4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

slaby spodok pri akceleracii
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=9183
Stránka 1 z 2

Autor:  krko10 [ Pia, 23.10.2009, 17:09 ]
Predmet príspevku:  slaby spodok pri akceleracii

čaute pani kupil som trola asi 2 mesiace vynikajuce autičko akurat sa mi zda že to ma slaby spodok pri akceleracii od tych 2000 otačok ide jako blaznive ale ten spodok? no neviem hlavne v terene pokial ho nevyturujem sa mu moc nechce prosim vas poradte mi čo by to mohlo byt je to Y61 r.v 99 2.8tdi

Autor:  Kapo [ Pia, 23.10.2009, 17:56 ]
Predmet príspevku: 

No, veď to je ten Patrol, on totiž nemá motor. :-D

Aké máš pneu? teda rozmer a čo si mal pred trolom? teda ako že auto. :wink:

Autor:  krko10 [ Pia, 23.10.2009, 19:03 ]
Predmet príspevku: 

no mal som uaz 469teda ešte mam to je tieš delo ale nema spz

Autor:  krko10 [ Pia, 23.10.2009, 19:05 ]
Predmet príspevku: 

pneu tam mam matador offroad aj cesta aj teren 33x12.5 r15 riadne velke ale ja si myslim že to ne je kvoli tym gumam

Autor:  Kapo [ Pia, 23.10.2009, 19:07 ]
Predmet príspevku: 

...ono totiž turbo začína riadne tlačiť až okolo tých 2000 otáčok.

Pneumatiky sú už o dosť väčšie, ako origo, tak sa nečuduj.

Trochu by sa to dalo vylepšiť trebárz výmenou elektornického čerpadla alebo iného turba. Ale najlepšie by bolo to nechať tak a zvyknúť si.
Predsa len tie hliníkové hlavy sa zle menia. :wink:

Autor:  krko10 [ Pia, 23.10.2009, 19:20 ]
Predmet príspevku: 

no to maš pravdu akurat som to tu nikšie čital a može byt aj zla vaha vzduchu alebo len zasvinena tak blboko sa určite v tom ripat nebudem ale predsa 2.8tdi nemože mat s takymi gumami problem

Autor:  Kapo [ Pia, 23.10.2009, 19:52 ]
Predmet príspevku: 

Nemá problém. Záleží ale, čo je podla teba problém.
Najlepšie bude si to z niekým porovnať.

Autor:  jozef1974 [ Pia, 23.10.2009, 21:27 ]
Predmet príspevku: 

kapo ma pravdu ,najprv urcite z niekym porovnat (ked je vsetko ok,myslim kvapaliny,tesnost,atd.), potom by som nieco riesil dalej

Autor:  TomasBA [ Pia, 23.10.2009, 22:15 ]
Predmet príspevku: 

Podla mna nie je co porovnavat, to auta sa tak chova, poriadne zacne tahat az od 2000 otacok. A tie gumy mu na dynamike urcite nepridali, samozrejme na predpisanych 31tkach by to bolo lepsie.

Mne malicko pomohol K&N vzduch. filter a kvalitne palivo, EGR a najnovsie vyfuk. O Bishops tu pisat nebudem, kazdy ma na to svoj nazor, tak aby sa diskusia nezvrtla inde. U mna sa to vsak prejavilo pozitivne.

Pokial ti chyba spodok iba v terene, asi by si mal zmenit prevod v redukcke.

Pokial sa ti jedna aj o cestnu dynamiku motora, tak ako povedal Kapo, prerobit na mechanicke cerpadlo a pohrat sa s turbom tiez nie je na skodu. Samozrejme v normalnych medziach...

Autor:  Karlito [ Sob, 24.10.2009, 1:58 ]
Predmet príspevku: 

TomasBA píše:
a najnovsie vyfuk.


Pardon za offtopiííííč, ale Martin, ÁNO Stačí len prasknutý pletenec, však? :wink:

-ka-

Autor:  krko10 [ Sob, 24.10.2009, 10:56 ]
Predmet príspevku: 

diky moc no uvidime s niekym to porovnam a idem pozret všetky filtre a vahu vzduchu či je všetko v poriadku a potom ak to nepomože tak skusim sa pohrat s tym turbom a čo si myslite na to dat mu zvatčit vykon cez riadiacu alebo cez nejaky čip nemam s tym žiadne skusenosti

Autor:  Kapo [ Sob, 24.10.2009, 11:08 ]
Predmet príspevku: 

Ak máš zvyšké kojunky, tak skús toto:
viewtopic.php?t=9021&start=0

Autor:  ferjon [ Sob, 24.10.2009, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

TomasBA píše:
pohrat sa s turbom tiez nie je na skodu. Samozrejme v normalnych medziach...


mna by zajimalo ako sa treba pohrať s turbom...Či len pridať max plniaci tlak? :?:

dakujem

Autor:  Kapo [ Sob, 24.10.2009, 23:14 ]
Predmet príspevku: 

No, najprv by som si zmeral, kolko tlačí turbo. Malo by tlačiť O,80 až 0,90.

Potom mu pridať na tlaku /tak na 1 až 1,1 / a na palive.

A pomaličky šporovať na novú hlavu. :-D

Autor:  krko10 [ Ned, 25.10.2009, 21:24 ]
Predmet príspevku: 

nazdar kapo kukal som ten tvoj odkaz diky moc zan. a vyzera to dost slubne no len som tam nikšie čital čo si tam pisal:Takže podla mna to je riadiaca jednotka k riadiacej jednotke. A na klasickom motore bez počítača nie je čo riadiť, a ani čo zvýšiť.
Ak sa mýlim, zožerem pečenú hus.Toto si pisal ti tak nechapem funguje či nie ja by som na d tym uvažoval a aka je tam montaž tieš nevieš čo? či sa to pripoji len na konektory alebo niečo horšie a mysliš si moc to ubliži motoru? diky

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/