4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Patrol a motor 4,2 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=6861 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pejo [ Pia, 30.01.2009, 22:01 ] |
Predmet príspevku: | Dívčí sen |
Som počul, že sa tam chystá Nissan Patrol 4.2d by RADOFFROAD? Kedy bude hotový? Stihne Tisovec? |
Autor: | patrik [ Pia, 30.01.2009, 22:20 ] |
Predmet príspevku: | |
no este ma chvilu cas ![]() ![]() |
Autor: | pal [ Pia, 30.01.2009, 22:36 ] |
Predmet príspevku: | Re: Dívčí sen |
pejo píše: Som počul, že sa tam chystá Nissan Patrol 4.2d by RADOFFROAD? Kedy bude hotový? Stihne Tisovec? sory, za OT, ale nema niekto poruke otackovu charakteristiku toho motora? myslim graf z brzdy |
Autor: | GaboSB [ Sob, 31.01.2009, 0:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Google vyhodil toto - je tam dokonca aj s dorobeným turbom. http://www.dastekpower.com/nissanpatrol4.2dtt.htm |
Autor: | pal [ Sob, 31.01.2009, 0:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Vsak to ma len 260Nm v serii. Nato ze sa onom pomaly v kostole spieva som cakal viacej. Videl uz niekto to dorobene preplnovanie na vlastne oci? Alebo to je podobne ako s prevrtanym 4.0? |
Autor: | pfka1 [ Sob, 31.01.2009, 2:17 ] |
Predmet príspevku: | |
mal som to doma hladke bez turba.lekvar na kolesach kym si to nedostal na 80km a hore,potom to chodilo ako automat,v kopci s vozikom na guli katastrofa,,,,,, |
Autor: | pal [ Sob, 31.01.2009, 10:21 ] |
Predmet príspevku: | |
konecne objektivny nazor! |
Autor: | bull GR [ Sob, 31.01.2009, 11:38 ] |
Predmet príspevku: | |
-myslím, že o tomto motore sa v kostole spieva pre jeho ťažnú silu, výdrž a nezničiteľnosť v porovnaní s RD28 T (hlavy a prehrievanie) -jeho prednosti by som nehľadal na ceste, ale v teréne. |
Autor: | rado nd [ Sob, 31.01.2009, 12:21 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | michi [ Sob, 31.01.2009, 13:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Chlapci, nevadí Vám, že zasierate vlákno, ktoré sa volá vitara by Rado... ![]() |
Autor: | Kapo [ Sob, 31.01.2009, 14:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Bolo by super, keby to nejaký ropník odstrihol a založil vlákno v nissane najlepšie z názvom "Patrol a motor 4,2"". jj, to by bolo ![]() ropník |
Autor: | pejo [ Sob, 31.01.2009, 23:13 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: Vsak to ma len 260Nm v serii. Nato ze sa onom pomaly v kostole spieva som cakal viacej. Videl uz niekto to dorobene preplnovanie na vlastne oci? Alebo to je podobne ako s prevrtanym 4.0? do typu Y61 dávali 4,2d len s preplňovaním. Zase v Y60 boli 4.2d väčšinou bez turba. Neviem, aký točivý moment si čakal, keď je tam 85kw pri cca 4000ot/min. Myslím, že to vieš dobre spočítať. Priebeh je veľmi dobrý a ihneď . Netreba čakať kým turbo začne duť. Podobná paralela je aj pri Toyote HJ 60 a 61. Na jednej strane 4L bez T, ktorý sa nedá zodrať, ale závodníci ho neocenia a na druhej 4L TD s nižšou životnosťou, ale asi 50kW naviac. |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 01.02.2009, 7:47 ] |
Predmet príspevku: | |
poviem to takto : GR s 4,2 je na prvy pohlad lenochod sice s dobrym zatahom odspodu... ak si nan clovek zvykne, potom je vyhoda plynuleho rastu vykonu bez cakania na turbo od spodnych otaciek citelna pri testovani po cca 3 hodinach som mu prisiel na chut a vyjazdy, ktore s 2,8 TD boli problem koli nemoznosti zaradenia 3ky, toto zvladlo, lebo 3ka tahala aj na cca 1600 ot. ked vo finale budem vychadzat z toho, ze nie je ovela silnejsi, ale ani slabsi ako 2,8 potom jeho omnoho vyzsia zivotnost je to co sa ospevuje, nie vykon |
Autor: | HONZA.S [ Ned, 01.02.2009, 8:48 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() I s colerem. |
Autor: | pejo [ Pon, 02.02.2009, 7:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Lepší priebeh krútiaceho momentu má asi len elektromotor. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |