Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 21.12.2024, 14:33
Dnes je sobota 21. decembra 2024, meniny má Bohdan a zajtra Adela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 13 ] 
 Pajero sport 3,0 zvysenie podvozku? 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Str, 01.02.2017, 11:04
Príspevky: 36
Bydlisko: Zahorie
Odpoveď s citáciou
Caute ake mate skusenosti zo zvysenim podvozku na sportke? vsade co pozeram sa robia max 2lift pruziny. Da sa to zdvihnut aj viac? ako je natom kardan a ramena? niesu moc zatazene?

Za kazdu radu a skusenost Vopred Dakujem


Sob, 08.04.2017, 14:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Pajero Sport sa dviha uplne jednoducho - ziadne podlozky. Dozadu das struny z Pajera II Wagon ktore su dlhsie a z hrubsieho drotu a vpredu dotiahnes torzky. Tot vsio, suma sumarum 50eur aj z pracou :smt023

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Pon, 10.04.2017, 9:33
Profil
Koumák

Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53
Príspevky: 187
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
no pokial to chces zdvihat este viac tak uz treba aj dlhsie tlmice upravih horne ramena predlzit tycky riadenia.ja som daval zadne struny z patrola 61 a plus podlozky a znizoval som prevodovku koly zaklonu zad.kardanu

_________________
mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15

OFFROAD CLUB LUKY


Pon, 10.04.2017, 19:01
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 01.02.2017, 11:04
Príspevky: 36
Bydlisko: Zahorie
Odpoveď s citáciou
urcite planujem davat tlmice z predlzenou piestnicou. Tiez premislam dopredu Ironmen torzky, technicky by sa predok snimy mal dat zdvihnut o viac ako 4cm kedze su primarne urcene na tento zdvih, otazka znie ci sa oplati dat dozadu aj zvysene pruzinyironmen z pajera wagon ci to uz nebude moc tvrde?


Pon, 10.04.2017, 20:09
Profil
Koumák

Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53
Príspevky: 187
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
ja som dvihal auto o 10 cm na pôvodných torzkach,zadne struny mam zo 61 patrola a tlmice z grand cheroke a som spokojny

_________________
mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15

OFFROAD CLUB LUKY


Pon, 10.04.2017, 20:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Peter, ty urcite hovoris o dvihani Pajera Sport ?? Lebo na Sportku ked das struny z Y61 tak to bude tak nakopnute, ze nemas sancu do tej vysky dostat predok ani ked budes na dorazoch. Ja na Pajere II Wagon mam z y61tky struny pouzivane a tak to nakoplo zadok, ze predok do uplnej roviny sa mi podarilo dostat len ked som si v kufry urobil sufliky na naradie a podobne kraviny a to zatazilo zadok.

Osobne by som len vymenil zadne struny, tie torzky ti to zvladnu, ale ak chces, kludne daj IM, tym nic nepokazis. Ak Pajero dvihat viac (neviem sice naco), tak ovela jednoduchsie ako to vsetko prerabat je 1-1.5" body lift - podlozis vlastne karoseriu aby dola trosku dalej od ramu co ti urobi priestor pre vacsie kolesa, ale s 35" T3kami to bude trhac poloosi ako vysity.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Uto, 11.04.2017, 13:26
Profil
Koumák

Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53
Príspevky: 187
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
nie ja som pisal o dvihani pajera II ale az taky rozdiel v tom nebude

_________________
mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15

OFFROAD CLUB LUKY


Uto, 11.04.2017, 17:40
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
No rozdiel tam bude,ze ked das na sporta zadne struny z patrola Y61 tak zadok bude tak do vysky nakopnuty a uskackane to bude tiez riadne lebo sport ma tensie a kratsie struny ako pajero wagon a preto sa sport dviha s pruzinami z pajera wagon


Uto, 11.04.2017, 17:52
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 01.02.2017, 11:04
Príspevky: 36
Bydlisko: Zahorie
Odpoveď s citáciou
Tak uz ideme zvysovat a zacneme najprv podlozkami medzi kasno otazka znie ci 2"alebo uz radcej 3". Co budem musiet vsetko upravit(3,0 automat)aby vsetko fungovalo spravne . Pri 2" zdvihu by mali stacit este seriove brzdove hadice ale skorej ma zaujima chladic ci sa zmeni jeho vyska a ci tam budem musiet prerobit uchyty, hadicu atd.

Za kazdu radu Dakujem.


Uto, 13.06.2017, 11:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
No mysli na to, ze budes musiet pilit do kasni. Ono paky pre automat aj pridavku inak nedas do polohy P napriklad. Celkovo BodyLift ktory chces robit rob az potom, co zdvihnes strunami/torzkami a nebude ti to stacit. Realne ak tam teda chces vacsie papuce ako 33"

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Uto, 13.06.2017, 13:04
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 01.02.2017, 11:04
Príspevky: 36
Bydlisko: Zahorie
Odpoveď s citáciou
ak sa nemilim tak na automate je tahany bovden a kulisa je napevno ku kasni teda ak sa zdvihne kasna zdvihne sa aj kulisa a teda by nemal bit ziaden problem pri radeni jediny problem by mal bit v pripade manulala kedy sa vyska nemeni a teda moze bit problem z radenim.

Opravte ma ak sa mylim


Uto, 18.07.2017, 17:12
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2017, 20:41
Príspevky: 3
Bydlisko: Čičmany
Odpoveď s citáciou
AAAASI budem za blazna ale hlasim sa k Pajeru Sport s pruzinami Y61 . Som zaciatocnik ale dostal som sa k pouzivanym pruzinam no a ked uz hore, tak HORE ! Este detail ... Micku chcem pouzivat na preteky s konmi = slusne nalozeny kufor takze som chcel nieco vyssie a tvrdsie . Predok samozrejme torzky . :-)


Sob, 30.12.2017, 21:31
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 01.02.2017, 11:04
Príspevky: 36
Bydlisko: Zahorie
Odpoveď s citáciou
Je tu dakto do ma podlozky medzy ramom a kasnou? ake mate skusenosti? na co treba dat pozor pri montazi


Str, 23.05.2018, 15:30
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 13 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: