4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Nový Nissan Patrol kopíruje Land Crusiser V8 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6491 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | toudy [ Pon, 22.12.2008, 15:58 ] |
Predmet príspevku: | Nový Nissan Patrol kopíruje Land Crusiser V8 |
http://auto.sme.sk/c/4234714/novy-nissa ... er-v8.html o motore som uz pisal tu ... viewtopic.php?t=6179 Môj tip na podvozkovu skupinu je, že to bude upravená Navara akurat vzadu namiesto listov budu pružiny a ramená... Otázka zostáva nad spôsobom pripojenia predku či ako klasika doteraz alebo ako Navara...nechajme sa prekvapiť. |
Autor: | IvoLUCKY [ Pon, 22.12.2008, 16:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Ach NIE !!! ÓÓÓ Drakonian Devil !!! |
Autor: | michi [ Pon, 22.12.2008, 17:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Kuwa, To je LC cez kopirák. Že im nie je hamba... ![]() |
Autor: | patrik [ Pon, 22.12.2008, 17:06 ] |
Predmet príspevku: | |
ale konecne budete mat motor ![]() ![]() |
Autor: | Martinoff [ Pon, 22.12.2008, 18:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Páni, toto jasne dokazuje, že svet je guľatý a nie hranatý... |
Autor: | Igor [ Pon, 22.12.2008, 18:30 ] |
Predmet príspevku: | |
405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... ![]() A paci sa mi! |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 22.12.2008, 18:45 ] |
Predmet príspevku: | |
ešte by to chcelo niečo vedieť o podvozku a pohone... ale nevyzerá to moc dobre... ![]() Radšej terénne auto, aj keď zo slabším motorom, ako bárbí džíp aj keby mal v sebe tisíc koňový supermotor. |
Autor: | pejo [ Uto, 23.12.2008, 7:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Brrrr, to je vidieť, že do toho vstúpil renault. Takáto fúzia nebola dobrá ani pre jeep. |
Autor: | MAKLER [ Uto, 23.12.2008, 8:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Ježiš pomoc, tak toto sa predavat nebude, |
Autor: | KAKTUS4X4 [ Uto, 23.12.2008, 9:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokial novy Patrol bude mat vpredu IFS, tak je koniec jednej legendy a tym padom toto auto je pre mna nezaujimave, lebo Toyota LC V8 ma ovela vykonnejsi a spolahlivejsi motor na rovnakej konstrukcii. Robustny podvozok u Patrola GR a 2 tuhe napravy boli rozhodujuci faktor u mna, ked som rozmyslal ci Grko alebo LC 100... |
Autor: | pejo [ Uto, 23.12.2008, 11:15 ] |
Predmet príspevku: | |
patrik píše: ale konecne budete mat motor ![]() ![]() td5 je v niečom lepší ako RD28? Myslím, že doterajšie patroly mali dobré motory. Od 2,8 do 4,8L. Diesel aj Otto. V eu je najrozšírenejší z trochu podimenzovaným RD 28. |
Autor: | patrik [ Uto, 23.12.2008, 17:17 ] |
Predmet príspevku: | |
to netvrdim - ale pomer vaha a vykon neoklames. |
Autor: | Peter BR [ Uto, 23.12.2008, 19:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Igor píše: 405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... ![]() A paci sa mi! preco preklep? myslis ze vela? navara s 2.5 litrovym motorom 403 NM |
Autor: | bull4x4 [ Uto, 23.12.2008, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter BR píše: Igor píše: 405Nm z trojlitroveho sestvalca,ehm....zrejme preklep. Ale vykon slusny 195kW,cize s malymi upravami to moze dat 300 kobyl pod kapotou... ![]() A paci sa mi! preco preklep? myslis ze vela? navara s 2.5 litrovym motorom 403 NM skor to myslel naopak ale preklep to byt aj tak nemusi - "vykonova rezerva" = vyssia vydrz motora |
Autor: | Igor [ Uto, 23.12.2008, 23:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Myslel som to samozrejme tak,ze 405Nm je malo,hlavne pri vykone 195kW. ![]() Cakal by som tych Nm tak okolo 500. K tomu by bodol solidny seststupnovy automat a moznost staleho 4x4, mal by som o com premyslat.Sestvalec je sestvalec.... Edit: v starsom Toudakovom prispevku vidim v odkaze hodnotu 195kW a 550Nm. To mi bude stacit. ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |