4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

MERCEDES G 300 d
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=72&t=5705
Stránka 1 z 3

Autor:  david [ Ned, 28.09.2008, 18:33 ]
Predmet príspevku:  MERCEDES G 300 d

chlapi viete mi prosim poradit nejaky typ na pouzite ND ? potrebujem spravit mensiu udrzbu na aute a nejake veci bude treba pomenit ak by ste o niecom vedeli velmi by ste mi pomohli :smt147

Obrázok
Obrázok

v sobotu som ho priviezol no a treba mu este omladit vzhlad /kaki/
kto sa vyzna v tychto autach ak mate znalosti o + a - bol by som rad ak by ste ma oboznamilil dik

Autor:  efendi [ Ned, 28.09.2008, 19:08 ]
Predmet príspevku: 

David to budes mat ako nove off?? a je na znackach?? inac tieto gcka su velmi dobre do terenu a su nezmar kamos ma take tak daco sa okolo toho popytam..

Autor:  david [ Ned, 28.09.2008, 19:15 ]
Predmet príspevku: 

kupil to moj ujko a ja mu to dam do poriadku je plne pojazdny, co je hlavne uzavierky funguju dnes som bol na testovacke a teda som nadseny z prejazdnosti cisla to nema ale da sa prihlasit tak idem sa aj do toho pustit

tak daj potom vediet dakujem

Autor:  joso [ Ned, 28.09.2008, 19:26 ]
Predmet príspevku:  re:

Kupoval si ho vonku ci na slovensku? Dalo s Pitbulom vedeli o jednom Gčku za slušnu cenu. Mozno by sa ti na súčiastky hodil :-)

Autor:  david [ Ned, 28.09.2008, 20:10 ]
Predmet príspevku: 

tu na slovensku bolo kupene no ak by bolo nejake nepojazdne len na ND tak by som ho zobral

Autor:  joso [ Ned, 28.09.2008, 20:14 ]
Predmet príspevku: 

david píše:
tu na slovensku bolo kupene no ak by bolo nejake nepojazdne len na ND tak by som ho zobral


To co vedeli oni bolo tiez zo Slovenska a hrdzave mooc asi ako tvoje ale s TP. Neviem ci si to nekupil.

Autor:  david [ Ned, 28.09.2008, 23:18 ]
Predmet príspevku: 

toto ma chyteny lavi blatnik zadny + mensie kvitnutie ale to mi nerobi problem to si viem urobit ved mam predsa zdrave ruky :smt122

Autor:  rustycj [ Pon, 29.09.2008, 9:18 ]
Predmet príspevku: 

ako si spokojny s motorom? stacia vykonovo 3 litre bez turba na takyto voz?

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pon, 29.09.2008, 9:23 ]
Predmet príspevku: 

Vykon motora 88 PS uplne staci, ale na max. 31" gumy a kratke auto.

Autor:  david [ Pon, 29.09.2008, 9:53 ]
Predmet príspevku: 

motor je slape vyborne len bez toho turba stone jak somar do kopca ale v trialovom prostredi je to vyborne neviem ci robili aj benzinve neviete niekto?

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pon, 29.09.2008, 10:05 ]
Predmet príspevku: 

robili aj benzin 230GE a 280GE, ale tie mali obrovsky apetit. Urcitou alternativou je implementacia motora 300D R6 z W124 a 5 st. prevodovky, Bubo to takto ma, alebo nechat tak a max. 31".
Ja momentalne predavam svoje "mafianske" 300D a idem do 300TD, ale z konca 90.tych rokov :smt077 Ide mi o ten vykon 130 kW a trosku novsi voz ( a aby mal kapitan Barbossa o com vpisovat do prispevkov)
Viacej informacii o triede G najdes tuna:
http://pointedthree.com/disc/index.php
http://www.offroadforum.cz/viewforum.php?f=14&start=
alebo sa opytaj Buba alebo Lukyho...

Autor:  rustycj [ Pon, 29.09.2008, 14:24 ]
Predmet príspevku: 

617 bez turba je jeden s najspolahlivejsich motorov (taky asi je v tom zltom Gcku) ale ako je na tom 300td? zvykne tam odist turbo po nestrtnon jazdeni ako napr na vw? a ma td verzia tvrdene pohybujuce sa casti (piesty, ojnice, kluku apod) viete niekto?

Autor:  KAKTUS4X4 [ Pon, 29.09.2008, 14:31 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam akurat nepriame skusenosti s G350TD, tie nasledovali a subezne sa jemu dobu robili s 300D R6, tieto motory mali velke problemy s chladenim, mazanim a zrali kvanta oleja. 300TD vyzera byt bezproblemovy motor. Inac do Gcka sa da implementovat skoro kazdy motor z ineho Mercedesu a tak isto prevodovka, nejako detailne som to neskumal, nie som specialista na Mercedes G...

Autor:  Luky [ Pia, 10.10.2008, 8:31 ]
Predmet príspevku: 

S Kaktusom sme diely riesili na ceskom fore. Skus tam pohladat, ja(mam tam nick 290GDT) a este niekto z Cechov sme tam dali par linkov na G-ckarske obchody tuto v okoli a na nemecke a americke shopy, co posielaju diely na dobierku.

Najlepsi motor do tohoto bude asi Om617a, teda to co tam mas teraz ale s turbom. Cela prestavba sa da zvladnut za 2 dni, ale uz je celkom problem ten motor zohnat. Teraz viem iba o jednom, aj ten je v W123 dovezenej z USA za ktoru majitel pyta 70tisic. Snad jedine riesenie by bolo vykuchat a rozpredat na diely. Potom aj obycajna Om617 sa da trochu potunit a da sa z nej dostat prijatelnych 100-110PS/250-270Nm. Dalsia moznost je objednat napr. z Norska(vtp.no) vojenske prevody do difov s pomerom 6.17:1 a mozes obut aj 35-ky kola. Vsetky tieto upravy su dopodrobna opisane napriklad na tom pointedthree, uprava na 35-ky na 4x4abc.com .

Autor:  biker [ Pia, 10.10.2008, 21:00 ]
Predmet príspevku: 

Luky píše:
Teraz viem iba o jednom, aj ten je v W123 dovezenej z USA za ktoru majitel pyta 70tisic. Snad jedine riesenie by bolo vykuchat a rozpredat na diely.


to je to piano 300 TD z kosic co ma automat,klimu,tempomat, v kozi a 300-vku turbo? a ma aj webasto... lenze ten motor je zniceny a bez webasta v mraze nenastartuje... :?

KAKTUS4X4 píše:
Vykon motora 88 PS uplne staci, ale na max. 31" gumy a kratke auto.


cau kaktus. ja ani nevim ze mas G :-D ake mafianske G 300D predavas? W460? daj nejake info do PM
este nieco: tych 88 PS je uplne malo do mojej W201 a ne to este do G s 31` :roll:

toto je motor do G :-)
http://www.mercedes-classic.cz/phorum/d ... &mode=view
300D 24V 136HP

bubo: kukni PM na 4x4nazory.cz :wink:

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/