4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
obrázky ARA http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=3225 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 1:48 ] |
Predmet príspevku: | obrázky ARA |
Nejaké obrázky ARA , u tých závodných stojí za zmienku predná pevná náprava z M461. ![]() ![]() ![]() El schéma na M461 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 15:36 ] |
Predmet príspevku: | |
..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto: ![]() |
Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 15:58 ] |
Predmet príspevku: | |
krásne auto to bolo ![]() |
Autor: | Milos [ Pon, 24.12.2007, 16:15 ] |
Predmet príspevku: | |
a co sa mu stalo ked pises bolo? |
Autor: | Kapo [ Pon, 24.12.2007, 16:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Martinovy na ňom začalo že vraj niečo vŕzgať , tak to rýchlo predal. ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 16:54 ] |
Predmet príspevku: | |
nie vŕzgať, ale začali klepotať kríže v kardanoch. Tak išiel preč. Inak... ako som počul... je na predaj... drahšie ako som ho ja predal ![]() ![]() ![]() 461 bol zábavný stroj.. len mal jednu chybu. Nikdy som si na ňom netrúfol ísť od domu ďalej, ako vládzem ísť nazad pešo ![]() Bohužial sa nezachovali fotky keď bolo Aro v plnej poľnej. Čelné sklo bolo zdvihnuté a na kapote bola prigurtňovaná rezerva. Batohy s bagážou posádky boli zavesené zvonka na bokoch. Na ochrannom oblúku a ráme čelného skla bolo hore dnom priviazané maskované kanoe čiastočne prehodené maskovacou sieťou. Na zadnom čele naprieč bola zavesená hnedozeleno maskovaná Babeta. Samozrejme že posádka bola výhradne v maskáčoch. Videl to vysoký armádny dôstojník a dosť nadával... že vyzeráme ovela vojenskejšie jak ozajský vojaci ![]() |
Autor: | PetoK [ Uto, 25.12.2007, 10:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Náhodou Martin pekné árečko to bolo. Čo sa týka výbavy auta ty máš takú neuveriteľnú schopnosť na auto navešať čerta - diabla. Je to vidno na tej fotke a čo som videl aj na tvojom patrole. Ale človek nikdy nevie kedy a čo bude potrebovať. |
Autor: | Kapo [ Uto, 25.12.2007, 11:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Zvädša to čo práve nemá . ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 25.12.2007, 12:39 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() |
Autor: | pablo [ Sob, 23.02.2008, 2:01 ] |
Predmet príspevku: | |
tak ešte pár, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | IGI [ Pon, 25.02.2008, 9:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: ..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto: ![]() Tú fotku som našiel asi pred rokom na internete - mám ju uloženú dodnes ... Prečo taká nedôvera ? |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 25.02.2008, 9:53 ] |
Predmet príspevku: | |
IGI píše: Prečo taká nedôvera ? ... pretože súdruhovia z Rumunskej Ľudovo-Demokratickej Socialistickej Republiky boli postihnutý úpornou túžbou niečo vylepšovať. Napr. štartér bol riešený velezáhadným systémom Bendix (popravde... to zase nie ich vina že u bendixov bol konštruktér magor, ale prečo to tam preboha pchali) ktorý nemá solenoid na spínanie prúdu do štartéra čo zároveň zasúva pastorok do venca, ale nejaký čudesný inerčný pastorok z závažíčkom ktorý je na skrutkovej drážke a vo vysunutej polohe je za vencom zotrovačníka. Pri pokuse o štart sa zotrovačnosťou zašroubuje po hriadeli štartéra do záberu a roztočí kluku... alebo nie. Takže každé štartovanie bola stávky v lotérii. Samorejme že to kruto otĺkalo veniec. No a tu Rumunský súdruhovia trocha ušetrili na materiáli a tým dosihli životnosť venca takých 1000 štartov. Potom prevodovka dole a veniec otočiť. Ďalších 1000 štartov, prevodovka dole a veniec vymeniť. Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie. |
Autor: | pneukaktus [ Pon, 25.02.2008, 23:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie. No tak toto sa martin trochu mýliš! Tieto valčeky su origo ruské. Aro ma origo valčeky bez samostavov (s miskovími manžetami), a paknova vôla sa šteluje excentrami pod paknami z vonku na šuspechu. V tvojom vehikli ich už asi niekto povymienal. Ja mam momentalne namontovane všetky valčeky prave s tuto segerku , už 10 rokov, a ešte som sa ich ani nechytil, len som vymenil raz pakne. Hačik je v tom, že segerka ma z jednej strany zrazenú hranu, a tá má smerovať von. pri vrátený valčeka sa odporúča valček rozobrať a segerku klieštikmi vsunúť späť. Valček treba pri zoroberaní otočiť o 90°. Za 10 rokov ani slza kapaliny! 8) a ešče tu take male pomudrovanie o "prasiatkach": viewtopic.php?t=3308 |
Autor: | pablo [ Pia, 04.04.2008, 21:19 ] |
Predmet príspevku: | |
dusan toto ras plánujeme urobit z našeho, , podvozok z V3S-ky, kasňa aro, motor niaky diesel , aspon V6, ale gumi by sme chceli dat s traktora, šípaky 12,4 ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |