4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
G vs. M http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=72&t=18327 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pepo_ba [ Uto, 17.12.2013, 12:57 ] |
Predmet príspevku: | G vs. M |
G verzus M http://automoto.cas.sk/clanok/193730/me ... j-ci-volba Pepo. |
Autor: | Luther [ Uto, 17.12.2013, 12:59 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Akurát som to pozeral, Géčko má stále čo ukázať |
Autor: | visby [ Uto, 17.12.2013, 13:38 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ktore je to Mko? |
Autor: | Luther [ Uto, 17.12.2013, 14:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Ani jedno, ale biele je MLko |
Autor: | Luky [ Uto, 17.12.2013, 18:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Na G jazdim v podstate kazdy den, ML som mal pozicane s tymto motorom este ten starsi typ W164 a aj ked je to strasne skarede auto z mojho pohladu, bol som prekvapeny, ako to na ceste pekne jazdi. Jedina skoda, ze najlacnejsie G teraz uz okolo 90 tisic stoji a nemaju nic podobne, ako je napr. Land Cruiser okolo tych 40-45 tisic, v pohode aj so 4-valcom. |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 11:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Mercedes G je stará klasika,spolu s Jeepom Wrangler a Land Roverom Defenderom tvoria "troch králov terénu".V minulosti tam patril aj Nissan Patrol,kým sa vyrábal s pevnými nápravami -žial ML resp.M je vyslovene luxusné SUV triedy BMW X5,Audi Q7.Tieto autá sú na ceste fakt dobré-robustné,masívne,pohodlné. |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 12:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Ja by som si to dovolil poopraviť G vs.ML,na G do terénu a ML na cestu. Hoci,nie je to bohvie čo mať dva autá od jedného výrobcu, hoci je to Mercedes. |
Autor: | thunder [ Str, 18.12.2013, 15:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove... snad nam toho wranglera tiez nepoxxxxx elektronikou tam, kde ju teda fakt nepotrebuje... skusal som nahodou tento rok nove G a noveho wranglera na rovnakom polygone a musim uznat, ze G sa javilo take nejake kultivovanejsie a pokojnejsie... ale na dvoj az trojnasobok ceny wranglera to asi nebolo ale ten uklepany wranglerovy stvorvalec by si fakt zasluzil poslat do dochodku a nahradit ho V6 z granda, ked uz teda musime jazdit na tych naftakoch... |
Autor: | JOE66 [ Str, 18.12.2013, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Len do terenu skor starsie G-cko lebo ked som na servise v mercedese tak G-cka co tam vidim-co servisuju tak teren videli akurat z cesty a ked som sa pytal tak nikto s takym autom nechce ist do poriadneho terenu aby ho neposkrabal Tak neako nevidim zmysel mat terenne auto s vsetkymi uzavierkami a neist s nim do terenu,To si radsej clovek moze kupit pohodlnejsie SUV ked nepojde s takym autom do terenu . Ale ceny si G-cka drzia stale |
Autor: | Janciak [ Str, 18.12.2013, 15:46 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ked da clovek tolke peniaze za G-cko tak mu je trocku luto to hned za nova znicit... a pravda je aj ze kolko % majitelov G-cka si ho kupilo preto ze je dobre v terene a kolko %percent len pre to ze to auto ma svoj styl... povedal by som ze dakych 80% majitelov nevie ani co tie 3uzavierky a redukcia vobec robia |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 15:52 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Klasiku Defender by mal v roku 2015 nahradiť model s nezávislým zavesením kolies a samonosnou karosériou s pracovným označením Defender 100.Ak sledujete v zámorí prebieha diskusia o nasledovníkovi Wranglera v roku 2016,kde sa uvažuje o znížení hmotnosti a to nahradením pevných náprav nezávislým zavesením kolies a pohonom z nového Granda. Nerozumiem teda načo nám budú potom dva Grandy. |
Autor: | Luky [ Str, 18.12.2013, 20:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
thunder píše: ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove... Redukcia na novsich G funguje na uplne rovnakom principe, ako na starsich autach pred r.v. 2001 resp. 2003, vnutrajsok rozvodovky je ulne rovnaky. Akurat uz netahas za salt paku, ale stlacis tlacitko a za salt paku zatiahne servomotorcek. Pre uplnost treba povedat, ze tento system mal zozaciatku (auta od r.v. 2001 do cca. 1. polrok 2003) muchy, motorcek zvykol odchadzat a viem o ludoch, ktori zostali v terene visiet na neutrale. |
Autor: | OGO [ Štv, 19.12.2013, 13:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Rusi majú tiež svoje "géčko"... http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/30 ... nezastavi/ |
Autor: | Janciak [ Štv, 19.12.2013, 14:14 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
http://www.conquestvehicles.com/knight-xv.html ked uz sme pri luxusnych SUV |
Autor: | Rubi [ Štv, 19.12.2013, 15:49 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Rusi vyrábajú tzv.spec techniku "offroad auta" http://www.madeinrussia.cz/ |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |