Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 17.06.2024, 14:04
Dnes je pondelok 17. júna 2024, meniny má Adolf a zajtra Vratislav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 130 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Ďalší
 Tisovec 2008 - uz sa to zacina 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
DanoDEF píše:

ked ma niekto "zoslahane MT" tak nepatri do skupiny "spravne naladenych"... :-D

...organizator by mal zabezpecit statut technickeho breberania vozidla (nieco ako v Tornali) a az tam sa potom rozhodne ci bude alebo nebude pripusteny na start... to si potom niekto rozmysli ci pojde do Tisovca alebo nie ak ho nepustia na start.


presne tak som to myslel ze treba posudit pred startom ci sa auto hodi na drahu alebo nie lebo dat jedine pravidlo ze MTcka a dost neviem neviem

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pia, 07.12.2007, 12:07
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No aká polemika sa tu rozbehla!

Ja do toho moc kecať nebudem, lebo ja som len bežný užívaťeľ teréenneho auta nie nejaký hardcore offroaďák :-), ale každý má kus pravdy.

Na jednej strane je potreba organizátorov zabezpečiť plynulosť celej akcie.
A jeden zo spôsobov je aj sprísnenie technických špecifikácií.
Dalšia možnosť je rozedliť trať na dve obtiažnosti, ale toto sa nie vždy dá.
Alebo sa dá trať postaviť univerzálne a hardcore úseky rešiť ako špeciály -toto riešenie sa mi páči najviac.

Ja chodím na podobné akcie nie kvôli výhre a cene, ale zabaviť sa, pojazdiť, stretnúť sa s ľudmi... a v neposlednom rade - chodím s deťmi.

Takže nie len kvôli technickým obmedzeniam auta, ale aj kvôli deťom sa neryjem do každej bahnovej jamy.

Narovinu poviem, že moje "bezrámové SUV s najhorším talianskym motorom" je z hľadiska offroadu v dosť biednom stave, lebo je to v podstate stále sériový Jeep a navyše s unaveným podvozkom a na zjazdených AT. Bez navijaku. (aj keď úpravy sa chystajú, aj tie MT by boli, len nie je akosi kedy :shock: )

Ale napriek tomu prešiel celý Tisovec (bez špeciálok)
Rimavská sobota detto.
Na AT - čkach.

Áno, zapadol som. Áno, ťahali ma. Áno, keby som bol mal naviják, možno by som sa vytiahol sám. Áno, príčinou zapadnutia bola miera upravenosti auta. Ale nie tak obutie, ale svetlá výška. Proste keď sadne na brucho, tak smola, no :-(.
Ale nikto mi nemôže povedať, že som zablokoval prejazd alebo vytvoril kolónu. A nie len mojou zásluhou, ale aj zásluhou iných posádok, s k torými sme išli spolu v konvoji. Lebo ak mal niekto problém, tak ostatní mu pomohli. A aj o tomto sú takéto akcie.

Len môj názor

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 07.12.2007, 12:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palo-cherokee píše:
Alebo sa dá trať postaviť univerzálne a hardcore úseky rešiť ako špeciály -toto riešenie sa mi páči najviac.


...ano ale potom by to bolo povedzme ako rally kde su spojovacie useky...
...specialky by musely byt niekolko sto metrov od hlavnej trate aby cakajuce auta neblokovali prejazd ostatnym...lebo toto je dost problem aj ked nechces special tak jednoducho nemozes lebo nieje kadial stojis v kolone

...v itiku by muselo byt nap MT do prava AT do lava


palo-cherokee píše:
Ja chodím na podobné akcie nie kvôli výhre a cene, ale zabaviť sa, pojazdiť, stretnúť sa s ľudmi... a v neposlednom rade - chodím s deťmi.


...pockaj az podrastu...tato a preco nejdeme tadial...

palo-cherokee píše:
...Ale nikto mi nemôže povedať, že som zablokoval prejazd alebo vytvoril kolónu. A nie len mojou zásluhou, ale aj zásluhou iných posádok, s k torými sme išli spolu v konvoji. Lebo ak mal niekto problém, tak ostatní mu pomohli. A aj o tomto sú takéto akcie.


...ano pravda...team

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Pia, 07.12.2007, 12:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29
Príspevky: 675
Bydlisko: stranske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Pato myslim,ze viem o co organizatorom ide.Mam v hlave jedinu negativnu skusenost z Tisovca.Dlhééé rady a cakanie.Nehovorim,ze to bolo len pre tych co nemali dobre gumy(ani ja neprejdem vsade),ale urcite to velkou mierou prispelo. A nehovor,ze sa vyhnes useku ktory je len na MT.Ty mozno ano,ale mnohi ini nie.A pokial budu pripusteni na start tak to nikto neustrazi.Riesenim by bola trasa zvlast pre AT a zvlast pre MT. To je vsak dalsi kamen na krku organizatorov.
mas pravdu len Ta stou myslienkou podporim ved si tam ideme zajazdit ale ten rozdiel by mal byt v urcitej rovine rieseny nikto sa nesmie hnevat ale lestenky nemozu jazdit trate ktore jazdia upravene auta lebo sa nikto nepovozi poriadne ako mynuly rok tesim sa na dobre zorganizovane podujatie nech sa to organizatorom tento rok lepie vydari tym nechcem naznacit ze to bolo mynuly rok zle ale tie drobnosti treba prehodnotit DRZIM PALCE USPORIADATELOM NECH TO CO NAJLEPSIE DOPADNE

_________________
a prejdem ...skype: haldir53


Pia, 07.12.2007, 12:42
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2568
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
moj nazor je taky ze nech pustia MTckarov prvych a ATckarov poslednych, ako pisal Majo.

vsetcvi vieme ze ani max. upravene auto neprejde vsetkym :wink: na motocrossovej trati sme sa vozili rozne auta na roznych pneu a nikto nemal problem, vsetci sme presli, potom prisiel Matias :-D so svojimi a nadupane auaky, vsetci MT, a chalani si to svihli rovno do metroveho bahna a tahali sa navyjakom, jeden sa pretlacal so stromom na T3 a nepretlacil, museli ho tahat dozadu....

ak niekto pise ze hlavne pneu robia off offom tak sa podla mna myli. ak budem, mat patrola zdvihnuteho o 20cm, poriadne MT a budem dement tak zostanem tak kde prejde seria na AT :!: len ide o to pouzivat rozum ked soferuijem.


nikoho neurazam, kazdi sa bavi ako vie,


Naposledy upravil Milos dňa Sob, 08.12.2007, 19:38, celkovo upravené 1



Pia, 07.12.2007, 12:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29
Príspevky: 675
Bydlisko: stranske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milos píše:
moj nazor je taky ze nech pustia MTckarov prvych a ATckarov poslednych, ako pisal Majo.

vsetcvi vieme ze ani max. upravene auto neprejde vsetkym :wink: na motocrossovej trati sme sa vozili rozne auta na roznych pneu a nikto nemal problem, vsetci sme presli, potom prisiel Matias :-D so svojimi a nadupane auaky, vsetci MT, a chalani si to svihli rovno do metroveho bahna a tahali sa navyjakom, jeden sa pretlacal so stromom na T3 a nepretlacil, museli ho tahat dozadu....

ak niekto pise ze hlavne pneu robia off offom tak sa podla mna myli. ak budem, mat patrola zdvihnuteho o 20cm, poriadne MT a budem dement tak zostanem tak kde prejde seria na AT :!: len ide o to pouzivat rozum ked soferuijem.
vies dobre ked mas navyjaky a su stromy tak si pomozes horsie ked tie navyjaky nemaju a su trebarz traja ci piati za sebou so sni my pomost sa im da ale co to stoji casu vedia to Ty co boli na MITCUBISHY zraze na kysuciach

_________________
a prejdem ...skype: haldir53


Pia, 07.12.2007, 13:01
Profil WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
DanoDEF píše:

...ano ale potom by to bolo povedzme ako rally kde su spojovacie useky...
...specialky by musely byt niekolko sto metrov od hlavnej trate aby cakajuce auta neblokovali prejazd ostatnym...lebo toto je dost problem aj ked nechces special tak jednoducho nemozes lebo nieje kadial stojis v kolone
...v itiku by muselo byt nap MT do prava AT do lava


no tak nejak

DanoDEF píše:

...pockaj az podrastu...tato a preco nejdeme tadial...


to počúvam už teraz :-D :-D :D

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 07.12.2007, 14:07
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mna je problem MT vs. AT to vyriesene dostatocne uz tym ze v itinerari su vyznacene vyjazdy pre odchod z trate este predtym, ako sa clovek dostane do useku urceneho len pre MT. Len si to treba dopredu prezriet a premysliet, neponahlat sa , odstavit auto bokom vystupit popozerat.....
Ja viem, ze moje MT to tento rok uz nezvladnu mam len 1,5 cm dezen.

To jazdenie netreba brat az tak vazne, my sme v pohode z trati zisli isli si dat kavu do mesta, potom sme sa vratili, a ked nas to prestalo bavit tak sme sli do dolinky obzriet trial.

Neviem ci to zaradia do itineraru a myslim, ze skusali aj nejaky rockcrawling, nieco podobne ako na fotke + voda v potoku.
Ilustracne foto (niekde v US)

Obrázok

Minuly rok bol jeden prudky stupak s kamenmi oznaceny ako navijakovanie. Vysiel som ho na 2x bez navijaku. Ak by som ho vsak nevysiel jazdci z mnou boli taky duchapritomny, ze sa hned nehrnuli za mnou a pockali 500 m za mnou co so mnou bude.
A o tom ta akcia je, neponahlajte budte ohladuplny, clovek si tam ma oddychnut a nie sa nervacit.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pia, 07.12.2007, 14:33
Profil WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
celkom sa mi páči, že tu diskutujeme o tom čo áno a čo nie, len sem-tam akoby sme si už nepamätali...
aj tento rok boli dve trate, A a B takže problém je len v tom, že by bolo fajn ich navrhnúť s rôznou obtiažnosťou a nepodsúval by som nikomu, že toto je len pre MT a toto pre AT; Na náročnejšiu MT dopredu a AT nakoniec, keď chcú ísť, ale pozor - to, čo sa prvým dá dať možno aj na AT, neskôr už nemusia dať ani na 35" MT

voľbu ľahšej trate uvítajú určite aj niektorí MTčkári, pokiaľ nemajú problém s tým, že je to "pod ich dôstojnosť"...

a popracoval by som na ozaj jasnom vyznačení možnosti opustiť trať pred špeciálkou resp. vyhnúť sa jej, nie vždy, ale dá sa to

organizátorom odkazujem - nehnevajte sa na nás, nie sme nevďačníci, naopak, hľadáme tu spôsob, ako uspokojiť ten široký záujem našej offroadovej obce napriek rozdieľom medzi nami na tak perfektnom podujatí, akým offTisovec určite je...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Pia, 07.12.2007, 17:02
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Júj , sa tešim do Tisovca ako malý chlapec a je mi jedno , aké budú pravidlá organizátorov , sa prispôsobím a nebudem hladať výhovorky prečo nie . Lebo mám dôvod prečo áno .

A už sa teším na Jana na takmer MT , Dindaja na šípákoch , Miloša čo jazdí z rozumom a nie ako dement na MT , Mašurka na škodofke , Dada kávičkára , slováčiska na novej vitare , na žltočiernu zebru ,kapelu vŕzgajúce teraná , no proste na všetkých správne naladených .

Pápá. :smt006

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 07.12.2007, 17:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
...Mašurka na škodofke ....
Pápá. :smt006

skodofka je uz off :-D a jak pan boh da tak mozno uz pridem na cherokym :P

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pia, 07.12.2007, 17:55
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1801
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Júj , sa tešim do Tisovca ako malý chlapec a je mi jedno , aké budú pravidlá organizátorov , sa prispôsobím a nebudem hladať výhovorky prečo nie . Lebo mám dôvod prečo áno .

A už sa teším na Jana na takmer MT , Dindaja na šípákoch , Miloša čo jazdí z rozumom a nie ako dement na MT , Mašurka na škodofke , Dada kávičkára , slováčiska na novej vitare , na žltočiernu zebru ,kapelu vŕzgajúce teraná , no proste na všetkých správne naladených .

