Dnes je pondelok 3. júna 2024, meniny má Karolína a zajtra Lenka
Autor |
Správa |
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Nuz uzavierka medzidifu ti natvrdo spoji predok so zadkom a preto sa pohnes aj ked budes jednym kolesom stat v lufte.Ked by si ju nemal,tak by sa ti tocilo len to 1 koleso a stal by si,aj ked mas 4x4. Avia je tazka,to je fakt,ale mohol by si nechat origo prevodovku a na jednotke by to slo dost pomaly.Len na 4ke zasa zufalo pomaly.Tak to pajero je taky celkom dobry kompromis.Jednotka je dost pomala(redukovana) a cestna 5ka ide zas po ceste celkom dobre. No ale ked ta tlacia prachy,tak myslim,ze nic lepsie,ako tu aviu nenajdes.Krutak fajny,spotreba dobra,ked bude uz 4zhavicova,tak aj startovanie....po case tam das mozno rotacku a potom uvidis rozdiel a da sa zohnat za dobru cifru.No,ale je to na tebe co si vyberies.Ja by som bol tiez siel do nej,keby sa mi na dvore nevalali motory z paja,ci patrola
Naposledy upravil bahno dňa Ned, 21.02.2016, 14:52, celkovo upravené 1
|
Ned, 21.02.2016, 14:44 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
dakujem uz chapem ... no kompromis to je ano ale prave teraz na nete tych motorov z paja nieje vela a aj tie co su tak 600€ ... myslim ze to je vela .... nic musim si pockat ako mi radili kupim asi cele pajo nejake zhnite motor prevodovku pouzijem a diferaky predam napravy kolesa disky atd.... ale stale mam trochu obavu s tej autoelektriky
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 14:50 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Z jednotkoveho paja tam ziadnu elektriku nemas .Drot co siel do indukcnej pripojis na chcipak a ostatok nechas ako bol...coho sa bojis?
|
Ned, 21.02.2016, 14:55 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
No neviem nerobil som to este tak trocha obavy .... jednotkoveho ??? chcem 2,5TD asi .. proste hlavne diesel do ara dat lebo ten bendzinak co tam je -_- ...
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 15:08 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Z jednotkoveho som myslel to,ze je cisto mechanicke cerpadlo.Ma len elektricky chcipak.Dvojkove uz mali asi riadiacku,ale niesom si isty,ci si to nepletiem s korejcom galoperom
|
Ned, 21.02.2016, 15:27 |
|
|
Kubec721
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30 Príspevky: 112 Bydlisko: Milochov
|
Myslím si že 2,3D Ford Siera by bolo výborné. Ja v pajere mám 2,1 hladký diesel z renaultu a ťahá mi to aj na dvojke do kopca ale extrémy stým absolútne nepočítam to dám radšej do 1-tky
|
Ned, 21.02.2016, 15:33 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Lenze ty mas prevodovku z paja a on ma origo-bez redukcie.Zato by tam bolo dobre mat motor,co taha od malych tociek a nato je ten aviacky ako stvoreny.A ani nieje od origo liatinaka dako moc tazsi.A taha od volnobehu,to zo ziadneho osobackeho nevyzmykas,tak by ani nepotreboval redukcnu prevodovku.Lebo ak ma este dorabat redukcie,tak sa hadam viac oplati kupit motor uz spasovany s prevodovkou a nato je zas dobry ten pajerovy,lebo ma vystupy na spravnej strane.Len je to trocha dlhsie,ale drziaky uz nieje problem prerobit.Zato redukciu v terene a 5ku na ceste uz dobre poznat
|
Ned, 21.02.2016, 18:27 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
Ak tam chcem dat ford sierra 2,3D tak treba prirubu na origo prevodovku a spravit nieco z olojevou vanou kedze tento motor nieje stavany na naklony mam pravdu ?? aviacky motor tam tak isto treba prirubu a s tou olejovou vanou vobec neviem ci treba ci nie ... ale zas ak tam dam z paja motor 2,5TD s prevodovkou spravim len uchyty a elektrinu lenze ma to bude stat 600€ len motor ...z avie mam za 300€ a siera 250€ - 300€ takze co dalej ... vazne a najradsej by som sa zbavil aj ten origo prevodovky kedze synchrony 2x spojka musi byt v kopci z redukovanej jednotky do dvojky bez toho aby som neskrtol zuby tak to nejde ... mam este jednu poskladanu aracku prevodovku ale aj tak ...
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 21:29 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2503 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Nuz ale v kopci radit z 1 do 2 sak s tou aviou vyjdes aj na dvojke uz z pod kopca,nie?Pripadne vydrzis na 1ke az navrch,len tam budes o par sekund neskorsie .A aku redukovanu 1 by si chcel radit na Mke,ked ta ziadne redukcie nema?No a v autach ci traktoroch desiatky rokov radili soferi bez synchronov a slo to,preco by to neslo tebe? 2.3 sierra na origo prevodovku....to by som ani nepremyslal.Aj ked na druhu stranu,aj do slepych uliciek treba nakuknut
|
Ned, 21.02.2016, 21:37 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
Avia .. kolko zozerie ??? Viac nez motor z paja ??? Ale ved sme v modernej dobe preco by som mal davat 2x spojku ak mozem raz ?
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 21:51 |
|
|
ManoM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 11.09.2012, 15:10 Príspevky: 513 Bydlisko: Ružomberok
|
ak viete niekto o schopnom motore zo sieri 2.3D, poprosim kontakt jeden by som kupil
_________________| pajero 2,8TD intercooler 3dv. r.97 + M/T toyo | facebook |
|
Ned, 21.02.2016, 21:53 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
170€ je na bazos.sk neviem aky je stav nevolal som mu
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 21:54 |
|
|
Martin963
Koumák
Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46 Príspevky: 171 Bydlisko: Široke 222
|
Dobre teda otazka kto mi radi dat motor a prevodovku z paja 2.5TD aj ked dam zan 600€ alebo kto mi poradi dat aviu na aro prevodovku za avou dam 300€...
_________________Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t, V plane vymena motora
|
Ned, 21.02.2016, 21:57 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2589 Bydlisko: Vychod
|
Aviu ked tak len s turbom a viac zhavicmi a aj to nie je ziadna vyhra Normalna avia je citlivejsia na startovanie v zime -musis do nadobky k nafte dat aj benzin nechat zhavit a potom pockat kym blafne -ze komplikovanejsie. musel by si prerobit na zhavenie s viac zhavicmi . radsej zozen komplet pajero. popozeraj anglicaky 2,5 alebo 2,8 napriklad http://www.gumtree.com alebo pohnity anglicky patrol. su ludia co ti to dokazu doviest po vlastnej osi
|
Ned, 21.02.2016, 22:20 |
|
|
tapo
Učeň
Registrovaný: Str, 04.06.2014, 23:25 Príspevky: 82 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Z vlastnej skusenosti ti aviu neradim Mal som ju v patrole... bolo to slabe,dymilo to anechcelo to startovat ked bolo len trochu chladnejsie a bola tam 4 zhavicova hlava. Radsej nasetri na to pajero alebo patrol...
|
Ned, 21.02.2016, 22:49 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|