Myslím že radoffroad bude o tom vedieť viac tak nech nám tuto upravu predstaví trochu viac ak môže. Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo. Pár motorov som našiel,cena okolo 3000eur a to nieje ani zdaleka všetko ale tak zvedavosť mi nedá neopýtať sa.Tých 500Nm po uprave by stálo za to.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Uto, 24.11.2009, 23:50 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1809 Bydlisko: SE
|
V seredi jeden jazdi.
_________________ Bývalý offroadak
|
Str, 25.11.2009, 0:19 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No, objav obrovský. Potrebuješ len motor s prevodovkou a patrola.
Keď nezoženeš patrola, ta bude stačiť aj landcruiser100.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 25.11.2009, 0:36 |
|
 |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
jaroD40 píše: Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo.
Nebuď leňoch a trochu poňúraj po fóre. nie si prvý koho to napadlo a už sa to tu rozoberalo.
|
Str, 25.11.2009, 1:37 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... lenže tým prídeš o hlavnú výhodu Patrola - nezničiteľný podvozok. Patrol než by si sám ublížil, radšej postojí. Keď do neho nabasltíš taký motor, tak budeš lúskať diferenciály, lámať poloosy a homokĺby tak isto často ako tojotníci.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 25.11.2009, 11:09 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Citam - Toyota Land Cruiser HDJ 80 -
Nie je to nahodou verzia s dvomi tuhymi napravami a 2x uzavierka v serii ?
Ak ano, naco to pchat do Patrola ? Kvoli pohodliu novsej karoserii, imidzu, alebo ... ???
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 25.11.2009, 11:32 |
|
 |
janotoyotak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04 Príspevky: 141 Bydlisko: Ba
|
HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky.
Takáto transplantácia má zmysel len vtedy, ak máš silno rozbitú Toyotu s dobrým motorom a prevodovkou a na dvore ti postáva nevyužitý Patrol.
Dá sa to aj do GR 60. Ale Miki tam má tuším automatickú prevodovku.
Onehdá, veľmi dávno aj Spajki mal závodný špeciál s nápravami z Patrola a motor a prevody z Toyoty.
Diferáky a homokĺby na HDJ 80 sú dosť pevné. Určite niesú slabšie, ako na Patrole. Problém nastáva vtedy, keď je zdvihnutý výkon a šofér veľmi tvrdo jazdí aj so zapnutou prednou uzávierkou na 35"-38"gumách. Vtedy sa vylámu zuby na tanierovom kolese a hruške predného difu. Zadný dif vydrží.
A Finderko, posledné Patroly sú určite novšie, ale nie pohodlnejšie a ani imidžovejšie.
Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere  . (ale ja som asi postihnutý  )
|
Str, 25.11.2009, 13:56 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
miky má manuál. A ešte môže byť jeden dôvod prečo do patrola: krátka 80tka asi neexistuje a nie každý chce po lese jazdiť s autobusom.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 25.11.2009, 14:20 |
|
 |
janotoyotak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04 Príspevky: 141 Bydlisko: Ba
|
Máš pravdu.
|
Str, 25.11.2009, 14:32 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
janotoyotak píše: HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky. Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere  . (ale ja som asi postihnutý  )
3x uzavierka - Myslel som si, ale nebol som si isty, a linky na googli ma presviedcali o dvoch ...
A inac - starsie vozitko ta 80-tka, ale mat love asi viem do coho zainvestujem
Pejo - moze byt, ale to co je nafotene hore vyzera na 5 dverak ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 25.11.2009, 14:38 |
|
 |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
jasne, ale foto je len ako inspiracia. chalan chce kupit motor a vrazit do Y60. Miki ma urcite manual?
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Str, 25.11.2009, 18:32 |
|
 |
Robert
Učeň
Registrovaný: Str, 31.01.2007, 17:24 Príspevky: 19 Bydlisko: Luhačovice
|
no nedávno se prodal na ebay Y60 s motorem 4,2D. Není to do patrola lepší volba? Je to levnější, určitě lepší než 2,8 TD a míň práce než s toytím motorem. A ještě je hromada ND
_________________ Staré auto, mladá baba-drbačka na celý život
GR Y60 dlooouhý, černý, poškrábaný, IM, MT 33, CB, snorkel
|
Str, 25.11.2009, 23:53 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ako pre koho. Patrol 4,2d má nižší výkon. Zase je výhoda, že je staršej koncepcie, nemá remeň, počítač a je opraviteľný v domácich podmienkach.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 26.11.2009, 9:31 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Citácia: Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere
80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami
to len aby si nemusel závidieť

_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 26.11.2009, 11:00 |
|
 |
janotoyotak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04 Príspevky: 141 Bydlisko: Ba
|
80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami
to len aby si nemusel závidieť
 [/quote]
Lenže to nieje HDJ 80, ale HZJ 80. Je to pracovné auto do rozvojových krajín. Má predkomôrkový radový šesťvalec objemu 4,2 bez turba a výkon je cca 131 PS. Niekoľko takýchto áut behá vo Francúzsku a v Beneluxe. Na trhu s ojazdenými autami sa takmer nevyskytujú.
Na tie zadné delené dvere existuje originálny toyoťácky nosič rezervy, ktorý unesie aj veľkú gumu (toto nieje samozrejmosť u mnohých offoch) a potom sa miesto pôvodnej rezervy dá pod auto domontovať prídavná nádrž až 170L !!!
Inakšie jedna zaujímavosť: Na poslednej Transsiberian Rally skončili na prvých siedmich miestach posádky na Porsche Cayenne a na ôsmom mieste nemecká súkromná ženská posádka na HZJ 80. Super výkon na tak ťažké auto so slabým motorom. Na hladkom dieseli sa výkon dá zdvihnúť len trošičku a priebeh krúťaku tiež.
|
Štv, 26.11.2009, 12:59 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|