Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav
Autor |
Správa |
spajky69
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2732 Bydlisko: Michalovce
|
__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4 Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l
|
Uto, 25.06.2013, 21:48 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Spajky to davas pekne zahul tej 5.9 ,ze ma taky apetit
|
Uto, 25.06.2013, 21:59 |
|
|
spajky69
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2732 Bydlisko: Michalovce
|
JOE66 píše: Spajky to davas pekne zahul tej 5.9 ,ze ma taky apetit JOE,JOE,JOE! Aj na spotrebu si odbornik?Chlapce,ked jej dam zahul,tak tam skacu take cifry,ze by sa ti panenky pretocili. Inac tu mas : EPA Fuel Economy (MPG City/Hwy) est. 13/16. Cize v meste nieco malo nad 18l/100km a ktore auto papka tolko co povie vyrobca??A ktomu trosicku vacsie papucky a uz mas 25l/100 km ani tomu hulit nemusis. Ale ako povedal sam Velky Kraken : efendi píše: kde je vykon, tam je aj spotreba!!!
__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4 Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l
|
Uto, 25.06.2013, 22:17 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
|
Uto, 25.06.2013, 22:31 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7899 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
ked som mal 4liter Zj cko Jeepinkuu, tak spotreba bola bombastická,, od 18litrov az 28litrov,, benzinu a stastie ze tam bol aj LPG kua...zralo to jak ponorka,, ale vykon kurefsky len co je pravda,, udajne bol nacipovany , teda podla vypovede predosleho majitela,,,a nehovorym ze ake cifry ukazoval palubny pocitac,, niekedy som mal dojem ze su to uz binárne cisla cudujem sa tym co tvrdia ze v meste max 15litrov a dlha cesta kolom 10,,, kua to bude potom asi vlecene na korbe druheho auta
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Uto, 25.06.2013, 22:53 |
|
|
spajky69
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2732 Bydlisko: Michalovce
|
JOE,nepoznam ten tvoj brabus,ale neviem co ho sem pleties,nezda sa mi,ze by bol offroad.Porovnavajme teda porovnatelne. Ani benzinove motory z trola nemozes provnavat s jeepakmi,ale poviem ti jednu vec.Kup si jepku,benzinovu 5.2 ci 5.9.mozes aj 4.0 a garantujem ti,ze 9l budes robit len dolu kopcom ,bez nohy na plyne
__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum. Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na 4 ,ani keď su x4 Jeep Grand Cherokee '98 V8 5.9l
|
Str, 26.06.2013, 7:29 |
|
|
dandani
Učeň
Registrovaný: Sob, 15.06.2013, 8:46 Príspevky: 43 Bydlisko: Košice
|
efendi serus ty si mal tusim alebo este mas pajerko ne? este kedysi davno som riesil tuna kupu pajera a tvoje som mal v plane prist obzriet len niako sa to zvrtlo potom inim smerom a az teraz dosla rada na kupu 4x4 Ozaj je ten patrol y61 2.8td tak dojebacny? na to cerpadlo vstreky a serepeticky kolo toho ?
|
Str, 26.06.2013, 19:44 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Ja ked som mal Y61 2,8, tak mi nepripadal nejak moc nachylny na tie veci co pises, pravdou je, ze ja som ho mal s el. cerpadlom nacipovany, tak to islo veelmi slusne. Po case vsak elektronika zacala robit problemy, raz to tahalo ako nacipovane, raz ako nenacipovane, kolisali otacky, tak cerpadlo slo do guli a dal som tam mechanicke z Y60 tky a po problemoch a o poznanie lepsia dynamika..a hlavne ako si sam nastavis, tak mas. Potom som trola vymenil za Y61 wagon, ktory mal origo el. cerpadlo, neupravovane, seriove. Pokial som nezacal s upravami, uplne to stacilo, slo to celkom v pohode. Ale ked som na neho navesal, dal 35 pneu, tak uz to neslo. Mechanicke cerpadlo som uz nemenil, lebo bola na ceste implantacia ineho motora (4,2D), ktory tam uz nejaky cas je a momentalne uz aj ten novo implantovany dostava dalsiu vykonovu upravu v podobe turba. Takze ked chces Y61 a nemas v plane na neho vesat nieco extra a nebudes dava pneu vacsie ako 33" kludne by som sa vozil so seriovym cerpadlom az dokial by nezacalo robit problemy a potom by som dal miesto neho mechanicke a hotovo.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 26.06.2013, 20:06 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
A mimochodom, priprav sa na to, ze je to kurwa nakazlive, ja som tiez chcel povodne len kusok vacsie pneu a vpredu pevnostak, ale potom ma to draplo a patrol zacal rapidne rast a priberat. Keby mi niekto pred dvomi rokmi povedal, ze budem menit motor, tak mu hned do niecoho vynadam....a ked som ho vymenil a niekto by mi povedal, ze este aj to bude malo a budem ho turbovat, tak uz neviem, kde by som ho poslal...no a v piatok idem po poslednu zasielku veci potrebnych na oturbovanie a v pondelok ide trol do dielne
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 26.06.2013, 20:11 |
|
|
dandani
Učeň
Registrovaný: Sob, 15.06.2013, 8:46 Príspevky: 43 Bydlisko: Košice
|
fuha tka prajem vlea zdaru pri instalacii a osadzovaniu turba : D .. no ved to je v tom ze to cerpadlo a ta elektronika preto uvazujem nad 2.8 Y60 gr wagon... a co sa tyka toych uprav to ti verim ako tiez nie som jeden z tych co by to niako planoval upravovat tuningy ma uz presli a dalsi problem ze som z kosic a viem len o par miestach kde sa tu v lesoch da vysalit alebo vysantit bez toho aby tam bol zakaz vjazdu do lesa alebo nieco podobne Mne ide halvne o spolahlivost a to aby som si tam vedel spravit pripadne opravy aj sam nejdem do kupi bezhlavo o 4x4 patrole a pajeru a podobne som uz uvazoval rok dva do zadu mozno a rozmyslal som aj o kupe terrana 2 a podobne ze na skusku ale ako vidim tie ceny tak sa mi to vobec asi neoplati lebo dneska je problem skor predat auto ako kupit co sa mi aj potvrdilo pri predoslom predaji tak ze racej kupim raz poriadne to co chcem a mam pokoj aspon tolko k mojej filozofii a uvahe kupi patrola alebo pajera a pod ale ozaj inac diky za postrehy a rady ianc je niekde k stiahnutiu manual k patrolu y60 alebo y61 hladal som ale niako som ho nenasiel nikde na nete ani tuna mozno ze som slaby haldac alebo trebarz aj k pajeru terranu a tak
|
Štv, 27.06.2013, 16:50 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Co sa tyka spolahlivosti Y61 vs Y60, tak neviem, kto ti povedal, ze Y60 tka je spolahlivejsia..je to asi rovnake, az na Y61tkove cerpadlo, ktore ked zacne strajkovat, vymenis za mechaniku a hotovo. Zas napr. Y60 tkovy system zhavenia a dozhavovania cez dvojite zhavice vie tiez pekne potrapit, co u Y61 nehrozi. Nehovoriac o vacsej pevnosti naprav vcetne poloosi a homoklbov u Y61, vacsi komfort jazdy na ceste aj v terene u Y61 a o ovela vacsi vyber slusnych Y61tiek pri kupe. S dielmi je to asi rovnake, takze vobec by som sa Y61 tke nestranil a dal jej pri vybere sance voci Y60 minimalne 50/50.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 27.06.2013, 18:34 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Jednu dolezitu vec som zabudol...samozrejme ak porovnavame Y61 2,8 a nie 3,0Di, s tymi prvymi 3,0Di to vobec nebolo so spolahlivostou ruzove. Y61 2,8 ma zaklad motora rovnaky ako Y60 tka, akurat uz obohateny o intercooler, vyveva neni na altiku ale na hlave a spominane zlozite zhavenie sa u Y61 nahradilo jednoduchym, takze Y61 2,8 uplna pohoda. Hlavne ked das mechaniku cerpadlo a trochu poladis, vie ist veelmi pekne.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 27.06.2013, 18:40 |
|
|
dandani
Učeň
Registrovaný: Sob, 15.06.2013, 8:46 Príspevky: 43 Bydlisko: Košice
|
no ako nik mi nehvooril ze je horsia som si to vyvodil sam po tom co som so precital recenzie hodnotenia a pochodil fora tak mi to tak vyslo ... viem mozno hlupa otazka ale z pojmom dvojite zhavenie som sa tuna stretol prvy krat tak ak mozes tak mi vies vysvetlit jeho pojem a co to dozhavovanie ? No jasne ja som pevne rozhodnuty pre 2,8 len akurat je tiych y61 malo jendu som videl v martine ale ta cena mi rpide nizka na to co vsetko je na aute porobene a tak sa bojim ze je tam niaka zrada ta zrada plati pre ten y61 ktori tu uvadzam nizsie tne link ozaj nevidel niekto toto http://nissan-patrol-gr.autobazar.eu/28 ... 24073.html alebo ho nepozna ? http://nissan-patrol-gr.autobazar.eu/28 ... 24166.htmlOzaj ako potom alebo v com zvykne byt problem zrada v zime zo zhavenim ked ze je dvojite? pred zimov teda dobit poriadne baterku a vymenit zhavice s tym ratam klasika a dalej co je tam nijake rele zhavenia alebo cidlo vonkajsej teploty alebo nebodaj dajaka riadiaca jednotka zahvenia ? co velmi pochybujem ale jeden nikdy nevie lebo pri predchadzajucom aute som mal v zime problem zo startami a vybijanim baterie tak mam z toho trochu strach a paniku tak sa informujem do predu ako to prirpavit poriadne pred zimov aby ma auto nesklamalo : D a sluzilo aj pri mrazoch tak ako ma
|
Štv, 27.06.2013, 19:50 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Y60 tka ma 3 zhavice jednoduche a tri dvojite, cez ktore sa dozhavuje este pocas chodu motora, vysvetlil by ti to blizsie niekto, co ma Y60 tku. Je tam aj ine rele a ine cidla, ktore tusim snimaju teplotu pri dozhavovani alebo nieco tak. Neviem presne ako to je ale viem, ze to vie pekne potrapit. Naviac ked menis zhavice, tak musi kupovat tri take a tri take. U Y61 kupis 6 rovnakych a hotovo.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 27.06.2013, 21:08 |
|
|
dandani
Učeň
Registrovaný: Sob, 15.06.2013, 8:46 Príspevky: 43 Bydlisko: Košice
|
no hej mozno by povedal len jediny ktory tu reaguje tak si zatial ty sa mi zda ze inokedy to tu zilo viac ale mozno sa mi to len zda no to nie je problem kupit 3 take a 3 take len neviem ci tam su niake listy alebo niake pipky alebo fajky ako u kalsickych aut ktore vedu do zhavicov alebo sviecok. Fuha tak troska teraz chytam strach z toho lebo ma asi porazi ak v zime to nebude chciet startovat. Ale zaujmave je ze to chyta na tri valce a potom dalsie tri to este dozhavuju Na jednom fore som sa akurat dozvedel no docital ze je to robene koli tomu ze ak nechiti jedna cast alebo by bola pokazena tak aby to nabehlo apson na tu druhu ze je tam aspon niaky predpoklad chytenia motora na druhy okruh tak neviem co je na tom pravdy nepoznam to riesenie ale zmysel by to davalo
Naposledy upravil dandani dňa Štv, 27.06.2013, 21:45, celkovo upravené 1
|
Štv, 27.06.2013, 21:35 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|