Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 9:53
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 ... o vplyve šnorchla (nielen pre Patrolistov) 
Autor Správa
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... ono by to radšej chcelo merať tlak v sacom zberači (plniaci tlak) ... :( ale na to nie som vybavený.

Rado ... až to budeš merať ... tak najvyššia hodnota mi vyšla 25,5 cm vodného stĺpca = -2,5 kPa. Ale keby som točil výš, tak by to bolo viac. Takže až budeš merať, potrebuješ rozsah aspoň do -3 kPa. Ale radšej viac.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 21.05.2008, 9:43
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 10.03.2008, 14:05
Príspevky: 16
Bydlisko: RK (PD, W)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
/PS. Ak by štopeu na konci hadičky povolil, asi by bolo domerané čó? :smt017 /


podla mna stopel na konci hadicky nie je, to by sa vodny stlpec nepohol :wink:

_________________
zatial sa s forom zoznamujem


Str, 21.05.2008, 9:57
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 06.02.2008, 20:07
Príspevky: 743
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
co si mysli kolektiv o vedeni hajzelhofoveho potrubia pre snorchel nie zvonka blatnika ale zvnutra, A von ho vyviest az tesne pred stlpikom zhora
ako nevyhodu vidim nacate dva plechy /kasna a blatnik/ ako vyhodu ze nebije tak do oci fizla a netrci z obrysu takze je menej zranitelny.

tu sa to zacalo trosku riesit ale nechcem zasierat inzeraty
viewtopic.php?p=77943#77943


Pon, 16.06.2008, 19:34
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
U hajzeltrubkenschnorchelu a motora z vedším objemom môže nastať práve problém, že budeš dusiť motor nedostatkom vzduchu. A vedšiu rúru dávať, to je už opacha.
A ešte ju zapúšťať do kasne? To je viditelný zásah do konštrukcie vozidla a ťažko to potom obkecáš, ťažšie, ako šnorchel "fabrický". :wink:


dindaj píše:
.........Ja ked som si robil snorchel tak som dal prierez o 50% väcsi ako som mal vstup do filterboxu.Motor stratil vykon.Potom som dal snorchel od Džonyho,ktory ma prierez asi 3x väcsi a motor prudko nabral vykon.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 16.06.2008, 20:39
Profil
Čumil

Registrovaný: Sob, 27.10.2007, 19:59
Príspevky: 5
Bydlisko: Roznava
Odpoveď s citáciou
Túto tému už som tu raz čítal.


Pon, 16.06.2008, 22:19
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo, super že to tu čítaš. Odporúča sa to tu každému, skôr než sa začne pýtať.

Ozaj, už si tu čítal aj, ako sa tu mažú kolesá?? :D No predsa blatom.

Skokan píše:
Nedavno som kúpil Terrano,v návode je spomenuté mazanie kolies.Mohol by mi niekto poradit ako sa to robí,typ maziva atd.


A náboje v náprave podobne ako viewtopic.php?t=4654&start=0

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 16.06.2008, 23:47
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
obávam sa, že Terano na IFS bude mať náboj dosť úplne iný ako Patrol na tuhej náprave.

A ad topic :

Viacnásobné lámanie cesty vzduchu k saniu sú odporové straty tam, kde by určite nemali byť. Čiže ak niekto trvá na čiastočnom schovaní trúby šnorchla (či hajzlovej, alebo laminátovej) do blatníka, nech tak urobí, ale nepripadá mi to východné a popravde ani účelné. (inak ten šnorchel vyrastajúci z blatníka až za kolesom mala na Y60 tá holka z Korziky čo sa tu raz mihli fotky) Y60 má od výrobcu urobenú predprípravu na montáž šnorchla - vo vnútornom plechu blatníka je prelisovaná orginál na to určená diera. Stačí len urobiť dieru do vonkajšieho plechu blatníka a zastoknúť trubku. Diera sa dá samozrejme spraviť aj viac vzadu a trúbu veisť vnútrajškom blatníka (nie je tam žiadna prepážka, takže tomu nič neprekáža) ale v šnorchli pribudnú dve kolená a musí ísť blatník dole.

A teraz pár dlhodobejších skúseností s hajzelšnorchlom.

S cyklónom a zavretým skratom sa dá jazdiť, ale je to hlučné a citelne to žere výkon. Preto je možné takéto doporučiť len v prípade prašného prostredia, kde má cyklón význam.

Jazdiť s otvoreným skratom sa dá, ale ukázalo sa to byť najmä za teplého počasia vošajslich, pretože sa zdá, že nasávanie horúceho vzduchu z motorového priestoru tiež nie je to pravé orechové.

Takže som ešte doplnil kobru (zloženú z dvoch rôzne spílených hajzeltrubkových kolien) a momentálne jazdím zo zavretý skratom. Zdá sa to byť celkom použitelná kombinácia. Výkon neklesá s rastúcou teplotou a hlučnosť je prijatelná. Momentálne mám problém, že na hajzelkobre nemám na vstupe žiadnu mriežku. Takže Monika prišla o pančuchu ( pssst! :smt137) a priamo v kobre mám hrubý (silonkový) predfilter. Je velmi účelný a z hajzelkobry furt vyklepávam lístie a velké množstvá rôzneho hmyzu.

_________________
SLOW & FURIOUS


Uto, 17.06.2008, 9:40
Profil WWW
ATOYOT positive
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.01.2007, 0:46
Príspevky: 685
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nemam patrol, ale ja za seba mozem povedat ze od namontovania snorchla autu stupol vykon (zrejme studenym vzduchom) a od 60 km/h zmizla aj turbodiera (zrejme napor na kobru ju pretlacil)
a ja som tu zmenu citil dost vyrazne.

_________________
Su veci medzi nebom a zemou, ktore nevysvetlis


Štv, 09.10.2008, 9:56
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: