4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
prosímo radu!!! http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=76&t=19187 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lucky [ Uto, 29.07.2014, 21:13 ] |
Predmet príspevku: | prosímo radu!!! |
Ludia potrebujem pomocť..... rozmýšlamna že si kupim Mitsubishi PajeroWagon 3,2 DI-D GLS len potrebujem poradiť ohladne tochto motora a prevodovky,čikupiť automat alebo manual,stále neviem... dakujem za rady!!! Lucky Totosa mi v celku pozdáva ak viete niečo bližšie o aute a majitelovi prosím info.... http://mitsubishi-pajero-wagon.autobazar.eu/?year=2003 |
Autor: | jankarol [ Uto, 29.07.2014, 23:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
Daj si pokoj s tym 3,2 DID ci co to čistý blud tak zložitý a kazivy motor snáď ani neexistuje... |
Autor: | efendi [ Uto, 29.07.2014, 23:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
tos si kup radsej JEEP grand cherok WJ 3.1 TDI, ten sa menej drbe , a to je uz naozaj vylozene sracka ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Rudi [ Str, 30.07.2014, 21:56 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
jankarol píše: Daj si pokoj s tym 3,2 DID ci co to čistý blud tak zložitý a kazivy motor snáď ani neexistuje... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | efendi [ Str, 30.07.2014, 22:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
Rudi,, poprivsetkej ucte k tebe,, si fachman - odbornik,, ale ked porovnam motor z pajera 2,5 tdi a 2,8tdi je roozdiel velky,,nemam na myslu vykon, bo 2,8 je podstatne vykonnejsii, ale na 2,8 su kazove cerpadla a hlavy, unas co maju chalani kazdy nadava,,skrze tychto zavad,,insie zavady neboli specifikovane ako šelest,, a tieto zavady su dost podstatne,,2,5 je oproti tomu nezmar.. ![]() ![]() |
Autor: | JOE66 [ Str, 30.07.2014, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
Kamos ma myslim,ze 2005r a ide to fajn-lebo to ma cipnute ale cerpadlo uz daval na nom tiez robit a nebola to lacna sranda ale benzin to zase nie je ![]() ![]() ![]() |
Autor: | farky [ Str, 30.07.2014, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
efendi píše: ale na 2,8 su kazove cerpadla a hlavy heeej? odkedy? |
Autor: | Rudi [ Str, 30.07.2014, 23:18 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
efendi v pohode diskutujeme,vždy sa najde nejaký kus Ja som mal asi šťastie,mám naj.450 000km a min. polovica je najazdená z vlekom,mám tam ešte origo trysky a aj žhaviče. Vieš prepálené piesty sú vecou trysiek a problém u nás je ten že nikto nevie koľko skutočne autá majú najazdené a preto nikto nevie ako čo ,kedy bolo menené.Lebo v dnešnej dobe ako to pozorujem každému je jedno či je auto v origo,dobrom stave hlavne že je lacné a potom každý nadáva keď sa to poserie že čo to je za čerep.A v Nemecku alebo niekde inde sú dobré autá stále cenené a určite by sa Ti ich neoplatilo doviesť lebo by Ti to nikto nezaplatil. Tak sa vozia vydojené šunky a potom sa každý čuduje. Inak na 2.5TD odchádzajú hlavy oveľa častejšie ako na 2.8TD. Sorry ale na 3.2 DID som tak trochu citlivý,lebo ako som už písal za veľa porúch môžu aj ich majitelia lebo si neuvedomia že na toto auto ND stoja trochu viac ako na staršie modely a vtedy za to zrazu môže Pajero 3.2DID. Tiež som menil už čerpadlo ,dvojhmotu,predné náboje ale ktroé auto je bezporuchové? Ja osobne na to moje nedám dopustiť odrobilo si čo malo a určite neľutujem kúpu tohoto auta a to vozenie aj s vlekom ,na ťahanie je to auto geniálne pri spotrebe s vlekom 10-11l A to som ho naozaj vôbec nešetril. ![]() ![]() |
