4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Patrol nejde viac ako 130km/h
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=9528
Stránka 1 z 1

Autor:  haribo44 [ Ned, 06.12.2009, 2:33 ]
Predmet príspevku:  Patrol nejde viac ako 130km/h

Zdravim Vas.
Mam problem s patrolom Y61 3.0GR.
Nejde mi viac ako 130km/h a neprekroci vtej rychlosti otacky 3200.
Pri akceleracii (ak sa da pri patrole hovorit o akceleracii :) ) sa nic nezmenilo, ani chod motora nieje iny ako obvykle, len proste ta maximalna rychlsot klesla. Predtym som mal max cca 160km/h, ale teraz to nejde.
Bol som aj na diagnostike, ale nevedia co to moze byt..

Nevedeli by ste mi poradit co by to mohlo sposobovat?

Vopred vdaka z kazdu radu.

Autor:  pejo [ Ned, 06.12.2009, 9:37 ]
Predmet príspevku: 

najlepšia a najlacnejšia diagnóza motora je zmerať kompresné tlaky. Potom pozrieť za chodu motora, či netvrdnú vodné hadice. Tiež či nie je veľký prievan pri otvorenom nalievacom otvore oleja. Ak je toto v poriadku, treba ísť do servisu na diagnostiku.
Patrol s týmto motorom-keď je v poriadku a na sériových kolesách, ide ako ohnivý šíp.

Autor:  Kapo [ Ned, 06.12.2009, 10:43 ]
Predmet príspevku: 

Aký je to ročník? Kolko má Km? Ako dlho ho máš?

Neviem, či vieš, ale tieto motory sa preslávili svojou krátkou životnosťou, hlavne tie prvé. Vadné vstrekovače prepálili piesty a bolo vymalované.

Predpokladám, že palivový a vzduchový filter si vymenil ako prvé, a váha vzduchu je OK.

Autor:  haribo44 [ Ned, 06.12.2009, 13:44 ]
Predmet príspevku: 

Rok je to 2001 a najazdene ma cca 240.000km.. toto je ta 116kw verzia..
A viem ze boli zavadne motory, aj na tomto aute bol meneny cely motor (menil ho nissan vramci zaruky pri 80.000). A auto mam uz 7rokov, kupovane ako rocne..
No a filtre boli menene minuly tzden, aj palivovy, aj vzduchovy a aj olej som menil, takze aj olejovy..

Skusim tu vahu vzduchu povedat v servise, nech to este preveria, ale dufam ze to urobili uz vtedy ked som bol na diagnostike, snad niesu uplny flakaci...

No a zatial je na seriovych kolach 265/70/R16, tak v tom problem dufam nebude...

Autor:  finder [ Ned, 06.12.2009, 13:46 ]
Predmet príspevku: 

Auto prestalo ist rychlejsie z nicoho-nic (priebezne), alebo po nejakom zasahu na aute ? (Servis atd.).

Autor:  michi [ Ned, 06.12.2009, 14:32 ]
Predmet príspevku: 

haribo44 píše:
... ale dufam ze to urobili uz vtedy ked som bol na diagnostike, snad niesu uplny flakaci...


Pán je ešte optimista... :roll:

Autor:  Kapo [ Ned, 06.12.2009, 15:33 ]
Predmet príspevku: 

Neviem, čo tá ich diagnostika vie zistiť, ale chcelo by to prekontrolovať potom aj tesnosť sacieho, či nie je prasknutá hadica, intercoler, či tlačí turbo predpísaný tlak a či neostáva pootvorený Eger ventil.

Autor:  efendi [ Ned, 06.12.2009, 15:35 ]
Predmet príspevku: 

v servise ak nemas znamych , alebo nie si pritom ,,ta ta odrbuu,,,jak michi pisal, nebud optimista,, podla mna,, ak mas cisty palivovy system, tak problem bude vo vstrekovacom cerpadle,,dat skontrolovat cerpadlarovi ako aj vstreky,,toje ale moj nazor, nemusi sa shodovat s nazormi ostatnych,,,a tes skontrolovat volu ventylov,,ako aj casovanie....

Autor:  IvoLUCKY [ Ned, 06.12.2009, 19:10 ]
Predmet príspevku: 

onee ... nepadla tu tusim zakladna vec :
nedal si tam nahodou nove gumky ? taka zmena na 33" :lol:

este sa skus pozriet na cistotu potrubia za intercoolerom, a este si skontroluj , ci mas v poriadku vyfuck = mne zomrel Patrol (3,0, ZDSTi, 2001) pri odpadnuti zadneho tlmica na vyfuku ( je to divne... ale ked mi ho RadOffroad navaril nazad tak auto opat skokovo ozilo

Autor:  bum [ Ned, 06.12.2009, 19:17 ]
Predmet príspevku: 

Neohrejú sa ti brzdy prevodovka diferák, po jazde viac než zvyčajne?
Spojku máš ok?

Autor:  Kapo [ Ned, 06.12.2009, 19:30 ]
Predmet príspevku:  Padla bratku.

IvoLUCKY píše:
onee ... nepadla tu tusim zakladna vec :
nedal si tam nahodou nove gumky ?


haribo44 píše:
No a zatial je na seriovych kolach 265/70/R16, tak v tom problem dufam nebude...

Autor:  HONZA.S [ Ned, 06.12.2009, 23:25 ]
Predmet príspevku: 

Buď rád že ti nejede rychleji, nebo ti půjde motor do kopru jak je u těhle motorů zvykem při jízdě po dálnici. Je vidět že jsi ještě nepropálil píst na 4 válci.

Autor:  haribo44 [ Pon, 07.12.2009, 1:45 ]
Predmet príspevku: 

dakujem vsetkym za rady!!
uz sa to stalo na mna moc odborne...
Jedine co ma napadlo je, ze som mal deravi vyfuk a zvarali mi ho v mikone.. niekto spominal nieco s vyfukom tak to necham radcej pozriet..

A nevedeli by ste mi poradit niekoho kto sa v servise patrole vyzna a nejlepsie niekde z okolia BA? Nech nato radcej pozrie nejaky dobry mechanik ktory vie co robi..

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/