Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 13:56
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 12 ] 
 Patrol 2.8 TD vs 4.2 D 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
študoval som viacero tém a fór ale nikde som sa poriadne nedzvedel čo ma zaujíma.

Chcel by som vedeieť ktorý motor je lepší na offroad Patrol 2.8 TD vs 4.2 D

V mojom okolí nejazdí žiadna 4.2 d tak nemám možnosť osobne porovnať s 2.8 td má tu niekto reálnu zkusenosť nie len počul som , niekto povedal atd.

offroad mýslim niečo ako tisovec ,croatia trophy serbian trophy -hard soft a pod , poriadny terén hlboké bahno poriadne strmé dlhé výjazdy atd
ktorý motor je na taketo niečo vhodnejší lepší tah do výjazdov atd


Uto, 01.01.2019, 19:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Nejde o vyjazdy alebo teren ako taky.Ak dobre sparujes gumy na motor,obidve auta prejdu "skoro" rovnako.Ale je velky rozdiel mat gumy 31" alebo 37".No a motor 2.8 ti ledva 37 " gumy utiahne.Pri 31" a 2.8 motori sa tiez nezastavis skoro pred nicim,ale svetla vyska difov a kasne je niekde inde ako pri gumach 37".
Ak zoberies vyjazdy ,tak ti zacnu skor hrabat gumy ako sa zastavi motor a kolesa.Tiez to ma iste hranice.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 01.01.2019, 21:20
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Milan píše:
Nejde o vyjazdy alebo teren ako taky.Ak dobre sparujes gumy na motor,obidve auta prejdu "skoro" rovnako.Ale je velky rozdiel mat gumy 31" alebo 37".No a motor 2.8 ti ledva 37 " gumy utiahne.Pri 31" a 2.8 motori sa tiez nezastavis skoro pred nicim,ale svetla vyska difov a kasne je niekde inde ako pri gumach 37".
Ak zoberies vyjazdy ,tak ti zacnu skor hrabat gumy ako sa zastavi motor a kolesa.Tiez to ma iste hranice.




berme to tak primerane k motoru dajme tomu 4.2 - 37" a 2.8 31" max 35" alebo berme to aj rovnakými pneu oba 33 či 35 .


Uto, 01.01.2019, 21:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
2.8 ti utiahne v pohode 31",33" dajme tomu este bez uprav nicoho.Myslim motor.Od 35" a hore na motor 2.8 zabudni.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 01.01.2019, 21:53
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
ok to sú pneu .
no a čo samotný motor 4.2 d bez turba neni auto lenivé menej dynamické nejde o to či je rýchle na ceste ale aby aj v terene nešlo ako slimák alebo či sa sním musí jazdiť len na redukovanej alebo čoto prejde aj na základnej rýchlej 4x4


Uto, 01.01.2019, 21:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
O motori 4.2 ti neviem povedat nic.Patrol sa da upravovat donekonecna a na konci ti bude aj 4.2 motor slaby.Vsetko zalezi od tvojej penazenky.Otvor,pozri kolko dukatov mas na prestavby a podla toho rozmyslaj.Vecsinou kazdy pozrie do penazenky a tym to skonci. :smt010

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 01.01.2019, 22:41
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Zdravim Ta. Par rokov dozadu som kupil kompletny anglicky Patrol 4.2D Robil som si prestavbu, menil som motor, prevodovku, interier, atd... Auto bolo vtedy na 35kach, neskor na 37kach. Moj Patrol bol tusim 1996 rocnik vyroby, cize vyveva podtlaku na hlave-novsi typ motora. Podotykam, ze 2,8čku som mal v super kondcii, auto islo velmi pekne aj po lifte a nahodeni 35tiek. Po nahodeni 4,2jky postreh asi taky, ze v terene som jazdil vela vyjazdov na cestnej rychlosti a na redukcii to bolo o dost silnejsie. Ten motor mal lepsi spodok, krutak. Cize v terene fajn zmena. No na ceste, hlavne ked som tahal aj vozik, sa mi to zdalo lenivejsie a take tupsie oproti 2,8čke, ked bola v tockach. Moj nazor, ze by to potrebovalo aj oturbit. Auto som potom predal Alankovi do CZ, ten to nechal komplet upravit, oturbit. Predal to uz tiez, naspät na SK. On mal viacej motorov v Patroloch. Ked sme sa spolu bavili vravel, ze upravena 2,8čka uplne postacuje. Takze asi tak. Momentalne mam Toyku LC HDJ 4.2TD 24V, ten motor je origo turbo, nic neupravene, seria a je to zasa uplne o inom. Ked si poriesim urcite veci, chcem sa vratit zasa ku GRku o zostanem u 2,8čky. Len si ju trosku poladim. Pisem len moj osobny nazor. Zalezi na co chces prioritne auto vyuzivat. Prajem Ti volbu spravnou cestou, lebo vsetko stoji peniaze. Ak mozes, porad sa, bude sa dat povoz sa na roznych autach a uvidis :smt006

Obrázok Obrázok

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Str, 02.01.2019, 0:00
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Jojo gr . Ďakujem ti za odpoveď konečne som sa dozvedel niečo viac. :smt156 otom oturbeni som niečo čítal len nájsť niekoho kto by to aj dobre a funkčne spravil. Toyota 4.2td aj mňa napadla len nic také v dobrom stave som nenašiel .


Str, 02.01.2019, 12:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
jazdil som vela 2.8 a aj dke tie 4.2 aj hladke aj oturbene...
samozrejme ze tak 4.2 s turbom je lepsia hlavne ked sa to dobre spravi ale v seriovom stave mi prisla 4.2 hlavne na ceste dost takla hlucha mucna hlavne v otackach.... spodok bol super ale tam to aj koncilo
2.8 zas opacne spodok nic kym to neupravis ale v otackach to ide
hlavne je problem ze 4.2 je preblem zohnat ja osobne by som siel cestou upravenej 2.8
vieme to poladit tak aby to slo fakt slusne

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 03.01.2019, 12:31
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Janciak . dakujem presne takéto odpovede som tu hladal kto reálne vie posúdit oba motory a nie len počul som ževraj atd .
Mne ide hlavne o rozdiel v teréne čo je tam lepšie viac vhodnejšie čo sa týka prejazdnosti výjazdy bahnenie atd na ceste mi je to jedno na také normálne jazdenie mám iné približovadlo .


Štv, 03.01.2019, 17:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
V terene je lepsie ked mas spodok ale pri dlhsich strmejsich vyjazdoch nezaskodi mat aj vykon :-D . A na tahanie privesov alebo cestne vozenie je slaba aj 4,2 aj 2,8td-tam uz treba hladat ine auto ale ked chces hlavne offroadit tak 4,2 je lepsia a blbovzdornejsia ked som skusal porovnat ale tazsie sa zhana.


Štv, 03.01.2019, 18:06
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Je to citelná strata 4.2 bez turba oproti 2.8 td pri dlhsich strmejsich vyjazdoch ?


Ned, 06.01.2019, 11:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 12 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: