Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 12:40
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 40 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Anglia vs. Europa - riadenie a pripadna uprava 
Autor Správa
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ono kratkodobo to na zahranicnych cislach ide. Auto je legalne registrovane v UK, oestekackovane, poistene. Poistka kryje aj 'vylet' do europy (treba preverit u konkretnej poistky).

Ale!: dlhodobo pobyvajuce auta na uzemi SR s anglickymi tabulkami velmi pravdepodobne nechodia kazdy rok na STK do UK, neplatia tam cestnu dan a nie su poistene. Vzhladom na nekompatibilitu vo veci registracie aut v SR a v UK sa to zatial neda moc zistit. Pruser nastane, ked sa takymto autom sposobi skoda. V pripade nic nevlastniacich a statom nepochopitelne fedrovanych obcanov sa nestane nic; povodni obyvatelia nasho uzemia budu primerane postihovani - takze este vnucata vam budu splacat odskodne a posielat do basy pilniky v bublanine.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 22.02.2008, 14:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To MoostanQue:
vyskytujú sa v UK aj krátke verzie patrolov Y60, prípadne K260 s motorom 4,2D , TD?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 22.02.2008, 14:03
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vyskytuju sa dlhe i kratke y6o, s motormi RD28T, TD42, TB42, TB42e. Vsetky verzie s automatickou alebo manualnou prevodovkou. Na TD42 je mozne dokupit turbo.

Y61 som so 4.2 nezaregistroval. K zakupeniu v australii.

K160/260 sledujem iba okrajovo, ale ziadny zvyseny obsah som nezaregistroval.

Este upozornenie pre skumajucich: v UK je nafta diesel, a benzin petrol (!). Nezamienat posledne menovane s petrolejom - to je vec ktoru tu tusim nemaju vobec.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 22.02.2008, 14:45
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vo veci sasi... pripada mi jednoduchsie prevarit drziaky silentblokov na motor na stavajucom (2.8 LHD) rame, ako prevarat uchyt panhardky. Ale pre zrucneho mechanika by ani jedno nemal byt problem.

Napravy by mali byt tie iste, akurat s rychlejsim diffom. Vzhladom na servo na opacnej strane nie su bez uprav zamenne (domec naboja cia ko sa to vola, na lavej strane, ma iba jedno oko na gulak spojocavky - tyc riadenia ide sprava na lave kolo - takze treba ten odliatok vymenit z LHD - inac bymala byt napprava taka osta).

Na 4.2D sa mi zda prilis pomala jednotka, ale ja tam mam prtave kolecka, takze to moze byt aj tym.

Subjektivne mi pride volant napravo lepsi ako nalavo. Ked som jazdil na slovensku, vobec mi to nevadilo, a predbieham malo. Na auto do terenu bez spz (zavody alebo traktor) je to uplne jedno. 4.2D ma rucny plyn.

Ak ma niekto nejake dotazy, jedna mi stoji pred domom - mozem sa ist kuknut a zodpovedat.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Štv, 20.03.2008, 15:16
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
K tej problematike prepisu... cis a moze ked mam pravostranne riadenie:

Jedna prakticka osobna skusenost, nie matkyn konov pes povedal ze sused videl ako jeho otec pocul...
skratka konkretne na DI v RS sa Jeep XJ 4,0 HO s pravostrannym riadenim prihlasit neda. A bolo im uplne jedno ci na nom jazdi slovak zijuci 200 rokov v UK alebo dokonca samotna UK kralovna. Jednoducho to nezapisu, lebo nikto si to nezoberie na triko ked s tym niekoho zabije a ziastia ze pricinou bol zly prehlad o dopr. situacii lebo aml volant vpravo.
Ale ako vravim jedna sa o Jeep mozno s Patrolom to pojde. :-D :roll:

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 20.03.2008, 16:08
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nepojde, ani ked sa pokrajas na taaketo kusocky. Bud to drzat na anglickych cislach, co je trochu komplikovane, alebo prehodit volant. Ja prave toto budem riesit tak v horizonte niekolkych rokov... zatial som v UK, takze ma to netlaci. V kazdom pripade sa to prekopat da.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Štv, 20.03.2008, 16:29
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja viem len som si rypol.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Štv, 20.03.2008, 16:59
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32
Príspevky: 145
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obrázok

Obrázok

Urcite to nejako pojde, len je otazka, ci to pri relativne low-cost projekte ako je Patrol stoji za tie prachy.


Štv, 20.03.2008, 17:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
Jednoducho to nezapisu, lebo nikto si to nezoberie na triko ked s tym niekoho zabije a ziastia ze pricinou bol zly prehlad o dopr. situacii lebo aml volant vpravo.


