4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

obrázky ARA
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=3225
Stránka 1 z 1

Autor:  Kapo [ Pon, 24.12.2007, 1:48 ]
Predmet príspevku:  obrázky ARA

Nejaké obrázky ARA , u tých závodných stojí za zmienku predná pevná náprava z M461.
Obrázok Obrázok Obrázok




El schéma na M461
Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok

Obrázok

Autor:  Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 15:36 ]
Predmet príspevku: 

..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto:

Obrázok

Autor:  Kapo [ Pon, 24.12.2007, 15:58 ]
Predmet príspevku: 

krásne auto to bolo :( ,

Autor:  Milos [ Pon, 24.12.2007, 16:15 ]
Predmet príspevku: 

a co sa mu stalo ked pises bolo?

Autor:  Kapo [ Pon, 24.12.2007, 16:41 ]
Predmet príspevku: 

Martinovy na ňom začalo že vraj niečo vŕzgať , tak to rýchlo predal. :twisted:

Autor:  Martin 4 [ Pon, 24.12.2007, 16:54 ]
Predmet príspevku: 

nie vŕzgať, ale začali klepotať kríže v kardanoch. Tak išiel preč. Inak... ako som počul... je na predaj... drahšie ako som ho ja predal :lol: :lol: :lol:

461 bol zábavný stroj.. len mal jednu chybu. Nikdy som si na ňom netrúfol ísť od domu ďalej, ako vládzem ísť nazad pešo :? ... skrátka som mu neveril.

Bohužial sa nezachovali fotky keď bolo Aro v plnej poľnej.

Čelné sklo bolo zdvihnuté a na kapote bola prigurtňovaná rezerva. Batohy s bagážou posádky boli zavesené zvonka na bokoch. Na ochrannom oblúku a ráme čelného skla bolo hore dnom priviazané maskované kanoe čiastočne prehodené maskovacou sieťou. Na zadnom čele naprieč bola zavesená hnedozeleno maskovaná Babeta. Samozrejme že posádka bola výhradne v maskáčoch. Videl to vysoký armádny dôstojník a dosť nadával... že vyzeráme ovela vojenskejšie jak ozajský vojaci :lol:

Autor:  PetoK [ Uto, 25.12.2007, 10:47 ]
Predmet príspevku: 

Náhodou Martin pekné árečko to bolo. Čo sa týka výbavy auta ty máš takú neuveriteľnú schopnosť na auto navešať čerta - diabla. Je to vidno na tej fotke a čo som videl aj na tvojom patrole. Ale človek nikdy nevie kedy a čo bude potrebovať.

Autor:  Kapo [ Uto, 25.12.2007, 11:44 ]
Predmet príspevku: 

Zvädša to čo práve nemá . :D

Autor:  Martin 4 [ Uto, 25.12.2007, 12:39 ]
Predmet príspevku: 

:lol: :lol: ... to Áro bola recesia... Patrol už je riešený účelnejšie...

Autor:  pablo [ Sob, 23.02.2008, 2:01 ]
Predmet príspevku: 

tak ešte pár, Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Autor:  IGI [ Pon, 25.02.2008, 9:29 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
..... muhehe... aj pod Kápovým vplyvom som onehdá jazdil toto:

Obrázok


Tú fotku som našiel asi pred rokom na internete - mám ju uloženú dodnes ...
Prečo taká nedôvera ?

Autor:  Martin 4 [ Pon, 25.02.2008, 9:53 ]
Predmet príspevku: 

IGI píše:
Prečo taká nedôvera ?


... pretože súdruhovia z Rumunskej Ľudovo-Demokratickej Socialistickej Republiky boli postihnutý úpornou túžbou niečo vylepšovať.

Napr. štartér bol riešený velezáhadným systémom Bendix (popravde... to zase nie ich vina že u bendixov bol konštruktér magor, ale prečo to tam preboha pchali) ktorý nemá solenoid na spínanie prúdu do štartéra čo zároveň zasúva pastorok do venca, ale nejaký čudesný inerčný pastorok z závažíčkom ktorý je na skrutkovej drážke a vo vysunutej polohe je za vencom zotrovačníka. Pri pokuse o štart sa zotrovačnosťou zašroubuje po hriadeli štartéra do záberu a roztočí kluku... alebo nie. Takže každé štartovanie bola stávky v lotérii. Samorejme že to kruto otĺkalo veniec. No a tu Rumunský súdruhovia trocha ušetrili na materiáli a tým dosihli životnosť venca takých 1000 štartov. Potom prevodovka dole a veniec otočiť. Ďalších 1000 štartov, prevodovka dole a veniec vymeniť. Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie.

Autor:  pneukaktus [ Pon, 25.02.2008, 23:31 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
Alebp strhujúce riešenie samostvov odskoku bŕzd. Ten nápad z pružnými prstencami navlečenými na piestikoch nie je márny... za predpokladu že vnútorný povrch valčekov je kvalitne tvrdochrómovaný. Ale nebol. A tak bolo árečko prietokovým spotrebičom brzdovej kvapaliny...a milión ďalších blbín ktoré z neho v súčte robili dosť adrenalínové jazdenie.


No tak toto sa martin trochu mýliš! Tieto valčeky su origo ruské. Aro ma origo valčeky bez samostavov (s miskovími manžetami), a paknova vôla sa šteluje excentrami pod paknami z vonku na šuspechu. V tvojom vehikli ich už asi niekto povymienal. Ja mam momentalne namontovane všetky valčeky prave s tuto segerku , už 10 rokov, a ešte som sa ich ani nechytil, len som vymenil raz pakne. Hačik je v tom, že segerka ma z jednej strany zrazenú hranu, a tá má smerovať von. pri vrátený valčeka sa odporúča valček rozobrať a segerku klieštikmi vsunúť späť. Valček treba pri zoroberaní otočiť o 90°. Za 10 rokov ani slza kapaliny! 8)

a ešče tu take male pomudrovanie o "prasiatkach":
viewtopic.php?t=3308

Autor:  dusan [ Pia, 04.04.2008, 20:15 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

Co poviete na toto??v podvozok z V3S.. Trochu hrdzave rozbite ale iank to uz je asi traktor :-D je to zosusednej dediny a mam zatial len jednu fotku:-(

Autor:  pablo [ Pia, 04.04.2008, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

dusan toto ras plánujeme urobit z našeho, , podvozok z V3S-ky, kasňa aro, motor niaky diesel , aspon V6, ale gumi by sme chceli dat s traktora, šípaky 12,4
:lol: :lol:

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/