4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

tesnenie pod hlavu
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=9033
Stránka 1 z 1

Autor:  dlabos [ Pia, 09.10.2009, 19:54 ]
Predmet príspevku:  tesnenie pod hlavu

mám 3,0ddti patrola rv 2001 a pretesnujem ho.mám vymeniť aj tesnenie pod hlavou??zateka mi tade olej .

Autor:  Karlito [ Sob, 10.10.2009, 10:15 ]
Predmet príspevku:  Re: tesnenie pod hlavu

dlabos píše:
mám 3,0ddti patrola rv 2001 a pretesnujem ho.mám vymeniť aj tesnenie pod hlavou??zateka mi tade olej .


Spomedzi hlavy a bloku Ti tlačí olej.

Otázka dobrá a myslím si, že by si to určite mal nechať tak ako to je....

Keď si prelistuješ manuál, tak na zadnej strane veľmi malým písmom je napísané, že výtok nad 0,01 litra oleja medzi hlavou a blokom je normálny a motory, kde to nieje patrné musia byť podrobené prísnej expertíze....

-ka-

Autor:  dlabos [ Sob, 10.10.2009, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

to myslíš vážne karlito???ja mam celý motor zatečení a má 150000km.ja som ho neumývala predtýmmajitel neviem....len homám značne rozobratý a som si myslelže by to nebol zlý nápad.mám už nové turbo ktoré idem nahodiť tak chcem prečistiť aj sacie a výfukové potrubie.chcem ešte skontrolovať rozvody

Autor:  Karlito [ Sob, 10.10.2009, 15:16 ]
Predmet príspevku: 

Vymeniť! Si videl, aby niečo vytekalo spod hlavy?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-ka-

Autor:  lubor [ Sob, 10.10.2009, 19:05 ]
Predmet príspevku: 

Kazdopadne ak sa rozhodnes dat hlavu dole, tak ju nechaj prebrusit do roviny.
Robia to tak vsetci mechanici co chodia ku mne, nieje to drahe a je 100% istota, ze sa to nebude musiet rozoberat znova a kupovat dalsie tesnenie.
Ak je hlava kriva, tak olej nezvykne vytekat von ale sa tlaci do vody alebo valcov a zhori. No moze byt aj to, ze niekto tu hlavu zhodil, nedal prebrusit ale iba oskrabal stare tesnenie pricom mohol urobit ryhu a teraz ti tlaci olej von.

Autor:  dlabos [ Ned, 11.10.2009, 11:13 ]
Predmet príspevku: 

jasne.a kde zbruduju tie hlavy??

Autor:  dlabos [ Ned, 11.10.2009, 11:31 ]
Predmet príspevku: 

ako zakrývate valce aby tam nenapadalo pilín ked zbrusujete blok??

Autor:  lubor [ Ned, 11.10.2009, 11:49 ]
Predmet príspevku: 

Este som sa nestretol s nerovnostou bloku, hlava sa demontuje ocisti od oleja a prebrusi na magnetke. Ak je rozmer v tolerancii 650x220 mm mozem ti to prebrusit aj ja, no som v BA a to mas trochu od ruky.
Po prebruseni to musis znova vycistit vapkou alebo poriadne prefuknut vzduchom, preto je vhodne hlavu celu rozobrat aby nic nevadilo vycisteniu.
Je pravda, ze mi vela nosia hlavy aj s vackou a ventilmi, pri bruseni to nevadi ak ventili netrcia no neviem ako to potom vycistia, no ked nosia svoje auta tak tu hlavu rozoberu do posledneho srobu.

Autor:  dlabos [ Ned, 11.10.2009, 12:05 ]
Predmet príspevku: 

aha.a kolko stahuješ ztej hlavy??0,02mm alebo kolko??

Autor:  lubor [ Ned, 11.10.2009, 12:27 ]
Predmet príspevku: 

Je to individualne od 0,03 az po 2mm, ale to bola poziadavka na prerabku do sutaze a vydrzalo to pol treningu a odpisali motor.
Vyhoda zbrusovania oproti frezovaniu je v max ubere 0,05 na jeden uber a krasne vidno kde je prehnuta a neberie sa zbytocne vela dole.
Doterajsie skusenosti:
Favorit vyzrane kanaliky 0,20 - 1,10 mm ale nezvykne byt kriva.
VW krive 0,05 - 0,20 mm
Japonci 0,03 - 0,10 mm
Je to cca ale 75% ide dole 0,05 mm teda az na ten Favorit tam je to nad 0,50mm

Autor:  dlabos [ Ned, 11.10.2009, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

a tesnenie by som mal ake kupiť??su 0,65 a 0,7 mm.ktoré je lepšie??

Autor:  rado nd [ Ned, 11.10.2009, 19:53 ]
Predmet príspevku: 

plechové

Autor:  lubor [ Ned, 11.10.2009, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

No ja kazdemu mechanikovy poviem kolko sa zbrusilo a on az potom kupuje tesnenie. To zbrusenie netrva tak dlho a niekedy to robim na pockanie, ale najcastejsie pridu za cca 2hod. a dovtedy nakupuju ND a cez tel. sa upresni celkove zbrusenie.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/