4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
aro po oprave http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=9100 |
Stránka 3 z 6 |
Autor: | Kapo [ Sob, 09.01.2010, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | |
bahno píše: ......... Kapo poznas? Poznal som to auto, keď to bol cukrík. V LM boly dve pekné Aričká z Mercedesmi. Jeden zelený a druhý tento žltý. Mám aj niekde fotečky. Ale ešte také papierové, ak si starší ešte spomenú. Ak robiť nejakého zúrivca, tak by som zvolil šasy, perá a kasňu z ARA a do toho vpratať motor, servo a nápravy z Patrola. Šasi, ako má 461 nemá žiadne iné auto. Rovné, jednoduché a funkčné. Nájazdové uhly výborné a pod bruchom sa dá sedieť a raňajkovať. Ak by si nechal šasy z Patrola, tak budeš mať buď bruchoplaz, alebo prehodíš listy a potom je to zase moc vysoké.... Jediný problém je, kam dať dve baterky a chladič. JA som to chcel riešiť tak, že všetko by šlo dozadu na korbu. Tam by bol aj navijak, ktorý by bol použitelný aj do predu a aj do zadu. Takto by to bolo pekne vyvážené. |
Autor: | bahno [ Sob, 09.01.2010, 18:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Patrolove sasy sa mi zdaju pevnejsie,ale zatial este cakam ze sa este niekto vyjadri.Pera by sli v kazdom pripade z Patrola a predne by som dal ako maju byt. Chladic asi necham aracky a k nemu zboku ku zaibrom este zo sade120.Myslim ze Romann to tak mal a mal tam asi silnejsi motor.Baterky by sli po stranach na korbe do kastlikov.Navijak v kazdom pripade mechanicky ako mam na traktore,je rokmi vyskusany.Z prevodovky sa nan bude dat paradne urobit vyvod. Kapo,ten zeleny je teraz v Brezne,je velmi pekny,mal stastnejsi osud.Tento zlty siel z ruky do ruky ako lahka holka Co by si povedal na ten Mercedes?Ci sa na to vybodnut a davat tam rovno Patrola?Keby si mal vybrat medzi trolimi a arovymi napravami,ktore by si pouzil? |
Autor: | Kapo [ Sob, 09.01.2010, 18:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Pozerám, že to máš už vyšpekulované, a ťažko potom niečo radiť. Mercedes by bol fasa, je síce slabší, ale zase ľahší a menší. Dá sa potom využiť aj komletné servo z mercedesa. A k 461 prevodom úplne postačuje. Problém by bol s prevodovkou. Ten zelený mal Mercedes+ARO 240. Brácho má hlavú z mercedesa a prídavnú zo 69. Nápravy z trola sú lepšie riešené. Hlavne brzdy a zvislé čapy. Inak pevné sú oboje až až. |
Autor: | samuaz [ Sob, 09.01.2010, 18:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Bahno v brezne su dva uazi postavene na patrolovom podvozku ale zGR jeden je dokonca s špz co sa tyka pracnosti bude asi jednoduchsie narvat agregat z patrola do ara ako sa babrat a prisposobovat budku |
Autor: | bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo vyspekulovane to mam tak aj tak,ale este sa neviem rozhodnut.Tento zlty ma tiez otocenu napravu a prevodovku z 240tky.Ale Ty si pisal ze ta 240tkova nie je bohvie co a ma asi len 4 stupne.Mam aj pridavnu zo 69tky,ale ta ma prevod do pomala,preto sa mi asi najviac pozdava patrolova prevodovka.Motor by trocha zasahoval do kabiny ,ale to by nevadilo.Kua,tazko sa je rozhodnut brachovi neodchadzaju zvislaky ked ma trvaly predohrab?tie zvislaky su asi jedine slabe miesto nie?Ktoru napravu by si pouzil ty?Inac ak by som dal arovu,brzdy pojdu kotucove. |
Autor: | bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Samuaz,budka z Ara je dost prisposobiva,ale musim brat do uvahy Kapov nazor.Patrol taha bachor po zemi a ked dam pera nad,bude to moc vysoke,zvlast este ked sa pera nakuju.Asi sa zacnem ukecavat na to narvatie3.3td do Ara |
Autor: | Kapo [ Sob, 09.01.2010, 19:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Ono záleží, aj na čo to má slúžiť. Či ako offroadový špeciál, lesný trachtór, alebo kabriolet na zmrzku. |
Autor: | bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Special to nemusi byt,trochtor mame a na zmrzku mozme zbehnut aj na sivom Are .Chcel by som aby to bolo nieco ako podvihnuty Patrol,s tym ze to musi byt Aro .A este to dakym zazrakom musi prejst aj stk,kedze to bude na znackach.A teraz babo rad! |
Autor: | samuaz [ Sob, 09.01.2010, 19:37 ] |
Predmet príspevku: | |
tu si spomenul ze motor bude trochu zasahovat do kabiny dnes som bol u Joza a on sa chista tez do ara pratat 4,0jeepku a ma tu istu dilemu co ty ze motor bude narvany az v kabine a este zadny kardan bude dost kratky, inac reduktory z vejdy boli uz aj testovane a vyzera to kralovsky |
Autor: | bahno [ Sob, 09.01.2010, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Hej,vypada to perfektne.Ten Marianov oproti nemu vyzera ako hracka.Kolko mu to teraz vytiahne?Pojde to asi o dost pomalsie nie?Mne by ani nevadilo ze kardan bude kratsi,skor ma trapi ze pojde este aj sikmo do strany.Neviem ci nebudem musiet robit zadnu napravu z prednej |
Autor: | Kapo [ Sob, 09.01.2010, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Ha ha ha, si odpovedal, skoro ako ja. Ja som tesne pred dokončením usúdil, že mi bude zbytočný a nebudem mať čas a miesto, kde by som to využil. Tak som to rozobral a šupol do šrotu.... |
Autor: | samuaz [ Sob, 09.01.2010, 23:39 ] |
Predmet príspevku: | |
hej ide mu to odost pomalsie tak daval richlejsie diferaky z 240ky zadny zohnal aj z uzavierkou |
Autor: | bahno [ Ned, 10.01.2010, 13:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Viac by mu tam pasli bendza z Ify,tie maju prevod v dife okolo 2,5.Ale vyrobil to perfektne nie?mal si to pofotit a hodit sem,bola by pre niekoho inspiracia. |
Autor: | bahno [ Ned, 10.01.2010, 14:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo píše: Ha ha ha, si odpovedal, skoro ako ja. Ja som tesne pred dokončením usúdil, že mi bude zbytočný a nebudem mať čas a miesto, kde by som to využil. Tak som to rozobral a šupol do šrotu.... To si fakt vyhodil???By ma jeblo,tolko roboty a potom to znicit Ja ho prave budem vyuzivat co najviac a preto teraz stresujem a spekulujem ako to urobit. |
Autor: | samuaz [ Ned, 10.01.2010, 14:18 ] |
Predmet príspevku: | |
vyrobene je to urcite perfektne ak pojdem v najblisej dobe knemu tak to odfotim soda ze som to nie vcera mal zlozene aj kolesa lebo menil dify no mozno na buduce |
Stránka 3 z 6 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |