Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 úprava palivovej zmesi Diesel   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 duri013 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 29.08.2011, 22:22 Príspevky: 78 Bydlisko: LM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nastaviť starý diesel alchýmia určite nieje, viac info by som odporúčal hľadať na dieselpower.cz/forum/ 
					
						 _________________ WJ 4,7 V8 QD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 12.11.2013, 0:34 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan FI 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mne radil Honza Skrčený, keď som dorábal IC na mojej Y60. Prvé na čo ma upozornil bolo že mu musím pridať nafty, aby neprepálilo piesty. Šteloval som to potom asi na 3x aby to príliš nehulilo ale malo zmysel. Samozrejme všetky polohy som si značil. EGR mám zaslepený , turbo, vstreky ok, všetko samozrejme kontrolované pred úpravou. Rozdiel citeľný, krátko po úprave som bol na TK+EK, auto prešlo bez problému. 
					
						 _________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
  Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla 
  Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 12.11.2013, 16:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 medal41 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 478 Bydlisko: Partizanske
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Milan FI píše: Mne radil Honza Skrčený, keď som dorábal IC na mojej Y60. Prvé na čo ma upozornil bolo že mu musím pridať nafty, aby neprepálilo piesty. Šteloval som to potom asi na 3x aby to príliš nehulilo ale malo zmysel. Samozrejme všetky polohy som si značil. EGR mám zaslepený , turbo, vstreky ok, všetko samozrejme kontrolované pred úpravou. Rozdiel citeľný, krátko po úprave som bol na TK+EK, auto prešlo bez problému. a skrutku si povoloval,alebo zatahoval?     
					
						 _________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 12.11.2013, 23:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan FI 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No na Patrole je to smerom doprava, ale je to o milimetroch. A ešte som zabudol, mal som to robiť, aj som to stále robil pri bežiacom teplom motore. Ako mu pridávaš, otáčky idú hore. 
					
						 _________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
  Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla 
  Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.11.2013, 0:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 medal41 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31 Príspevky: 478 Bydlisko: Partizanske
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Milan FI píše: No na Patrole je to smerom doprava, ale je to o milimetroch. A ešte som zabudol, mal som to robiť, aj som to stále robil pri bežiacom teplom motore. Ako mu pridávaš, otáčky idú hore. to je tá správna RADA     
					
						 _________________ L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.11.2013, 0:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ale on to robil na Patrole a na Pajerackom cerpadle to nemusi byt tak     a na niektorom cerpadle ak na neho nebolo sahane tak je za stelovacou srubou taky blend a ak ho odstranis az potom mozes srubovat a na tych co sa v tom uz niekto sparal to uz nemusi byt  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.11.2013, 0:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pampuch131 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1915 Bydlisko: GA-Kosuty
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Super,a kde sa tá štelovacia skrutka nachádza na Galloperi? Mňa by to tiež zaujímalo 
					
						 _________________ Nissan Terrano ll TDi  - EX Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td , VW T3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 15.05.2014, 13:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |