Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 18.04.2024, 14:06
Dnes je štvrtok 18. apríla 2024, meniny má Valér a zajtra Jela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 113 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 Udrzba patrol-zhrnutie na 1.strane 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56
Príspevky: 99
Bydlisko: Ostrava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No je tam spousta info, ale zrovna k té šťouchačce ne :-D
No to je jedno, proste se tam dají čepy ze spojovačky a celé se to povaří jak svařené víno :-D :-D
Asi tedy.

_________________
http://ofroad4x4.info


Uto, 06.10.2009, 11:26
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak ešte tutok.

http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... &start=210

Čapy tam dávam od Firmy Optimal :-D :wink:

Obrázok

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 06.10.2009, 11:43
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito , pekne si to ...
Ak mozem poprosit daj aj info :
- kde to objednavas
- aka je jednotkova cena
- tieto capy su idneticke na stuchacke (v predu) aj na spojovacke (v zadu) ?
- su identicke pre Y60 aj pre Y61 ?

Preco sa pytam ? Pred casom mi Rado prerobil predok na stelovaci a capy maju cca rok (cca 20tis km) a zadok je asi povodny. Na zadnej spojovacke je to uz vybite az dost = vhodne na vymenu a co ma serie viac , tak predne mi tiez akosi pohrkavaju (a to su v podstate nove)... A po demontazi stabikov sa vsetky vole akosi viac prejavuju a mam pocit , ze plavam po ceste.

_________________
OFF the ROAD


Uto, 06.10.2009, 12:01
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak popriadku,

sú to čapy Y60 r.v. 95-

Takže sú dve možnosti - buď zoženieš ohnutú spojovačku a použiješ závitové konce a zvaríš novú, alebo objednáš/zadáš do výroby závitové konce (ja ich beriem od Standy z Karlových Varov za cca do 3t CZk.). Je tam problém v ľavom závite a závitník bol drahý jak čert - je tam M20 x 1,5 asi z hlavy presne neviem, ale tak nejak, no. Je to aj s kontramatkami.

Čapy beriem od firmy APM v Plzni a keď im zadám katalógové číslo čapov, tak dodajú aj ľavý. Inak všetci predajcovia majú v katalógoch klen a len pravý.... 8-) Cena jedného kusa cca do 700 Czk

Celú hlavnú tyč riadenia robím do 5t Czk čo je v prepočte do 200 europeňazí. Samozrejmosťou je aj otočný držiak tlmiča - lebo po výmene čapu nemusíš mať volant rovno.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 06.10.2009, 13:30
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
..... Je tam problém v ľavom závite a závitník bol drahý jak čert - je tam M20 x 1,5 asi z hlavy presne neviem, ale tak nejak, no. Je to aj s kontramatkami.


A aký je problém, tam preto dať dva s pravým závitom?
Tam netreba robiť zbiehavosť, ako u spojovačky. :roll: /a na vyrovnanie volantu, no.../

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 06.10.2009, 13:49
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo, teda od znalého a zreleho muža ako Ty, tá otázka prečo ľavý a pravý.... :-D

- meníš čap po deštrukcii a na 99,4% nebude identický s tým prvým
- pružiny si sadnú a si šikmo
- dáš naviják a si šikmo
- vymeníš STAHL lano za synthetic a si šikmo
- dvihneš podložkami o kúsok a si šikmo

Dobre? Prvý bod som si na sebe vaskúšal 8-) A tiež pri výrobe na tutti netrafíš presnú dĺžku vehementu +ú- nejaká desatinka a pravý vs pravý ť posunie len o otáčku čo je cca 1,5 mm lebo jeden je hore a druhý čap natočený smerom dole.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 06.10.2009, 14:09
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
A aký je problém, tam preto dať dva s pravým závitom?
Tam netreba robiť zbiehavosť, ako u spojovačky. :roll: /a na vyrovnanie volantu, no.../


No, potom mozes rovnat volant len po jednej otacke capu, a to vzdy len po vyrazeni capu :wink: inak ziadny.

A vyrobit lavy zavit na sustruhu by mal vediet kazdy priemerny sustruznik aj bez zavitniku bez problemou. :roll:

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Uto, 06.10.2009, 14:13
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hej hej, pravdu máš predseda, ale ten jemný vnútorný čo som sa aj bavil u sústruh fíreraje onania - dlhý a málo mieta 8-)

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Uto, 06.10.2009, 14:27
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ty vole, viem prečo lavý a pravý, len ja, že to nie je nič dôležité, na štouchačke. :wink: /A stačilo už o blbovinách/

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 06.10.2009, 14:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ani sdom nevedel aka sa pre mna tato tema stane aktualna ...
Vcera v noci na patracke v ramci RESCUE som po umnom vjazde do nenapadne vypadajuceho jarceka zapadol cumakom Patrola tak, ze sa kolesa dokonale zapasovali do toho jaraka a zachytila to spojovacka ... Ja som sa pokusal dostat ho od tial von a tak som vrtel volantom = posilovac ohol (Thunder tvrdi , ze to videl) stuchacku a zacala retazova reakcia = stuchacka pri pohybe hore prerazila hadicky oleja AT veduce do chladica a za par sekund vystriekalo cca 0,5l oleja s AT systemu. UFF ... Atd ... Vsetko samozrejme o 1:00 v noci :-)

Takze v ramci opravy som sa rozhodol , ze to vezmem z gruntu = 4x novy cap na riadeni + nova stuchacka (tie zavitove casti uz mam), novy olej do AT spolu s filtrom. Preseknute hadicky (tie povodne boli normalka gumenne) budu zgruntu nahradene pancierovanymi ... Na koniec geometria.
Karlito otazka na zaver = na ceskom fore uz dost ludi vozi relokaciu ramien prednej napravy od (tusim) Johna. Ja uz na predku po instalacii IM mam excentricke puzdro . Otazka znie - ma zmysel riesit tu relokaciu aj v takomto pripade ? Vsetci co to namontovali si pochvaluju ukludnenie riadenia a vacsiu krizitelnost ... A toto ma laka.
Dik Ivo

_________________
OFF the ROAD


Str, 07.10.2009, 11:46
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja osobne relokáciu nemám, ale je to veľmi podarený sposob zníženia a tým aj zaklonenia prednej nápravy.
Za tie peniaze - výborná záležitosť a hlavne nemusíš nič zvárať k rámu!

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 07.10.2009, 13:27
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Mozem tam naliat toto?
http://www.olejeamaziva.sk/product/tota ... -90-1l-43/
A este kolko? V tabulke naplni Y61 som nasiel manualna prevodovka 5,1L.

Len neviem co do pridavnej. To iste 1,9L? Alebo DEXRON III ATF 1,9L?

Obrázok

Dakujem za pomoc, zajtra mam dohodnutu vykurovanu halu a idem menit oleje.

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Štv, 11.02.2010, 20:46
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Do prídavnej prevodovky to čo do hlavnej - 80W90 GL4

Dexron, resp čokoľvek kde je napísané ATF je viacmenej hydraulický olej pre automatické skrine, alebo hydrauliku riadenia.

Zožeň si niečo čím budeš olej lievať do debilne umiestneného kontrolného otvoru na boku prevodovky. A nechaj flašky s olejom zohriať na radiátore, aby bol redší a lepšie tiekol.

Najprv povoľ kontrolný šroub a až si budeš istý že to pôjde vypusti olej.

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 11.02.2010, 21:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V tabulke sa pise ze "Transfer fluid" to mam rozumiet ako pridavna prevodovka?

A do hlavnej ze "API GL-4, Viscosity SAE 75W-90" mozem dat aj 80W90.

Nemam o tom ani sajnu. (najhorsie ze ani v METEORe, moj hlavny dodavatel nahr.dielov)

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Štv, 11.02.2010, 22:02
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prvé číslo udáva viskozitu za stodena, takže čím vyššie, tým hustejší.

Dodrž to GL4

"Transfer fluid" ti aj zoznam preloží ako prevodovú tekutinu.

A priprav si tak 5 + 3 litre ako Martin písal ohriateho oleja a hlavne, keď ho tam budeš totok, tak akonáhle Ti začne vytekať hned nezátkuj, ale nechaj odkvapkať z kontrol šrobu

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 12.02.2010, 12:25
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 113 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: