Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 22:42
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 40 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Snímač váhy vzduchu 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak a sklbanie je spat.
Vcera cestou do Brezna to zacalo sklbat po cca 20km jazdy. Celych 20km som isiel plynule okolo 2.600 ot/min. Zrazu zacal motor sklbata a pri sklbnuti bielo zadymil. Mal som spusteny EcuTalk a vsimol som si, ze ukazovatel Inj.Timing C/V% sa pri sklbani dostal na uroven 99% a ked som ubral tak skocil na 60%. Ak som aj jemne pridaval alebo uberal, ukazovatel reagoval iba skokom 60-99-60-99 atd. Ked som ubral a isiel pod 2.000 znovu plynulo reagoval.
V com bude problem. Stava sa to nahodne a iba po dlhsej jazde.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Ned, 24.10.2010, 16:32
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podla toho co pises to vyzera na snimac zdvihu ihly na vstreku 1.valca

aspon takto sa to chova na jeepe s motorom 2.5 td a lektronicky riadenym cerpadlom.

pod 2000 otacok to ide normalne lebo to je zakladny rezim

ale nemusi to byt tak , to je len moj tip

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 24.10.2010, 21:07
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palo skusal som to vyhladat v manualoch a nasiel som toto.
Skusim vymenit?

Obrázok

Obrázok

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Pon, 25.10.2010, 8:48
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak nevymenim. U hnissana 236€.
Cerpadlo ide zajtra k mechanikovi na vycistenie. Vraj sa tam za tie roky usadi kadejakej bordel a ten zradnik sa nedokaze plynulo pohybovat. ECU potom reaguje tak, ze vstrekne palivo v nevhodnej chvili a motor zacne sklbat.
Ono aj na volnobeh ten ukazovatel pre Inj.Timing CV kadejako nezmyselne kmita.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Pon, 25.10.2010, 13:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Michal skus sa spojit s Petom od Ziaru = ma nick name "Patrol" ...
On vedel zohnat / kupit nie cely blok , ale iba jednotlive casti vahy vzduchu (neviem dokonca, ci nema nieco aj v zasobe) , ale myslim , ze on ma 3,0liter/4v... Ale za opytanie nic nedas :-)
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Str, 27.10.2010, 7:30
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
BBMiso píše:
Palo skusal som to vyhladat v manualoch a nasiel som toto.
Skusim vymenit?


T BBMiso: a nemá náhodou 2,8TD na 1. valci vstrek s káblikom? Tzv. riadiaci vstrek? Takéto hľa?
Obrázok

Lebo ak hej, tak toto je to, čo určuje časovanie, resp riadenie vstreku nad 2000 ot. Ten Solenoid v čerpadle to len spracováva, ale ako vstup berie údaje z tohoto snímača.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 27.10.2010, 12:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je tam. Co vcul? Podla blok.schemy je to tak, z prveho vstreku do ECU a z ECU do Injection timing control valve
Obrázok

Blokova schema:
Obrázok

Mozno sa aj k dacomu dopracujeme. V motoroch som laik ale studoval som meraciu a automatizacnu techniku. To cerpadlo :-D bude z mojho odboru. Ono vymenit ho za mechanicke je podla mna krok spat a ako nas ucili: ku predu leva, ku predu leva, spatky ni krok. :-D

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Str, 27.10.2010, 15:15
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no logiš že do ECU. Kam inam?

a fungovať by to asi malo tak, že na základe signálu z toho čidla na tryske ECU rozhoduje aký bude "timing" a rozkazy vykonáva ten solenoid v čerpadle.

Takže možno by som skúsil merať nejak ten "needle senzor " na vstreku

Už som to tuším raz riešil na mojom aute (aj keď iný motor a značka), ale myslím si že princíp bude rovnaký, pretože motory sú podobnej konštrukcie.
idem kdesi vykutrať tie priebehy, čo som tam nameral.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 27.10.2010, 15:23
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pan konzultant, este ak mozem otazocku, nebude to mozny dosledok tohoto?
viewtopic.php?t=7221&highlight=benzin

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Str, 27.10.2010, 22:13
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mechanika je cerpadlo OK. Spred palivoveho filtra sme ale vybrali taketo naftarsko-cerpacio-kutilske dielo. Vraj to tam nepatri. Dake cerpadielko, 2x spatny ventil a nahradili novou hadicou.

Obrázok

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Uto, 02.11.2010, 13:35
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 40 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: