4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
PATROL> spaniel 2.8TD versus GR 2,8TD http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=550 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ Str, 27.12.2006, 20:35 ] |
Predmet príspevku: | PATROL> spaniel 2.8TD versus GR 2,8TD |
vie mi niekto poradit, ci je a aky je rozdiel medzi motorom a prevodovkou spaniela a GR 60Y 2,8 TD? A takisto v napravach (kevoliva nahradnych dielov ![]() dik |
Autor: | Wojto [ Str, 27.12.2006, 21:37 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokial je to 2,8TD tak v tom rozdiel nebude. Prevodovka je uz ina a napravy su uplne rozdielne uz v spôsobe zavesenia a pokial viem aj prevodovy pomer je tam iny. |
Autor: | teslo [ Štv, 28.12.2006, 10:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak sa nemylim... Spaniel: motor benzin, napravy na listovych perach GR: motor diesel, napravy na vinutych pruzinach Prevody musia byt ine uz len z toho dovodu ze jedno je benzinak a druhe je diesel. |
Autor: | Wojto [ Štv, 28.12.2006, 11:47 ] |
Predmet príspevku: | |
S tym benzinom to tak nebude.... Robili sa 2,8D 2,8TD 3,3D 3,3TD http://www.hruska.tk/patrol/#_Hlk121882150 |
Autor: | teslo [ Štv, 28.12.2006, 12:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Aha, asi nie, ale poznam jedneho spaniela s benzinakom...a na tej stranke o benzine nieje ani zmienka...teda aspon som si nevsimol |
Autor: | Xader [ Štv, 28.12.2006, 12:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Ved oni ich robili benzinaky ... tusim to je identicky motor co sa daval do Painthfinderu 3.3i |
Autor: | Kapo [ Pia, 29.12.2006, 1:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Cau no historiu ani vyrobny program som tu nechcel rozoberat [a motor 2.8 TD urcite nie je benzinovy ] len ma zaujimalo ci auto z japonska GR 2.8 td je totozny z motorom zo spain 260 2.8 td. Viete ked dvaja robia to iste nemusi to byt to iste. Napr. isuzu troper 2.8 td by mohol byt podobny ,no je to uplne iny 4 valec ako nisanove 6valce. Taktiez som pocul [necital] ze po ukonceni vyroby nisana spaniela , pouzily tento "SKVELY"podvozok na vyrobu SANTANY samozrejme karoseria je zas od DEFIKA co je podla mna jedinecna kombinacia . |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 31.12.2006, 1:46 ] |
Predmet príspevku: | |
motor 2,8 TD je len jeden a to RD 28 T akurat su tam drobne zmeny v uchyte servocerpadla ,pri novsich GR uz je vyveva v hlave atd prevodovka taktiez rovnaka ,dify su viac typov aj prevodov Santana asi podvozok z Patrola nema ![]() a karoseriu z Defika by som za GR-kovu nevymenil ani nahodou ,aj ked je hlinikova ![]() ten benzinak bol RB 30 a je to 3,0 benz -6valec a HLAVNE - to co volate spaniel ,nie je vzdy spaniel (aj ked ja tomu tiez tak hovorim ![]() napr. kratky K160 3,3D bol čisty japonec ![]() |
Autor: | Kapo [ Ned, 31.12.2006, 3:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano diky ,a s tou Santanou to bolo jedna babka povedala . Mam aj toho japonca 3.3 d aj spaniela 2.8 d .V originale spatne ,robusne ,spolahlive auto idealne na prestavbu dle obrazu sveho .A tvoje boly obzvlast vydarene. Ty si tusim aj generalkoval motor na tej 3.3D ? Sam alebo nejaky majsterko?a kolko dukatov to stalo? |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 02.01.2007, 11:02 ] |
Predmet príspevku: | |
generalkoval som ho sam (+moji mechanici +rady kamarata ,co ma servis) ,ale nakoniec som to nedokoncil ,pretoze som kupil druhe cele auto aj s dobrym motorom a potreboval som hned jazdit a ten motor po GO este mam ,treba len dokupit ojnicne loziska a je komplet |
Autor: | pejo [ Štv, 01.02.2007, 15:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Spaniela, typ 260 vyrabali s motorom RD28 a RD28T, 6 valec 2826 ccm. Prevodovka je ako u GR, ostatne je vsetko ine ako u GR. |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 01.02.2007, 18:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: pejo Zaslal: Spaniela, typ 260 vyrabali s motorom RD28 a RD28T, 6 valec 2826 ccm. Prevodovka je ako u GR, ostatne je vsetko ine ako u GR. ![]() ![]() aj ked o tom atmosferaku som sa nezmienil ,to je fakt ... |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |