4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Nový Nissan Patrol kopíruje Land Crusiser V8
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6491
Stránka 1 z 3

Autor:  toudy [ Pon, 22.12.2008, 15:58 ]
Predmet príspevku:  Nový Nissan Patrol kopíruje Land Crusiser V8

http://auto.sme.sk/c/4234714/novy-nissa ... er-v8.html
o motore som uz pisal tu ... viewtopic.php?t=6179

Môj tip na podvozkovu skupinu je, že to bude upravená Navara akurat vzadu namiesto listov budu pružiny a ramená... Otázka zostáva nad spôsobom pripojenia predku či ako klasika doteraz alebo ako Navara...nechajme sa prekvapiť.

Autor:  IvoLUCKY [ Pon, 22.12.2008, 16:55 ]
Predmet príspevku: 

Ach NIE !!!

ÓÓÓ Drakonian Devil !!!

Autor:  michi [ Pon, 22.12.2008, 17:01 ]
Predmet príspevku: 

Kuwa, To je LC cez kopirák. Že im nie je hamba... :roll:

Autor:  patrik [ Pon, 22.12.2008, 17:06 ]
Predmet príspevku: 

ale konecne budete mat motor :-D :-D

Autor:  Martinoff [ Pon, 22.12.2008, 18:22 ]
Predmet príspevku: 

Páni, toto jasne dokazuje, že svet je guľatý a nie hranatý...

Autor:  Igor [ Pon, 22.12.2008, 18:30 ]
Predmet príspevku: 

405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... :-D
A paci sa mi!

Autor:  Martin 4 [ Pon, 22.12.2008, 18:45 ]
Predmet príspevku: 

ešte by to chcelo niečo vedieť o podvozku a pohone... ale nevyzerá to moc dobre... :?

Radšej terénne auto, aj keď zo slabším motorom, ako bárbí džíp aj keby mal v sebe tisíc koňový supermotor.

Autor:  pejo [ Uto, 23.12.2008, 7:38 ]
Predmet príspevku: 

Brrrr, to je vidieť, že do toho vstúpil renault. Takáto fúzia nebola dobrá ani pre jeep.

Autor:  MAKLER [ Uto, 23.12.2008, 8:22 ]
Predmet príspevku: 

Ježiš pomoc, tak toto sa predavat nebude,

Autor:  KAKTUS4X4 [ Uto, 23.12.2008, 9:06 ]
Predmet príspevku: 

Pokial novy Patrol bude mat vpredu IFS, tak je koniec jednej legendy a tym padom toto auto je pre mna nezaujimave, lebo Toyota LC V8 ma ovela vykonnejsi a spolahlivejsi motor na rovnakej konstrukcii. Robustny podvozok u Patrola GR a 2 tuhe napravy boli rozhodujuci faktor u mna, ked som rozmyslal ci Grko alebo LC 100...

Autor:  pejo [ Uto, 23.12.2008, 11:15 ]
Predmet príspevku: 

patrik píše:
ale konecne budete mat motor :-D :-D



td5 je v niečom lepší ako RD28?
Myslím, že doterajšie patroly mali dobré motory. Od 2,8 do 4,8L. Diesel aj Otto. V eu je najrozšírenejší z trochu podimenzovaným RD 28.

Autor:  patrik [ Uto, 23.12.2008, 17:17 ]
Predmet príspevku: 

to netvrdim - ale pomer vaha a vykon neoklames.

Autor:  Peter BR [ Uto, 23.12.2008, 19:04 ]
Predmet príspevku: 

Igor píše:
405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... :-D
A paci sa mi!


preco preklep? myslis ze vela?
navara s 2.5 litrovym motorom 403 NM

Autor:  bull4x4 [ Uto, 23.12.2008, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

Peter BR píše:
Igor píše:
405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... :-D
A paci sa mi!


preco preklep? myslis ze vela?
navara s 2.5 litrovym motorom 403 NM


skor to myslel naopak

ale preklep to byt aj tak nemusi - "vykonova rezerva" = vyssia vydrz motora

Autor:  Igor [ Uto, 23.12.2008, 23:41 ]
Predmet príspevku: 

Myslel som to samozrejme tak,ze 405Nm je malo,hlavne pri vykone 195kW. :wink: Pokial sa to ma hrat na zivotnost,finalnym vysledkom je obvykle slusny krutak a priduseny vykon,nie naopak.No vsak sa uvidi.
Cakal by som tych Nm tak okolo 500.
K tomu by bodol solidny seststupnovy automat a moznost staleho 4x4, mal by som o com premyslat.Sestvalec je sestvalec....

Edit: v starsom Toudakovom prispevku vidim v odkaze hodnotu 195kW a 550Nm. To mi bude stacit. :-D

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/