4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

prevodovka?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=5134
Stránka 2 z 2

Autor:  MARTINO [ Uto, 15.07.2008, 23:39 ]
Predmet príspevku: 

ja len či nahodou niekomu toto sa neprida?? :oops: :

http://www.autobazar.eu/sk/hlavna-prevo ... 13848.html

Autor:  MoostanQue [ Str, 16.07.2008, 8:22 ]
Predmet príspevku: 

Ta je ako nova :-D .. a malo jeta :!:

To je chu.j

Autor:  Kapo [ Str, 16.07.2008, 9:15 ]
Predmet príspevku: 

Nenadávaje Pablovy, aj on potrebuje na granko :wink:
viewtopic.php?t=5058

Ale v tejto debate ide o to, akú prevodovku dať do ara na dieslový motor.
A henta trojstupnová je vhodná do len do gaza-veterána.
Za to prídavná je velice kompaktná a lahko sa dá pripojiť kardanom k hociakému kompletu motoru+hlavná prev.

Autor:  MoostanQue [ Str, 16.07.2008, 9:29 ]
Predmet príspevku: 

A preco vlastne nie povodnu?

Autor:  Kapo [ Str, 16.07.2008, 9:46 ]
Predmet príspevku: 

dusan píše:
....pocuj to je z coho prevodovka??? lebo zhanam daco takeho ale aby mala vyvod kardanu na prednu napravu na lavej strane take daco nemas na skale???


dusan píše:
...ale ta prevodovka pojde do ara M461 takze zo gaza 66 bude asi moc velka:-( hlavne aby to mala o redukciu a a kardan pod soferom...


Na to nám snáď odpovie Dušan.
Inak M461 mala hlavnú prevodovku 4 qvalt, ale nemala redukcie, čo ale zase bolo dobehnuté prevodmi a pomerne výkonným motorom.
A keďže pôvodné prevodovky sú už dosť v dezolátnom stave,
/málo synchrónov, vyskakujú rýchlosti, hučia/ tak asi preto.

Ja som dal do M461 motor aj prevodovku z 240. Ale predná náprava sa musela otočiť, čo nie je u ARA až taký problém.
Ale k inému motoru by som tú 240 tiež už nedával. :?

Autor:  dusan [ Str, 16.07.2008, 20:50 ]
Predmet príspevku: 

no pridavnu preto lebo M461 nema redukcie:-( a ked sa taha na vlecke daco tazkeho (drevo atd.) po lese tak sa musi ist pomaly aby as daco neu... (neutrhlo:) no a ta jednotka je na to dost rychla.. ked sa ide pomaly tak potom zasa motor kasle... pre toto tam chce ujo dat redukcie..Konkretne toto aro ma motor zo zetora (daky trojvalec) neviem presne co to je ale viem isto ze jeho majitel sa motora nevzda ani za nic!! Takze len daco dopasovat tak aby sa nemusela otacat naprava... Ta pridavna z gazu 66 keby sa zapoji za tu aracku ako potom pojdu kardany?? Presnejsie ci predny nebude treba nadpajat... co asi strati na pevnosti a bude hadzat. alebo zohnat komplet druhu prevodovku aj z pridavnou.. len neviem aku lebo vsetky terenen auta to maju naopak len M461 je pravicovo zalozena:-D
Pneukaktus viem ze to ma dako poprerabane aj sme uz pisali slubil aj foto ale akosi sme sa k tomu nedostali.. (dufam ze si to precita) :-D

Autor:  Riso M [ Str, 16.07.2008, 23:36 ]
Predmet príspevku: 

Mladenci a taka prevodovka z jeep cherokee by tam nezapasovala Tá má vyvod na predok lavej strane
http://www.autobazar.eu/sk/jeep-cheroke ... 91122.html

Autor:  Kapo [ Štv, 17.07.2008, 1:06 ]
Predmet príspevku: 

Aha, tak keď má už prírubu urobenú na Arácku prevodovku, tak by bolo asi najjednoduchšie tam fúknuť tú prevodovku z 240 a otočiť nohavicu na prednej náprave.
Nie je to nič zložité, Aro 461 má v tomto smere super nápravu.
A na Pneukaktusa zabudni. :wink:

Najlahšie riešenie na túto variáciu som už povedal. Nech si trachtorista urobý, ako chce.

Autor:  kentus [ Štv, 17.07.2008, 8:22 ]
Predmet príspevku: 

Mimochodom aké prevody ma 461?

Autor:  mamipeg [ Štv, 17.07.2008, 16:35 ]
Predmet príspevku: 

No neviem ake ma prevody ale pocul som, ze nemaju redukovany prevod. Ma to vraj len rychlostnu paku a paku na zapinanie prednej napravy. (Ak tomu nieje tak, tak ma opravte)

Autor:  dusan [ Štv, 17.07.2008, 17:04 ]
Predmet príspevku: 

mamipeg píše:
No neviem ake ma prevody ale pocul som, ze nemaju redukovany prevod. Ma to vraj len rychlostnu paku a paku na zapinanie prednej napravy. (Ak tomu nieje tak, tak ma opravte)


ano j eto tak... jedna paka je rychlostna a druhou zapina predok.... redukciu nema ale akurat ma malu jednotku... al ejemu nestaci...
Kapo :preco mam zabudnut na pneukaktusa??
a keby sa da za tu aracku prevodovku ta prevodovka z gaza 66?? lebo ujo ma v plane tam natlacit prevodovku z uaza a ze otoci napravu... ale vraj ked mu zistim sposob ako by nemusel otacat napravu tak mi tu prevodovku pusti.. (je uplne nova takze bol by hriech to ne vyuzit)

Autor:  pneukaktus [ Štv, 17.07.2008, 17:21 ]
Predmet príspevku: 

za aracku dat gazacku 66, je blbost.ked tak pouzit uz aspin nejaký inteligentnejsí AGREGAT (motor aj s prevodovkou,)

Autor:  dusan [ Štv, 17.07.2008, 17:58 ]
Predmet príspevku: 

pneukaktus píše:
za aracku dat gazacku 66, je blbost.ked tak pouzit uz aspin nejaký inteligentnejsí AGREGAT (motor aj s prevodovkou,)

no to je problem.. on o inom motore nechce ani pocut!!! ide mu ako hodinky a nevymeni za nic.... :smt018

Autor:  Kapo [ Štv, 17.07.2008, 20:42 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Aha, tak keď má už prírubu urobenú na Arácku prevodovku, tak by bolo asi najjednoduchšie tam fúknuť tú prevodovku z 240 a otočiť nohavicu na prednej náprave.
Nie je to nič zložité, Aro 461 má v tomto smere super nápravu.
A na Pneukaktusa zabudni. :wink:


Najjednoduchšiu variantu som povedal, a nech si trachtórista robí, ako chce. :?

Autor:  dusan [ Štv, 17.07.2008, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Kapo píše:
Aha, tak keď má už prírubu urobenú na Arácku prevodovku, tak by bolo asi najjednoduchšie tam fúknuť tú prevodovku z 240 a otočiť nohavicu na prednej náprave.
Nie je to nič zložité, Aro 461 má v tomto smere super nápravu.
A na Pneukaktusa zabudni. :wink:


Najjednoduchšiu variantu som povedal, a nech si trachtórista robí, ako chce. :?

Aro 240 ma prevodovku v jednom celku aj z pridavnou?? alebo su rozdelene??? no a myslis ze prevodovka z ara 240 je lepsia a pevnejsia ako z uazu? ci to je podobne? a este jdna otazka preco nie je moc dobre tam dat len pridavnu z gaza66??

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/