RHD sa u nas neda legalne prihlasit. presne tak dado. u nas si nikto nezoberie na triko nic... to je len vyhovorka. u nas si nezoberu na triko vobec nic aj to co by mali...!

teraz som jazdil s RHD automatom tyzden na slovensku a dva krat cez celu europu. popri tom na LHD automat a manual... niekedy som vystriedal vsetky tri auta za den...
v UK jazdim na LHD manual....

a tym ze jazdim na hocicom hocikde som zabil par ludi,sposobil sesto tristo nehod a podobne..... :wink:

asi tak.. to je len taky nezmyselny zakon ktorych su stovky...

po slovensku jazdia RHD na SVK znackach... videl som kedysi v hlavnej dedine blaaave nejaky nissan skyline RHD. pravdepodobne import z japonska... mozno je to ten na foto...
takze u nas je vsetko mozne... :-D

RHD sa da v CZ prihlasit.. ale jedine veterany... teraz to tusim vychadza `83 a starsie...
ci toto funguje aj u nas nevim...

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Ned, 30.03.2008, 20:08
Profil ICQ WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... a za toto všetko môže Hitler a jeho blbé nápady. Keby nechcel vládnuť svetu, tak by sa u nás veľmi pravdepodobne jazdilo vľavo a RHD by bola normálna vec.....

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 31.03.2008, 8:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Off topic: Trošku histórie

jazda vľavo má svoj pôvod v jazde na koni, kde sa doteraz na jazdiarniach dodržuje pravidlo jazdy vľavo, aby si stretajúci gentlmeni mohli podať pravice a zároveň v prípade, že by sa míňali z prava, by mohlo prísť ku kolízí pochiev šabiel vysiacich na ľavej strane.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Pon, 31.03.2008, 9:12
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
off topic - pokračovanie.

na koňa sa skutočne nastupuje obvykle z ľava. A to preto, že kavaleristi používali dlhé šable (aby z koňa dočiahli aj na ležiaceho nepriatela) a dlhá šabľa sa dá tasiť iba z kríža. Takže aby sa dala tasiť pravou rukou, musí byť zavesená na opasku na ľavom boku. No a aby sa pri nasadaní na koňa nemusela pochva prekladať koňovi ponad hlavu, tak sa nasadá z ľava.

Dôsledok :

Počiatky vojenského použitia lietadiel sa kryjú s hromadným zavádzaním automobilov. Toho následkom bol pokles počtu chovaných koní a množstvo kavaleristov bez práce. Tý sa teda rekvalifikovali na aviateurov. A zo svojej bývalej odbornosti si priniesli zvyk, pristupovať k lietadlu z ľava. Keď si to všimnete, zistíte, že do lietadiel sa až na nepočetné výnimky (momentálne ma napadá len Grippen a F-104 Starfighter) dodnes nastupuje z ľava.

Takže aby nebolo treba koňovi šibrinkovať pochvou šable ponad hlavu, sa do nadzvukového nukleárneho stíhacieho bombardéra nastupuje zľava.....

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 31.03.2008, 9:52
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07
Príspevky: 743
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
preco potom poddani jej velicenstva jazdia po nespravnej strane cesty?
vari ti dzentlmeni si nepodavaju ruky na jazdiarni alebo netasia sable alebo v tom bude iny figel?

este teda nieco k teme: a co radenie rychlosti na saltpake, slo by prerobit kulisu alebo by muselo byt zrkadlove?


Pon, 31.03.2008, 18:35
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Uto, 28.11.2006, 21:38
Príspevky: 3
Bydlisko: Highland ČR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Poddaní jezdí právě po té správné straně.
Řazení je shodné a je uplně fuck na které straně je volant.

_________________
Motor začíná u šesti válců.
Kdo nemá Géčko ten jako by nebyl!!!


Pon, 31.03.2008, 19:15
Profil ICQ
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Uhm.. jednicka je od seba.. docela sa na to da zvyknut. Ale slakmaisieltrafit z opacnych paciek na volente (smerovky na pravej packe, stierace na lavej). Prvy tyzden bez blinkrov a do zatacky so stieracmi. Potom som packy prehodil.

Vyssieuvedene plati pre RHD Patrol.. a mozno len moj (?) .. vsetky ostatne auta, s ktorymi som sa v UK stretol, maju vsetko normalne. Ale ja mam cil popis na packach hore nohami.

We drive on the right side.. the rest of world on the wrong one.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 31.03.2008, 19:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 40 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: