Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 16.06.2025, 2:14
Dnes je pondelok 16. júna 2025, meniny má Blanka a zajtra Adolf




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 131 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší
 Patrol GR s motorom Toyota 4.2td 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Dnes som objavil toto: http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2-tdi ... 45170.html Myslím že radoffroad bude o tom vedieť viac tak nech nám tuto upravu predstaví trochu viac ak môže. Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo. Pár motorov som našiel,cena okolo 3000eur a to nieje ani zdaleka všetko ale tak zvedavosť mi nedá neopýtať sa.Tých 500Nm po uprave by stálo za to.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Uto, 24.11.2009, 23:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1809
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V seredi jeden jazdi.

_________________
Bývalý offroadak


Str, 25.11.2009, 0:19
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, objav obrovský. Potrebuješ len motor s prevodovkou a patrola.
Keď nezoženeš patrola, ta bude stačiť aj landcruiser100.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 25.11.2009, 0:36
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
jaroD40 píše:
Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo.


Nebuď leňoch a trochu poňúraj po fóre. nie si prvý koho to napadlo a už sa to tu rozoberalo.

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Str, 25.11.2009, 1:37
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... lenže tým prídeš o hlavnú výhodu Patrola - nezničiteľný podvozok. Patrol než by si sám ublížil, radšej postojí. Keď do neho nabasltíš taký motor, tak budeš lúskať diferenciály, lámať poloosy a homokĺby tak isto často ako tojotníci.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 25.11.2009, 11:09
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citam - Toyota Land Cruiser HDJ 80 -
Nie je to nahodou verzia s dvomi tuhymi napravami a 2x uzavierka v serii ?
Ak ano, naco to pchat do Patrola ? Kvoli pohodliu novsej karoserii, imidzu, alebo ... ???

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 25.11.2009, 11:32
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky.

Takáto transplantácia má zmysel len vtedy, ak máš silno rozbitú Toyotu s dobrým motorom a prevodovkou a na dvore ti postáva nevyužitý Patrol.

Dá sa to aj do GR 60. Ale Miki tam má tuším automatickú prevodovku.
Onehdá, veľmi dávno aj Spajki mal závodný špeciál s nápravami z Patrola a motor a prevody z Toyoty.

Diferáky a homokĺby na HDJ 80 sú dosť pevné. Určite niesú slabšie, ako na Patrole. Problém nastáva vtedy, keď je zdvihnutý výkon a šofér veľmi tvrdo jazdí aj so zapnutou prednou uzávierkou na 35"-38"gumách. Vtedy sa vylámu zuby na tanierovom kolese a hruške predného difu. Zadný dif vydrží.

A Finderko, posledné Patroly sú určite novšie, ale nie pohodlnejšie a ani imidžovejšie.

Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere :-D :-D :-D . (ale ja som asi postihnutý :roll: )


Str, 25.11.2009, 13:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
miky má manuál. A ešte môže byť jeden dôvod prečo do patrola: krátka 80tka asi neexistuje a nie každý chce po lese jazdiť s autobusom.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 25.11.2009, 14:20
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Máš pravdu.


Str, 25.11.2009, 14:32
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
janotoyotak píše:
HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky.

Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere :-D :-D :-D . (ale ja som asi postihnutý :roll: )

3x uzavierka - Myslel som si, ale nebol som si isty, a linky na googli ma presviedcali o dvoch ...

A inac - starsie vozitko ta 80-tka, ale mat love asi viem do coho zainvestujem ;-)

Pejo - moze byt, ale to co je nafotene hore vyzera na 5 dverak ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 25.11.2009, 14:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasne, ale foto je len ako inspiracia. chalan chce kupit motor a vrazit do Y60. Miki ma urcite manual?

_________________
Patrol 3,0 TDi


Str, 25.11.2009, 18:32
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 31.01.2007, 17:24
Príspevky: 19
Bydlisko: Luhačovice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no nedávno se prodal na ebay Y60 s motorem 4,2D. Není to do patrola lepší volba? Je to levnější, určitě lepší než 2,8 TD a míň práce než s toytím motorem. A ještě je hromada ND

_________________
Staré auto, mladá baba-drbačka na celý život
GR Y60 dlooouhý, černý, poškrábaný, IM, MT 33, CB, snorkel


Str, 25.11.2009, 23:53
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako pre koho. Patrol 4,2d má nižší výkon. Zase je výhoda, že je staršej koncepcie, nemá remeň, počítač a je opraviteľný v domácich podmienkach.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Štv, 26.11.2009, 9:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere


80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami :-)
to len aby si nemusel závidieť :-D

Obrázok

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Štv, 26.11.2009, 11:00
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
Príspevky: 141
Bydlisko: Ba
Odpoveď s citáciou
Poslať 
80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami :-)
to len aby si nemusel závidieť :-D

Obrázok[/quote]

Lenže to nieje HDJ 80, ale HZJ 80. Je to pracovné auto do rozvojových krajín. Má predkomôrkový radový šesťvalec objemu 4,2 bez turba a výkon je cca 131 PS. Niekoľko takýchto áut behá vo Francúzsku a v Beneluxe. Na trhu s ojazdenými autami sa takmer nevyskytujú.
Na tie zadné delené dvere existuje originálny toyoťácky nosič rezervy, ktorý unesie aj veľkú gumu (toto nieje samozrejmosť u mnohých offoch) a potom sa miesto pôvodnej rezervy dá pod auto domontovať prídavná nádrž až 170L !!!

Inakšie jedna zaujímavosť: Na poslednej Transsiberian Rally skončili na prvých siedmich miestach posádky na Porsche Cayenne a na ôsmom mieste nemecká súkromná ženská posádka na HZJ 80. Super výkon na tak ťažké auto so slabým motorom. Na hladkom dieseli sa výkon dá zdvihnúť len trošičku a priebeh krúťaku tiež.


Štv, 26.11.2009, 12:59
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 131 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: