Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 15:27
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 9 ] 
 G W460 - blbne elektrika na pristrojovke 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13
Príspevky: 3
Bydlisko: Bratislava - Snina
Odpoveď s citáciou
Zdravím,
mám W460 a poslednú dobu mi blbne elektrike na palubovke.
Ukazovateľ rýchlosti funguje bezproblémovo no z času na čas mi budíky prestanú ukazovať otáčky, teplotu a stav paliva.
Keď to zblbne nefungujú ani smerovky čím to môže byť? Zatiaľ som nespozoroval aby sa to dialo pri niečom konkrétnom.
Ďakujem za rady.


Uto, 16.07.2013, 21:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Prekontroluj poistky, ošetri už rovno všetky spoje na poistkach. To je vec pri ktorej by pasovalo začať. :smt151


Uto, 16.07.2013, 23:20
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
ferjon píše:
Prekontroluj poistky, ošetri už rovno všetky spoje na poistkach. To je vec pri ktorej by pasovalo začať. :smt151



ferjon, ty si zas prekontroluj postu a mobil,, volal som ti ix krat a neberes to aj pm ku pisal,, este mi dlzis volaco,,, hm??? nezabudol som,,, :smt139

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 16.07.2013, 23:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56
Príspevky: 828
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Káblovačka do prístrojovky, tam bude spolu s ňou aj ovládanie vypínača smeroviek, tam by som niekde začal - po tých poistkách - a tiež pozri do schémy či nemajú všetky tieto veci spoločnú kostru, potom ju nájsť, odšrubovať+vyčistiť+našrubovať späť a odskúšať a tak postupne ďalej. A vždy merať či je napätie a kostra tam kde má byť - napr. na vypínači smerovky a pod.

_________________
Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV
Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T
1988 Chrysler LeBaron Convertible
2008 Jawa 555 vyladená
1991 MT8-070 13,5HP
Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T
0904-436-669


Str, 17.07.2013, 5:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Mám staršie vito a robí to podobné blbosti, vymenil som pristrojovku a nepomohlo.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 17.07.2013, 9:08
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13
Príspevky: 3
Bydlisko: Bratislava - Snina
Odpoveď s citáciou
Snažil som sa niekde nájsť schému ktorej by som zrejme aj tak nerozumel ale predsa. Dne som sa začal hrabať v kábloch a očistil som kontakty poistiek a tiež kostru. Vyzerá to tak, ž eproblém je odstránený aj keď netuším kde bol problém (nie som zdatný v elektrike). Natrafil som však ešte na jeden problém a to so svetlom na pravej strane. Parkovačky a diaľkové svietia tak ako majú no tlmené svieti len na ľavej strane. Skontroloval som kontakty a všetko vyzerá v poriadku.
Začínam v tom mať guláš. Mám W460 ktorá bola pôvodne osadená 280GE a teraz je v tom 300TD 177PS. Predpokladám, že bola prerábaná aj elektrika čo znamená, že by som mal hľadať schému pre ten nový motor alebo sa pletiem? Dikydiky

btw.
Našiel by sa niekto z BA prípadne okolia kto rozumie elektrike a vedel by mi pomôcť?


Pia, 19.07.2013, 22:50
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32
Príspevky: 145
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Ze tam mas Om606a motor, to je celkom zasadna informacia. Ake tam mas budiky z W460, z W463 alebo z niecoho ineho (W210...)?

Inak nam ked na 240GD blbla elektrika, robil nam to Autoservis DD vo Vajnoroch, v tom areali naproti Raven.

Ale celkom zaujimave, ze tam mas motor Om606a, lebo ten zas len tak jednoducho do W460 dat nejde (aspon teda pokym clovek nepride na nejake finty :-D ). To tvoje auto je take hnede, dlhe, s dvojitymi zadnymi dverami a automatom, rok cca. 1980? Aby som povedal pravdu, ked mas to auto tu v Bratislave a neobtazovalo by ta to, rad by som si ho niekedy aj pozrel.

_________________
463.228


Pon, 22.07.2013, 22:46
Profil
Čumil

Registrovaný: Uto, 16.07.2013, 18:13
Príspevky: 3
Bydlisko: Bratislava - Snina
Odpoveď s citáciou
Obrázok
Mám krátke G s motorom OM 606.962 ERE. Ale chystám sa na celopolep takže modré už dlho nebude :)


Pon, 22.07.2013, 23:15
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.12.2007, 0:32
Príspevky: 145
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Toto je tvoje auto?

http://www.maxw.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=74&Itemid=59

Lebo to ma povodne budiky z W460, takze motor neni prehodeny komplet, vratane vsetkeho kablovania, to by si mal imobilizer a uz taky ten novy gulaty kombi budik (aspon tak mi to vysvetloval Pagger z Tschiwagonu). Tipujem, ze tam mas upravene mechanicke vstrekovacie cerpadlo z Om603, turbo ovladane nejako podtlakom (tiez na styl Om603) a ziadnu riadiacu jednotku. Takze schemu by som asi pozeral predsa z 280GE, ale pri takejto masivnej prestavbe cert vlastne vie, co s tym ti Poliaci porobili...

_________________
463.228


Uto, 23.07.2013, 20:22
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 9 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: