Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 23:24
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Lietanie vrtulnikom by Radoffroad 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27
Príspevky: 81
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
No.o...ako by som začal....nestoji to na 4-roch kolesach.
Alebo som sa netrafil? :smt152


Str, 16.03.2011, 21:28
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D :-D

no, ides na to logicky, len to este zopar patrolov musim predat a mozno aj dom, firmu a zopar organov :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 16.03.2011, 21:54
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Začni s motorovým padákom, alebo rogalom, to neni taká hrúza.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 16.03.2011, 23:16
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
toto je tema asi inde, tak len upresnim, nech nevznikaju dohady

patrol v tomto smere nenahradi ziadny iny dopravny prostriedok, stale zostavam predovsetkym offroadak :wink:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 17.03.2011, 8:13
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A co tak na toto domontovat vecne nespokojnym upravcom vrtulu? :-D

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Štv, 17.03.2011, 9:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja len aby sa nezabudlo. Opatrne premýšľať, kam s vrtuľou.
Lebo stále platí: Koza nie je dobytok a vrtuľník nie je lietadlo. :smt129

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 17.03.2011, 9:21
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a este jedno porekadlo : tam kde piloti lietadiel mavaju, tam uz piloti vrtulnikov griluju :-D

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 17.03.2011, 9:37
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, to je fakt.
Hovorí sa, že vrtuľníkár jak pomaly lieta, tak pomaly myslí (robí, pije,...atd. doplň podľa potreby :-D)
Takže potrebuje nejaký nádskok.

V skutočnosti vrtuľník ani neletí. Len sa trasie vytúženým smerom. :wink:

Ale asi dosť, aby to niekto nebral vážne. To sú klasické prekáračky a vtípky, ktoré vždy patrili k veci... :)

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 17.03.2011, 9:46
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale je to kurwa narocne, zacinam sa do toho vnarat a oproti lietadlu je toto podstatne viac o koncentracii na uplne vsetko od sledovania pristrojov po zaneprazdnene permanentne obe ruky, obe nohy, teren, vietor, moznost nudzoveho pristatia atd atd a k tomu vsetkemu vsetko v anglickych jednotkach kua mam sa co ucit... :roll:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 17.03.2011, 10:07
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...tuším si na to ešte matne spomínam aj keď je to už dávno :-D z prvých letov na Mi-1 som sa vracal hodne rozpačitý. Ani pokyn "no, mladej, tak si to vem" mi nepripadal ako vhodný prejav dôvery v moje schopnosti.
Ale čo nezabíja, otužuje.
Začiatky sú vždy ťažké.
Potom to je už iba zložitejšie :wink: Človek si začne vážne uvedomovať, že si aj hubu môže rozbiť ani sa nemusí moc snažiť, taký vetrík to zariadi.
A to porovnanie s lietadlom je relevantné až po nejakom čase, keď sa oči zatlačia nazad na pôvodné miesto :-D A treba zobrať skutočné lietadlo a trocha obúchaného pilota, nech je zážitok poriadny.
Držím palce.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 17.03.2011, 10:39
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, ak kuknes tie videa, dostal som lekciu z autorotacie (asi 4x) sice raz nam blikla kontrolka nizkych otaciek, ale aspon vzruso = tak toto zvladnut (autorotaciu) ked som videl co vsetko to obnasa, kua klobuk dole aj bundu aj sal :shock:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 17.03.2011, 11:15
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ono je to komplet OT v tejto téme, asi to patrí sem:
Lietanie Vrtulnikom by Radoffroad keď tak to prehoď
ale fakt je, že si tieto srandy treba predstaviť s niekoľkonásobne ťažším prístrojom (aj Mi-2 stačí, starý Mi-4 ani nehovorím) a mňa toto moc nenadchlo. Najľahší bol Mi-1 (2 až 3 miestny podľa vonkajšej teploty a motora, ale len s jedným riadením) a na tom si asi užili všetci povinné stresové oblety priestoru po príchode na letisko pôsobenia, obvykle v podaní vyslúžilého stíhača s horším zrakom a dobrým srdcom, ochotným ukázať všetky "vymoženosti" lietania s vrtuľníkom.
Nasledovali povinné zoskoky z vrtuľníka Mi-4 a Mi-8, takže nakoniec sa vzťahy ustálili na vzájomnom vtipkovaní medzi spolužiakmi s občasnou vzájomnou výmenou rolí, keď bola doba naklonená nezbednostiam.
Je pravda, že som sa nedočkal obvyklého postupu, ktorý sa kedysi aplikoval v profesionálnej praxi (rýchly stroj, pomalý stroj a doslúžiť na kuriernom vrtuľníku ako pán Bírko na Mi-1), možno by som doteraz poletoval po krajoch juhočeských, ktovie. I keď na Sliači sa ešte tento systém prechodu z rýchlej na pomalú a potom na vrtuľník uplatnil v hojnom počte, akurát prechod bol rovno na Mi-17.

V každom prípade držím palce. Lietanie je krásne choroba, ktorá sa nedá vyliečiť, dá sa iba utlmiť na nejaký čas. Ale dá sa s ňou žiť...len je to náročné. Na všetko. Čas, rodina, zdravie je asi správne poradie.
Toto konštatovanie si dovolím po cca 30 rokov profesionálnej praxe.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 17.03.2011, 11:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Teda mna by ste do toho nedostali ani ozrateho a ked, tak by som vam to cele :smt078 . No musim priznat, ze vyhlad je perfektny tak nezabudnite robit foto pre tych co mozu len po zemi :wink:

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 17.03.2011, 18:53
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lubor, lietanie je senza vecicka,, je pravda ze zivot mas v inych rukach, ale to je o inom,vsetko pozerat zvtacieho pohladu je neopisatelna vec, ,,onen casu sme mali kazdy rok pridelene 200 hodin na lietanie okolo ŠH ,, teda na demarkaciu ŠH, ktore som v plnej miere vyuzil. Lietalo sa s vrtulnikmi MV, kde boli skuseny piloti a zazil som s nima velmi pekne chvile, a dokopy mam cca 1000 odlietanych hod,,ale nie ako pilot :-D skratka ten pocit hore sa neda opisat.. :smt023 :smt045

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 17.03.2011, 19:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51
Príspevky: 791
Bydlisko: Preßburg
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prepáč, ale čo znamená ŠH?

_________________
MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA
Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS


Štv, 17.03.2011, 23:45
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: