4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

G vs. M
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=72&t=18327
Stránka 1 z 2

Autor:  pepo_ba [ Uto, 17.12.2013, 12:57 ]
Predmet príspevku:  G vs. M

G verzus M :smt017

http://automoto.cas.sk/clanok/193730/me ... j-ci-volba

Pepo.

Autor:  Luther [ Uto, 17.12.2013, 12:59 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Akurát som to pozeral, Géčko má stále čo ukázať :smt023

Autor:  visby [ Uto, 17.12.2013, 13:38 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

ktore je to Mko?

Autor:  Luther [ Uto, 17.12.2013, 14:02 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Ani jedno, ale biele je MLko :)

Autor:  Luky [ Uto, 17.12.2013, 18:22 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Na G jazdim v podstate kazdy den, ML som mal pozicane s tymto motorom este ten starsi typ W164 a aj ked je to strasne skarede auto z mojho pohladu, bol som prekvapeny, ako to na ceste pekne jazdi.

Jedina skoda, ze najlacnejsie G teraz uz okolo 90 tisic stoji a nemaju nic podobne, ako je napr. Land Cruiser okolo tych 40-45 tisic, v pohode aj so 4-valcom.

Autor:  Rubi [ Str, 18.12.2013, 11:57 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Mercedes G je stará klasika,spolu s Jeepom Wrangler a Land Roverom Defenderom tvoria
"troch králov terénu".V minulosti tam patril aj Nissan Patrol,kým sa vyrábal s pevnými nápravami -žial :smt022
ML resp.M je vyslovene luxusné SUV triedy BMW X5,Audi Q7.Tieto autá sú na ceste fakt dobré-robustné,masívne,pohodlné.

Autor:  Rubi [ Str, 18.12.2013, 12:22 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Ja by som si to dovolil poopraviť G vs.ML,na G do terénu a ML na cestu.
Hoci,nie je to bohvie čo mať dva autá od jedného výrobcu, hoci je to Mercedes.

Autor:  thunder [ Str, 18.12.2013, 15:33 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove... snad nam toho wranglera tiez nepoxxxxx elektronikou tam, kde ju teda fakt nepotrebuje... :)

skusal som nahodou tento rok nove G a noveho wranglera na rovnakom polygone a musim uznat, ze G sa javilo take nejake kultivovanejsie a pokojnejsie...
ale na dvoj az trojnasobok ceny wranglera to asi nebolo :smt139

ale ten uklepany wranglerovy stvorvalec by si fakt zasluzil poslat do dochodku a nahradit ho V6 z granda, ked uz teda musime jazdit na tych naftakoch...

Autor:  JOE66 [ Str, 18.12.2013, 15:34 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Len do terenu skor starsie G-cko lebo ked som na servise v mercedese tak G-cka co tam vidim-co servisuju tak teren videli akurat z cesty :-D a ked som sa pytal tak nikto s takym autom nechce ist do poriadneho terenu aby ho neposkrabal :-D Tak neako nevidim zmysel mat terenne auto s vsetkymi uzavierkami a neist s nim do terenu,To si radsej clovek moze kupit pohodlnejsie SUV ked nepojde s takym autom do terenu . Ale ceny si G-cka drzia stale :wink:

Autor:  Janciak [ Str, 18.12.2013, 15:46 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

ked da clovek tolke peniaze za G-cko tak mu je trocku luto to hned za nova znicit... a pravda je aj ze kolko % majitelov G-cka si ho kupilo preto ze je dobre v terene a kolko %percent len pre to ze to auto ma svoj styl... povedal by som ze dakych 80% majitelov nevie ani co tie 3uzavierky a redukcia vobec robia :D

Autor:  Rubi [ Str, 18.12.2013, 15:52 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Klasiku Defender by mal v roku 2015 nahradiť model s nezávislým zavesením kolies a samonosnou karosériou s pracovným označením Defender 100.Ak sledujete v zámorí prebieha diskusia
o nasledovníkovi Wranglera v roku 2016,kde sa uvažuje o znížení hmotnosti a to nahradením
pevných náprav nezávislým zavesením kolies a pohonom z nového Granda.
Nerozumiem teda načo nám budú potom dva Grandy.

Autor:  Luky [ Str, 18.12.2013, 20:33 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

thunder píše:
ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove...



Redukcia na novsich G funguje na uplne rovnakom principe, ako na starsich autach pred r.v. 2001 resp. 2003, vnutrajsok rozvodovky je ulne rovnaky. Akurat uz netahas za salt paku, ale stlacis tlacitko a za salt paku zatiahne servomotorcek. Pre uplnost treba povedat, ze tento system mal zozaciatku (auta od r.v. 2001 do cca. 1. polrok 2003) muchy, motorcek zvykol odchadzat a viem o ludoch, ktori zostali v terene visiet na neutrale.

Autor:  OGO [ Štv, 19.12.2013, 13:22 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Rusi majú tiež svoje "géčko"...

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/30 ... nezastavi/

Autor:  Janciak [ Štv, 19.12.2013, 14:14 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

http://www.conquestvehicles.com/knight-xv.html ked uz sme pri luxusnych SUV

Autor:  Rubi [ Štv, 19.12.2013, 15:49 ]
Predmet príspevku:  Re: G vs. M

Rusi vyrábajú tzv.spec techniku "offroad auta" http://www.madeinrussia.cz/
:smt162

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/