4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Patrol 3.0 Di 118 kw
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6771
Stránka 1 z 1

Autor:  tomi852 [ Str, 21.01.2009, 21:35 ]
Predmet príspevku:  Patrol 3.0 Di 118 kw

planujem kupit patrola a zaujima ma spolahlivost tohto motora, ci sa nieco zlepsilo oproti tomu 116 kw ? a co sa najcastesjsie kazi.

Autor:  Haldir [ Str, 21.01.2009, 21:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Patrol 3.0 Di 118 kw

lepsi je 2.8 tdi aj ked je slabsi, mozno budem mat na buduci tyzden jeden kus,dlhy

Autor:  finder [ Str, 21.01.2009, 21:54 ]
Predmet príspevku: 

O prasknutych hlavach a neodbornej obsluhe je tu tona prispevkov. Hladaj.

Autor:  tomi852 [ Str, 21.01.2009, 22:07 ]
Predmet príspevku:  Re: Patrol 3.0 Di 118 kw

Haldir píše:
lepsi je 2.8 tdi aj ked je slabsi, mozno budem mat na buduci tyzden jeden kus,dlhy

diki ale ja by som chcel nejakeho 2006/2007

Autor:  HONZA.S [ Str, 21.01.2009, 23:20 ]
Predmet príspevku: 

http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=11862

Autor:  Martin 4 [ Str, 21.01.2009, 23:44 ]
Predmet príspevku: 

... to je vcelku ľahké ... radšej podvyživený motor náchylný na prehriatie, ako síce silnejší motor, ktorému ale skôr či neskôr vyletí piest výfukom.

Autor:  Haldir [ Štv, 22.01.2009, 10:10 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
... to je vcelku ľahké ... radšej podvyživený motor náchylný na prehriatie, ako síce silnejší motor, ktorému ale skôr či neskôr vyletí piest výfukom.
ja mam tu 2.8ku,ale az to nezakriknem ,nemal som s tym ziaden problem a tez niekedy dostane zabrat

Autor:  Martin 4 [ Štv, 22.01.2009, 10:41 ]
Predmet príspevku: 

zatial som na 2,8 odjazdil (ja osobne) 220 tkm (auto dokopy 270 tkm) bez akéhokoľvek problému. Podľa obvyklých skúseností by som pri takomto prejazde km už mal tretí motor 3,0Di.

A okrem toho má 3,0Di príšerný hlas ... asi ako postarší poľnohospodársky stroj bez kapoty.

Autor:  IvoLUCKY [ Štv, 22.01.2009, 11:46 ]
Predmet príspevku: 

fiiiiha

to som sa dozvedel veciii !

4M4 = hehe dik za nazor ,

Realie :
moj 3,0 ma 180tisic , prvy kus , zatial bez problemov , jedine co som teraz riesil bola vymena zhavicov
zvuk je naozaj hrmotny ,ale nikoho nenechy na pochybach ! tie styri hrnce tam musia byt pocut :-)
jazdim do 2500otacok ( = cca 130km/h aj to nie casto a v terne ho nesetrim kratkodobo aj 4000ot (2ka redukovana dlhy tiahly vyjazd s preradenim do 1ky)

teoria hovori :
- tie kusy , ktora boli montovane od 06/2001 boli po uprave vodnej a olejovej cesty v motore (skor sa domnievam , ze islo iba o hlavu)
- tie motory nemaju radi dlhodoby ustaleny rezim nad 3000otacok ( leto, dialnica, tahas lod do croatie a letis 140 celou cestou ) a hned po odstaveni vypnes motor :-)

Zaver = zatial by som nemenil... koniec koncov 6valcov jazdii hrozne vela a aj hrozne vela ich repasovalo hlavu po prasknuti ( urcite viac ako polovica ) = proste 6V radovo , cize to je asi vlastnost a nie chyba

Autor:  Igor [ Štv, 22.01.2009, 13:21 ]
Predmet príspevku: 

Prve motorceky z generacie 3.0Di sice byvali chorucke,ale sucasne,t.j. spomenute rocniky 2006/2007 su OK a hlavne maju jednu nepostradatelnu vlastnost oproti mojmu RD28 a sice výkon a ťah.
No a ak sa k tomu prida nejaky vhodny elektronicky doping.....
Co je u kravy patrolovskych rozmerov vacsi benefit ako pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne. :lol:

Autor:  palo-cherokee [ Štv, 22.01.2009, 17:10 ]
Predmet príspevku: 

Igor píše:
pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne. :lol:


nechcem rýpať, ale bublanie a dunenie u RD28???
na to je ten motor príliš malý a má nesprávne palivo.

Ak chceš bublavý a dunivý zvuk, tak 5 a viac ltr V8 benzín, alebo 6,5 a viac ltr V8 diesel :-D :D :D

Zas to má jednu výhodu, ktorá získala patrolu povesť robustného auta.
RD28 so svojimi 115 Hp je tak slabý, že nedokáže tomu autu nijak výrazne ublížiť. Takže to potom vyzerá tak, že Patrol je nezničiteľný.

ale napríklad pokus skombinovať nápravy z Y60 s karosériou a motorom 4.0 I6 z Jeepa skončil deštrukciou poloosi, homokineťáku a satelitov. A to má Jeep skoro o tonu menej 8-)

(tak a teraz bude zasa vojna )

Autor:  Igor [ Štv, 22.01.2009, 19:29 ]
Predmet príspevku: 

Ozvena turba do vyfuku vyludzuje celkom pekne dunenie okolo 1200rpm.
Turbo tiez v istych intervaloch pekne popiskuje.
Ked si to predstavujes ako u nejakeho US V8,tak mas dost besnu fantaziu... :-D :-D :-D
Konkretne moj RD28ETi ako je jeho oznacenie, disponuje zavratnymi 129k a tusim 252Nm (aj Jimny 1,5 diesel ma tusim vacsi krutak :-D ).
K zivotnosti,je mi to fuk....aj k celym pokusnym krizencom a podobnym volovinkam. 8-)

Autor:  tomi852 [ Štv, 22.01.2009, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

Igor píše:
Prve motorceky z generacie 3.0Di sice byvali chorucke,ale sucasne,t.j. spomenute rocniky 2006/2007 su OK a hlavne maju jednu nepostradatelnu vlastnost oproti mojmu RD28 a sice výkon a ťah.
No a ak sa k tomu prida nejaky vhodny elektronicky doping.....
Co je u kravy patrolovskych rozmerov vacsi benefit ako pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne. Laughing

diki moc, tak uz staci len vybrat spravny kus a o chiptuningu som sa uz informoval malo by to mat 140 kw/190 koni a 445 N.m. celkom slusny motor :D

Autor:  toudy [ Štv, 22.01.2009, 20:30 ]
Predmet príspevku:  Re: Patrol 3.0 Di 118 kw

tomi852 píše:
planujem kupit patrola a zaujima ma spolahlivost tohto motora, ci sa nieco zlepsilo oproti tomu 116 kw ? a co sa najcastesjsie kazi.

Skus si zaobstarat casopis http://www.auto4x4.cz/archiv/042008.htm. V sekcii bazar...su tam aj + aj - modelu s popisom motora....

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pia, 23.01.2009, 0:42 ]
Predmet príspevku: 

Ja momentalne dennodenne jazdim na svojom GR Y61 2.8 TD-6, bol som v Prahe, 2x na vychode, teraz som v ZA a som maximalne spokojny , samozrejme dodrziavam tepelne rezimy. Auto ma sice podla Huga "motorcek" - dodrbal ma vcera osobne v PP, ale ako auto by som mozno Patrol vymenil len za Toyota LC 100, inac zatial spokojnost.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/