4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
... http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=3987 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | fronterman [ Sob, 08.03.2008, 16:37 ] |
Predmet príspevku: | ... |
... |
Autor: | Martin 4 [ Sob, 08.03.2008, 19:06 ] |
Predmet príspevku: | |
si si istý? aviový motor sám o sebe nie je výhra v lotérii a tiež má nižšie prevádzkové otáčky ako benzín. Takže to pôjde zúfalo pomaly. |
Autor: | Majod [ Sob, 08.03.2008, 19:08 ] |
Predmet príspevku: | re |
a ťažký je jak sviňa...ťiež spochybnujem tvoju spravnu volbu |
Autor: | Tonci [ Sob, 08.03.2008, 19:09 ] |
Predmet príspevku: | |
bude trpiet predna naprava |
Autor: | pablo [ Sob, 08.03.2008, 19:22 ] |
Predmet príspevku: | |
presne tak ako píšu ostatný je, ťažký, hlavne te predná náprava pojde do prdele počase., nejaký pán z čr ten motor mal v are 240, a písal niekde na www.offroadforum.cz ze ten motor vobec nemá ťah, ze mu ho pridúša aj na jednotke redukovanej, ![]() ked už tam chceš dávat nejaký naftový motor tak by som dal mercedesácky, alebo aj z forda siery, 2,3 by nemusel byť zlý ![]() |
Autor: | efendi [ Sob, 08.03.2008, 19:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: Avia motor do Aro M461. |
fronterman píše: Zdar chlapi. Chcem tam dať aviacky motor. Poradíte, čo všetko to obnáša? Čo všetko treba spevniť, vystužiť? Vopred ďakujem za všetky podnety.... no to nie je spatnee, ale predna naprava bude trpiet, listove pera taktiez,radsej tam skus, napasovat daky lachsi motor, trebars z MB123, 300vku 5 valec, to by bolo idealne, videl som aj s motorom z majora,, ale musel vystuzit predok, plus pridat listove pera a volant ledva vladal potocit, takze radsej nieco lachsie,,, ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | GaboSB [ Sob, 08.03.2008, 22:09 ] |
Predmet príspevku: | |
pablo píše: presne tak ako píšu ostatný je, ťažký, hlavne te predná náprava pojde do prdele počase., nejaký pán z čr ten motor mal v are 240, a písal niekde na www.offroadforum.cz ze ten motor vobec nemá ťah, ze mu ho pridúša aj na jednotke redukovanej, ![]() ked už tam chceš dávat nejaký naftový motor tak by som dal mercedesácky, alebo aj z forda siery, 2,3 by nemusel byť zlý ![]() ÓÓó, tak toto je asi fakt z druhej ruky, takéto tvrdenie, ![]() Áno, je to motor príliž nízko otáčkový, ale na 9-12 litrov nafty sa vozíš a vozíš. A taktiež údržba takéhoto motora je fakt minimálna. Ináč redukovanú jednotku tuším otec ani nepoužíva, ak má redukované pohína sa rovno dvojkou. |
Autor: | GaboSB [ Sob, 08.03.2008, 22:16 ] |
Predmet príspevku: | |
A čo sa týka prednej nápravy na ARE, tak poddimenzované tam sú spodné zvislé čapy, kt. treba prerobiť a dorobiť servo, dať tvrdšie pružiny (originály sa aj tak rýchlo unavujú a praskajú) a náprava znesie aj tú Aviu motor. |
Autor: | pablo [ Sob, 08.03.2008, 23:08 ] |
Predmet príspevku: | |
http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic.php?f=7&t=2244 tu má viacej ludí rovanký názor ako ja, tak čítaj, ![]() ![]() |
Autor: | pneukaktus [ Sob, 08.03.2008, 23:33 ] |
Predmet príspevku: | |
v každom prípade je ten motor zbytočne ťažký, ale výkonu má určite bááárzkolko. Je to 3,5L a tahava 7 tonový vehykel!!! Take aro je pre neho malina. Len tá vaha. Rýchlosť sa dá zmeniť prevodmi v diferakoch. Teraz tam máš 7:36, A maš možnosť laborovať s 240-kovími 7:33, 9:33 Ja som si vyskúšal všteky tri varianty ![]() Prajem vela úspechov v dalšom laborovaní ![]() |
Autor: | fronterman [ Ned, 09.03.2008, 0:20 ] |
Predmet príspevku: | |
... |
Autor: | efendi [ Ned, 09.03.2008, 1:02 ] |
Predmet príspevku: | |
fronterman píše: ...niečo k tomu doplním: - spomeňte si na Honzu a jeho 8valec bucegi v Are - váha motora cca 350kg -práve sa do motora Avia inštalujú elektrické žhaviče - štartovanie poriešené -že to bude pomalé ma netrápi, nebudem s tým trhať rýchlostné rekordy (kamoš v tom má traktorový 4valec, rýchlosť 60km/h - stačí a v teréne sa aj tak nedá) -bude tam prevodovka z 240tky Ešte by som chcel dáko poriešiť servo a posiľovač bŕzd. Pneu budú nejaké väčšie, ešte presne neviem. ale k tomu motoru bucegi potrebuje cisternuuu, poznam ten motor, robil som tohocasu na tych motoroch go.IAK SILNY MOTOR, 8 VALEC DO v.,spotreba 100 km-100 litrov, daco ako ZIL,,,,ARO 461 ma polovicu toho motora radovy 4 valec,,, |
Autor: | Kapo [ Ned, 09.03.2008, 1:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Podla všetkého si pre Aiwu pevne rozhodnutý a tuším ju už máš aj doma. M-ka má prednú nápravu silnejšiu, ako 240 , takže tam je to OK. V predu treba pridať nejké asi dva lisťáky, vyriešiť prírubu na tú biednu prevodovku. Potom už len pár maličkostí, a máš čo si chcel. ![]() |
Autor: | MATOH [ Ned, 09.03.2008, 2:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Aviu radsej nie, Tiez som nad tým uvazoval ale jednak je tazký a ked prídu mrazy tak sa asi nepovozís. Skus ist na polovku v decembri ked je v noci vonku -15až-25 a domov mozes ist peso lebo auto nenastartujes. Kamos dal do ara motor avia a vydrzal s ním zimu 2007 uz ho vyhodil a snazí sa zohnat nieco ine lebo katastrofa. |
Autor: | fronterman [ Ned, 09.03.2008, 16:23 ] |
Predmet príspevku: | |
... |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |