| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/  | 
|
| obrázky ARA http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=3225  | 
	Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 1:48 ] | 
| Predmet príspevku: | obrázky ARA | 
Nejaké obrázky ARA , u tých závodných stojí za zmienku predná pevná náprava z M461.      
El schéma na M461  
     
 
		
		 | 
	|
| Autor: | Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 15:36 ] | 
| Predmet príspevku: | |
..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto:  
		
		 | 
	|
| Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 15:58 ] | 
| Predmet príspevku: | |
krásne auto to bolo  | 
	|
| Autor: | Milos [ Pon, 24.12.2007, 16:15 ] | 
| Predmet príspevku: | |
a co sa mu stalo ked pises bolo?  | 
	|
| Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 16:41 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Martinovy na ňom začalo že vraj niečo vŕzgať , tak to rýchlo predal.  | 
	|
| Autor: | Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 16:54 ] | 
| Predmet príspevku: | |
nie vŕzgať, ale začali klepotať kríže v kardanoch. Tak išiel preč. Inak... ako som počul... je na predaj... drahšie ako som ho ja predal 461 bol zábavný stroj.. len mal jednu chybu. Nikdy som si na ňom netrúfol ísť od domu ďalej, ako vládzem ísť nazad pešo Bohužial sa nezachovali fotky keď bolo Aro v plnej poľnej. Čelné sklo bolo zdvihnuté a na kapote bola prigurtňovaná rezerva. Batohy s bagážou posádky boli zavesené zvonka na bokoch. Na ochrannom oblúku a ráme čelného skla bolo hore dnom priviazané maskované kanoe čiastočne prehodené maskovacou sieťou. Na zadnom čele naprieč bola zavesená hnedozeleno maskovaná Babeta. Samozrejme že posádka bola výhradne v maskáčoch. Videl to vysoký armádny dôstojník a dosť nadával... že vyzeráme ovela vojenskejšie jak ozajský vojaci  | 
	|
| Autor: | PetoK [ Uto, 25.12.2007, 10:47 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Náhodou Martin pekné árečko to bolo. Čo sa týka výbavy auta ty máš takú neuveriteľnú schopnosť na auto navešať čerta - diabla. Je to vidno na tej fotke a čo som videl aj na tvojom patrole. Ale človek nikdy nevie kedy a čo bude potrebovať.  | 
	|
| Autor: | Kapo [ Uto, 25.12.2007, 11:44 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Zvädša to čo práve nemá .  | 
	|
| Autor: | Martin 4 [ Uto, 25.12.2007, 12:39 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Autor: | pablo [ Sob, 23.02.2008, 2:01 ] | 
| Predmet príspevku: | |
tak ešte pár,  
 
 
 
 
 
		
		 | 
	|
| Autor: | IGI [ Pon, 25.02.2008, 9:29 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: ..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto: ![]() Tú fotku som našiel asi pred rokom na internete - mám ju uloženú dodnes ... Prečo taká nedôvera ?  | 
	|
| Autor: | Martin 4 [ Pon, 25.02.2008, 9:53 ] | 
| Predmet príspevku: | |
IGI píše: Prečo taká nedôvera ? ... pretože súdruhovia z Rumunskej Ľudovo-Demokratickej Socialistickej Republiky boli postihnutý úpornou túžbou niečo vylepšovať. Napr. štartér bol riešený velezáhadným systémom Bendix (popravde... to zase nie ich vina že u bendixov bol konštruktér magor, ale prečo to tam preboha pchali) ktorý nemá solenoid na spínanie prúdu do štartéra čo zároveň zasúva pastorok do venca, ale nejaký čudesný inerčný pastorok z závažíčkom ktorý je na skrutkovej drážke a vo vysunutej polohe je za vencom zotrovačníka. Pri pokuse o štart sa zotrovačnosťou zašroubuje po hriadeli štartéra do záberu a roztočí kluku... alebo nie. Takže každé štartovanie bola stávky v lotérii. Samorejme že to kruto otĺkalo veniec. No a tu Rumunský súdruhovia trocha ušetrili na materiáli a tým dosihli životnosť venca takých 1000 štartov. Potom prevodovka dole a veniec otočiť. Ďalších 1000 štartov, prevodovka dole a veniec vymeniť. Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie.  | 
	|
| Autor: | pneukaktus [ Pon, 25.02.2008, 23:31 ] | 
| Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie. No tak toto sa martin trochu mýliš! Tieto valčeky su origo ruské. Aro ma origo valčeky bez samostavov (s miskovími manžetami), a paknova vôla sa šteluje excentrami pod paknami z vonku na šuspechu. V tvojom vehikli ich už asi niekto povymienal. Ja mam momentalne namontovane všetky valčeky prave s tuto segerku , už 10 rokov, a ešte som sa ich ani nechytil, len som vymenil raz pakne. Hačik je v tom, že segerka ma z jednej strany zrazenú hranu, a tá má smerovať von. pri vrátený valčeka sa odporúča valček rozobrať a segerku klieštikmi vsunúť späť. Valček treba pri zoroberaní otočiť o 90°. Za 10 rokov ani slza kapaliny! 8) a ešče tu take male pomudrovanie o "prasiatkach": viewtopic.php?t=3308  | 
	|
| Autor: | pablo [ Pia, 04.04.2008, 21:19 ] | 
| Predmet príspevku: | |
dusan toto ras plánujeme urobit z našeho, , podvozok z V3S-ky, kasňa aro, motor niaky diesel , aspon V6, ale gumi by sme chceli dat s traktora, šípaky 12,4  | 
	|
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|