Dnes je utorok 21. mája 2024, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
G W460 - blbne elektrika na pristrojovke
Autor |
Správa |
latty
Čumil
Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13 Príspevky: 3 Bydlisko: Bratislava - Snina
|
Zdravím, mám W460 a poslednú dobu mi blbne elektrike na palubovke. Ukazovateľ rýchlosti funguje bezproblémovo no z času na čas mi budíky prestanú ukazovať otáčky, teplotu a stav paliva. Keď to zblbne nefungujú ani smerovky čím to môže byť? Zatiaľ som nespozoroval aby sa to dialo pri niečom konkrétnom. Ďakujem za rady.
|
Uto, 16.07.2013, 21:34 |
|
|
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
Prekontroluj poistky, ošetri už rovno všetky spoje na poistkach. To je vec pri ktorej by pasovalo začať.
|
Uto, 16.07.2013, 23:20 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7920 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
ferjon píše: Prekontroluj poistky, ošetri už rovno všetky spoje na poistkach. To je vec pri ktorej by pasovalo začať. ferjon, ty si zas prekontroluj postu a mobil,, volal som ti ix krat a neberes to aj pm ku pisal,, este mi dlzis volaco,,, hm??? nezabudol som,,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Uto, 16.07.2013, 23:36 |
|
|
VladoKE
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
|
Káblovačka do prístrojovky, tam bude spolu s ňou aj ovládanie vypínača smeroviek, tam by som niekde začal - po tých poistkách - a tiež pozri do schémy či nemajú všetky tieto veci spoločnú kostru, potom ju nájsť, odšrubovať+vyčistiť+našrubovať späť a odskúšať a tak postupne ďalej. A vždy merať či je napätie a kostra tam kde má byť - napr. na vypínači smerovky a pod.
_________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669
|
Str, 17.07.2013, 5:48 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
Mám staršie vito a robí to podobné blbosti, vymenil som pristrojovku a nepomohlo.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Str, 17.07.2013, 9:08 |
|
|
latty
Čumil
Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13 Príspevky: 3 Bydlisko: Bratislava - Snina
|
Snažil som sa niekde nájsť schému ktorej by som zrejme aj tak nerozumel ale predsa. Dne som sa začal hrabať v kábloch a očistil som kontakty poistiek a tiež kostru. Vyzerá to tak, ž eproblém je odstránený aj keď netuším kde bol problém (nie som zdatný v elektrike). Natrafil som však ešte na jeden problém a to so svetlom na pravej strane. Parkovačky a diaľkové svietia tak ako majú no tlmené svieti len na ľavej strane. Skontroloval som kontakty a všetko vyzerá v poriadku. Začínam v tom mať guláš. Mám W460 ktorá bola pôvodne osadená 280GE a teraz je v tom 300TD 177PS. Predpokladám, že bola prerábaná aj elektrika čo znamená, že by som mal hľadať schému pre ten nový motor alebo sa pletiem? Dikydiky
btw. Našiel by sa niekto z BA prípadne okolia kto rozumie elektrike a vedel by mi pomôcť?
|
Pia, 19.07.2013, 22:50 |
|
|
Luky
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
|
Ze tam mas Om606a motor, to je celkom zasadna informacia. Ake tam mas budiky z W460, z W463 alebo z niecoho ineho (W210...)? Inak nam ked na 240GD blbla elektrika, robil nam to Autoservis DD vo Vajnoroch, v tom areali naproti Raven. Ale celkom zaujimave, ze tam mas motor Om606a, lebo ten zas len tak jednoducho do W460 dat nejde (aspon teda pokym clovek nepride na nejake finty ). To tvoje auto je take hnede, dlhe, s dvojitymi zadnymi dverami a automatom, rok cca. 1980? Aby som povedal pravdu, ked mas to auto tu v Bratislave a neobtazovalo by ta to, rad by som si ho niekedy aj pozrel.
_________________ 463.228
|
Pon, 22.07.2013, 22:46 |
|
|
latty
Čumil
Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13 Príspevky: 3 Bydlisko: Bratislava - Snina
|
Mám krátke G s motorom OM 606.962 ERE. Ale chystám sa na celopolep takže modré už dlho nebude
|
Pon, 22.07.2013, 23:15 |
|
|
Luky
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32 Príspevky: 145 Bydlisko: BA
|
Toto je tvoje auto? http://www.maxw.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=74&Itemid=59Lebo to ma povodne budiky z W460, takze motor neni prehodeny komplet, vratane vsetkeho kablovania, to by si mal imobilizer a uz taky ten novy gulaty kombi budik (aspon tak mi to vysvetloval Pagger z Tschiwagonu). Tipujem, ze tam mas upravene mechanicke vstrekovacie cerpadlo z Om603, turbo ovladane nejako podtlakom (tiez na styl Om603) a ziadnu riadiacu jednotku. Takze schemu by som asi pozeral predsa z 280GE, ale pri takejto masivnej prestavbe cert vlastne vie, co s tym ti Poliaci porobili...
_________________ 463.228
|
Uto, 23.07.2013, 20:22 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 9 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|