Autor: | jankarol [ Str, 30.07.2014, 23:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
Rudy tuna u môjho servisaka stoja dve prepalene piesty dokurvene čerpadla ... Cena opravy okolo 3500 EUR takze tvoje argumenty sú podľa mna nezmysel ...no a ten motor rozobratý do sruby by som veru nechcel skladať do kopy...jediná co je na ňom pekne je ze je to radový štvorvalec to je ale úplne všetko...spotrebe 10-11 z vlekom neverím podotýkam dlhé pajero tu bolo úplne od nová spotreba okolo 13-14 to krátke o pôvode nebudem kecat lebo neviem ani ma to nezaujímalo paradox je e obidve klakli v tých prvých horúčavách len podotknem hlava na čerpadlo cca 1400 EUR hmmm kus blud takze môj názor nie ďakujem je to nezmysel auto ktoré ma kubaturu 3,2 a pôjde skončí po 150 000 km....celé zle od kedy to vypustili z linky... |
Autor: | Rudi [ Str, 30.07.2014, 23:40 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
No presviedčať Ťa nebudem,mám manuál a tá spotreba je taká ako píšem aspoň na mojom a čerpadlo som povedal že odchádza ale neviem prečo je zlý motor? Spodok je zhodný konštrukčne s 2.8TD a to je tiež zložitý motor? Dokonca pasujú aj niektoré ND. A koľko mali km tie autá s prepálenými piestami? Prečo prepálilo piesty? A to majú prepálené piesty a aj dokurvené čerpadlá? Ako píšem sú to moje osobné skúsenosti s týmito autami a nie nejaké bludy ktoré mi niekto povedal alebo som si to niekde vygooglil. A tých mojich 450 000km som si tiež vymyslel,keď píšeš že najazdí max.150 000km a končí?Pozri na mobil.de a tam tie autá majú 250-350 000km a viac a jazdia. Motor nie je zlý,ale majú nedoriešený palivový systém.Nemám dôvod klamať a vlastne mi to je aj jedno ![]() |
Autor: | efendi [ Štv, 31.07.2014, 8:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
Rudi, ono je aj v tom pravda ako pises ze ludia si nesleduju kilometre,, ale druhy problem je v tom ze aj keby sledovali je pozdee, bo ty co dovazaju auta ojazdene z cudziny, pred cim by to predali, upravia kilometre a veru nie malo stocia s5, a potom sa to cele skresluje ze mam nove auto a nic nemusim menit, lebo v servisnej knihe je teraz zapisane ze bolo vsetko menene, vcetne rozvodov a cojaviem a popritom to uz ma v skutocnosti hodne cez 100 000km naviac,,nuz a vysledok je potom taky aky je ![]() ![]() ![]() |
Autor: | rege245 [ Štv, 31.07.2014, 9:19 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
pripojim sa tiez.. mam V60 rocnik 2001 dlhe a spotrebu mam 9-10 litrov, a to taham tak 1 az 1,5 tony. myslim ze na ten objem a komfort je to dobra spotreba. u týchto aut je treba dat pozor na prehrdzavene hrdlo nadrze a odvzdusnovacie hadicky nadrze... a samotnu nadrz. ked som ho kupil a dal dole plastovy kryt pod kolesom, vsetky hadicky boli prehrdzavene a vymenil som ich za plastove, tiez nadrz dostala ochranny nater. probelm je trochu so startovanim, nechyta na brnk, ale asi na tretiu otacku ked je studene, pri teplom asi na 5-6 otacku a potom nim dost zaklepe, takze asi je uz cerpadlo na odchode alebo starter(aj ked sa mi zda ze pri teplom motore toci rychlejsie) |
Autor: | Rudi [ Štv, 31.07.2014, 11:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
efendi napísal si presne to čo aj Ja a potom si všetci myslia ako málo tie autá vydržia a oni chuderky majú už za sebou koľkokrát aj 2-3 razy viac ako majú na budíku. ![]() |
Autor: | rege245 [ Štv, 31.07.2014, 12:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: prosímo radu!!! |
nee mam automat, , auto ma cez 300tis. , ono je to taky kopanec, ako keby vela nafty naraz buchlo... a robi to len pri teplom... |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |