4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Patrol a motor 4,2
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6861
Stránka 1 z 1

Autor:  pejo [ Pia, 30.01.2009, 22:01 ]
Predmet príspevku:  Dívčí sen

Som počul, že sa tam chystá Nissan Patrol 4.2d by RADOFFROAD? Kedy bude hotový? Stihne Tisovec?

Autor:  patrik [ Pia, 30.01.2009, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

no este ma chvilu cas :!: :-D

Autor:  pal [ Pia, 30.01.2009, 22:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Dívčí sen

pejo píše:
Som počul, že sa tam chystá Nissan Patrol 4.2d by RADOFFROAD? Kedy bude hotový? Stihne Tisovec?

sory, za OT, ale nema niekto poruke otackovu charakteristiku toho motora? myslim graf z brzdy

Autor:  GaboSB [ Sob, 31.01.2009, 0:17 ]
Predmet príspevku: 

Google vyhodil toto - je tam dokonca aj s dorobeným turbom.
http://www.dastekpower.com/nissanpatrol4.2dtt.htm

Autor:  pal [ Sob, 31.01.2009, 0:27 ]
Predmet príspevku: 

Vsak to ma len 260Nm v serii. Nato ze sa onom pomaly v kostole spieva som cakal viacej. Videl uz niekto to dorobene preplnovanie na vlastne oci? Alebo to je podobne ako s prevrtanym 4.0?

Autor:  pfka1 [ Sob, 31.01.2009, 2:17 ]
Predmet príspevku: 

mal som to doma hladke bez turba.lekvar na kolesach kym si to nedostal na 80km a hore,potom to chodilo ako automat,v kopci s vozikom na guli katastrofa,,,,,,

Autor:  pal [ Sob, 31.01.2009, 10:21 ]
Predmet príspevku: 

konecne objektivny nazor!

Autor:  bull GR [ Sob, 31.01.2009, 11:38 ]
Predmet príspevku: 

-myslím, že o tomto motore sa v kostole spieva pre jeho ťažnú silu, výdrž a nezničiteľnosť v porovnaní s RD28 T (hlavy a prehrievanie)

-jeho prednosti by som nehľadal na ceste, ale v teréne.

Autor:  rado nd [ Sob, 31.01.2009, 12:21 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok[/img]

Autor:  michi [ Sob, 31.01.2009, 13:13 ]
Predmet príspevku: 

Chlapci, nevadí Vám, že zasierate vlákno, ktoré sa volá vitara by Rado... :roll:

Autor:  Kapo [ Sob, 31.01.2009, 14:29 ]
Predmet príspevku: 

Bolo by super, keby to nejaký ropník odstrihol a založil vlákno v nissane najlepšie z názvom "Patrol a motor 4,2"".

jj, to by bolo :roll:
ropník

Autor:  pejo [ Sob, 31.01.2009, 23:13 ]
Predmet príspevku: 

pal píše:
Vsak to ma len 260Nm v serii. Nato ze sa onom pomaly v kostole spieva som cakal viacej. Videl uz niekto to dorobene preplnovanie na vlastne oci? Alebo to je podobne ako s prevrtanym 4.0?


do typu Y61 dávali 4,2d len s preplňovaním. Zase v Y60 boli 4.2d väčšinou bez turba.
Neviem, aký točivý moment si čakal, keď je tam 85kw pri cca 4000ot/min. Myslím, že to vieš dobre spočítať. Priebeh je veľmi dobrý a ihneď . Netreba čakať kým turbo začne duť.
Podobná paralela je aj pri Toyote HJ 60 a 61. Na jednej strane 4L bez T, ktorý sa nedá zodrať, ale závodníci ho neocenia a na druhej 4L TD s nižšou životnosťou, ale asi 50kW naviac.

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 01.02.2009, 7:47 ]
Predmet príspevku: 

poviem to takto : GR s 4,2 je na prvy pohlad lenochod sice s dobrym zatahom odspodu...

ak si nan clovek zvykne, potom je vyhoda plynuleho rastu vykonu bez cakania na turbo od spodnych otaciek citelna

pri testovani po cca 3 hodinach som mu prisiel na chut a vyjazdy, ktore s 2,8 TD boli problem koli nemoznosti zaradenia 3ky, toto zvladlo, lebo 3ka tahala aj na cca 1600 ot.

ked vo finale budem vychadzat z toho, ze nie je ovela silnejsi, ale ani slabsi ako 2,8 potom jeho omnoho vyzsia zivotnost je to co sa ospevuje, nie vykon

Autor:  HONZA.S [ Ned, 01.02.2009, 8:48 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok
Obrázok
I s colerem.

Autor:  pejo [ Pon, 02.02.2009, 7:48 ]
Predmet príspevku: 

Lepší priebeh krútiaceho momentu má asi len elektromotor.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/