Pápá. :smt006


Kapo keby som bol iny asi sa do teba zalubim. :roll:

_________________
Bývalý offroadak


Pia, 07.12.2007, 18:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dindaj píše:
Kapo píše:
Júj , sa tešim do Tisovca ako malý chlapec a je mi jedno , aké budú pravidlá organizátorov , sa prispôsobím a nebudem hladať výhovorky prečo nie . Lebo mám dôvod prečo áno .

A už sa teším na Jana na takmer MT , Dindaja na šípákoch , Miloša čo jazdí z rozumom a nie ako dement na MT , Mašurka na škodofke , Dada kávičkára , slováčiska na novej vitare , na žltočiernu zebru ,kapelu vŕzgajúce teraná , no proste na všetkých správne naladených .

Pápá. :smt006


Kapo keby som bol iny asi sa do teba zalubim. :roll:

chalani vy ste cisla :smt121

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pia, 07.12.2007, 18:20
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 03.08.2007, 14:42
Príspevky: 13
Bydlisko: Ivančice, Morava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... spousta názorů. A jak se říká u nás na každém šprochu pravdy trochu.

Podle mého jsou důvody pro rozhodnutí pořadatelů asi 2
1, páteční několika hodinový zásek v nočním prologu
2, bezpečnost lidí na trati i mimo ní. Některé úseky by i za jemného deště mohli být nebezpečné (sjezdy, výjezdy, boční svahy). Jistě všichni uznáte že MT se udrží ve sra... dýl než AT nebo slick

Průjezdnost trati je podmíněna používáním mozku ze strany řidičů.
Sáhněme si do svědomí kdo z nás se zasekne - ku.. to musím dát.
Já jo a myslím si, že jsem měl a zase budu mít offa s velkým "O".
Pokuď vypoví službu pud sebezáchovy stávají se z nás bezmozci a jdeme jen vpřed.

Shrnuto: s maximální solidaritou mezi jezdci to jde, ale všichni co jsme poskakovali v té páteční noční koloně jsme myslely i jinak než solidárně.

A poslední myšlenka JEDU-LI V KOLONĚ HLÍDÁM SI AUTO V ZRCÁTKÁCH A NE PŘED SEBOU. Ten co je vzadu nikoho dopředu nepopotáhne, když se tam nedostane.

Tolik mé postřehy a smyšlenky k MT na Tisovci.
Nelíbí se mi to, ale v zásadě souhlasím s technickými omezeními. Výše startovného akci ovlivní spíš negativně. Připravený "chuďas" nepojede a nepřipravený "princ" pojede

HOWG 8)

_________________
Nissan Patrol K260+K160+Y60
Motor SD 33T
Listí nad nápravami
BFG MT 33x12,5x15


Pia, 07.12.2007, 18:42
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MT ako nutnost na Tisovci 2008 ?

Nuz, co sa dialo tento rok na B-cku neviem, ale ak by trochu zaprsalo, tak aj A-cko by bolo sem tam hardcore.

Takze je to trochu cele inak.

Ak sa uvazuje o jednej trase bez odbociek (AT, MT), cele to bude postavene na pocasi, a potom je asi na mieste to co tu niekto napisal, najprv pustit na trat MT a potom AT.

Ak budu dve trate, bude to bude trochu jednoduchsie, plan pustania MT a potom AT by mohol platit aj tu. Jednak kvoli zapcham, a jednak kvoli arogantnym blbeckom, ktory sa citia byt na koni, a svoje auto vobec nesetria, na rozdiel od "sviatocnych" jazdov, to musia prejst na cas !!! (ti ktory isli so mnou ten kamenny potok na Acku vedia koho mam na mysli).

Gurtne ? Preco nie, aj na pomerne suchom Acku sme parkrat tahali.

Ale naozaj to bude cele stat a padat len a len na pocasi, pretoze aj Acko po miernom dazdiku bude mozno nezjazdne pre viacere posadky na MT.

No a potom to cele este bude stat na stave auta, a posadke.
Mam na to, nemam nato ?

Ak na to nemam (ako vodic, alebo ako majitel auta), tak sa tam srat nebudem, a radsej si spravim pesiu vychadzku na Muransky hrad. (Narazam hlavne na stav pripadne rozmocenej trate).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pia, 07.12.2007, 20:06
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 130 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron