4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

aro po oprave
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=9100
Stránka 1 z 6

Autor:  bahno [ Štv, 15.10.2009, 20:35 ]
Predmet príspevku:  aro po oprave

tak skusim ci sa mi podari pridat fotku mojej emky po polrocnej rekonstrukcii. Obrázok

Autor:  bahno [ Štv, 15.10.2009, 20:39 ]
Predmet príspevku: 

tak sa mi to nejakym zazrakom podarilo ale mal som dvoch sepkarov.ked mi to niekto ukaze krok za krokom tak je to celkom jednoduche.na emke este treba podotahovat detaily ale uz ma minulu nedelu mrzelo sa ist povozit aj s mojou obetavou polovickou

Autor:  efendi [ Štv, 15.10.2009, 20:41 ]
Predmet príspevku: 

nuz pravda je ta ze to mas velmi pekne zreparovanu M ku,, dole klobuk..jak nova.. :smt023

Autor:  luxury [ Štv, 15.10.2009, 20:48 ]
Predmet príspevku: 

pjekné máš to naleštené ako tlustý jozef v slunce seno fajn to vypadá možeš aj nevestu voziť a čo polovička je na tú krásku žiarlivá ked si pri nej toľko času strávil :D

Autor:  Martin 4 [ Štv, 15.10.2009, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

musím pohľadať či nekecám, ale mám pre teba páku riadenia a fungl novú spojkovú lamelu.

Autor:  bahno [ Štv, 15.10.2009, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

no,na tej fotke sa to leskne viac ako v skutocnosti.farbu som namiesal zo sedej a zltej lebo v technicaku je siva a keby som chcel inu farbu tak po prepise by som musel ist na k.o. a na to prdim.viem aj lepsie vyuzit 100e.inac musim pochvalit rumunskych sudruhov ktori v tych casoch robili este celkom kvalitne stroje.byvaly majitel riesil oslahany 6hran na rotore cerpadla naliatim oleja az po vrch mierkoveho otvoru takze motor mazal len rozstrekom ako daky stabilak.kupodivu absolvoval cestu asi 200km a prejavoval sa len zvysenym buchanim vo vyssich obratkach.myslel som ze su vyslahane lagre lebo rucicka tlakomeru ukazovala 3atm.az doma som si vsimol ze tak ukazuje aj ked motor stoji.po opraveni cerpadla maze za studena 5,za tepla 1 na volnobeh a je trocha pocut vo vyssich obratkach.do jari myslim vydrzi kym spravim generalku na niektorom z rezervnych motorov.inac z povodneho je len ram askelet a motor.napravy,blatniky,prevodovka,ram okna ,chladic a dvere sa museli vymenit,tie povodne boli totalne v prdeli.kardany su z gaza,povodne mali v tahu pozdlzne drazkovanie.tie gazovacke su omnoho silnejsie.inac dik za pochvalu,je na tom este dost prace ale to sa uz porobi.polovicku mam chapavu,len na emke sa jej moc nevidi lebo ovladanie je pre nu neprijemne.rozmaznalo ju pajero

Autor:  bahno [ Štv, 15.10.2009, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

este pre luxuryho,ako za volant emky vtrepali tlustyho josefa?hadam zeriavom ako dakeho obrnenca na kona :D

Autor:  Martin 4 [ Štv, 15.10.2009, 21:34 ]
Predmet príspevku: 

cez pravé dvere.

Autor:  bahno [ Pia, 16.10.2009, 6:01 ]
Predmet príspevku: 

skusal si vyjst spoza volantu doprava?mne sa to nepodarilo a to som oproti josefovi atlet.

Autor:  RENSO [ Pia, 16.10.2009, 8:42 ]
Predmet príspevku: 

máš to pekné, raz si aj ja takého dožičím... ale rusa, na tie som zatažený viac :wink:

Autor:  samuaz [ Pia, 16.10.2009, 10:02 ]
Predmet príspevku: 

uz som pochopil preco som ta na fore dlho nezazrel ked si vsetok cas travil v garazi ale klobuk dole nema chibu :smt023 a len mala otazocka vacsie kola nebdu? :-D aspon35"

Autor:  bahno [ Pia, 16.10.2009, 17:25 ]
Predmet príspevku: 

no,na 35kach by to uz bolo slabe a rychle.teraz su tam gumy z defika a su mu akurat.este treba prevarit disky z furgona aby som nemusel davat podlozky. pre rensa,rus sa paci i mne,hlavne redokcie,ale aro sa nan podoba,bolo s papiermi a mam dielov na mraky.

Autor:  pejo [ Pia, 16.10.2009, 18:16 ]
Predmet príspevku: 

pekná práca, bahno. Redučku zo 69tky môžeš vložiť za hlavnú. Ale musíš otočiť a upraviť prednú nápravu (kardan by bol na pravej strane). Na predný náhon pôvodnej prevodovky sa dá pripojiť mechanický navijak, alebo čerpadlo. Dosť veľa práce, ale stálo by to za to.

Autor:  bahno [ Pia, 16.10.2009, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

no,mne by to za to nestalo,lebo potom by uz to nebola emka.to by som tam radsej narval prevodovku z pajera,mal by som 5kvalt s redukciami a vyvod na predok na sprevnej strane.inak presne tak som to mal naplanovane s tou redukckou z 69tky a navijak by som dal ako mam na traktore.ale teraz ked uz je urobene skoro ako origo,necham ho tak.do tazsieho terenu hadam urobim druhy stroj,na patrolovy podvozok nasadim kasnu z ara a mam vyriesene.

Autor:  luxury [ Pia, 16.10.2009, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

s tímto názorom môžem len súhlasiť keby si do tohto auta spravil taký veľky zásah tak to by nebolo asi moc štastné riešenie týchto aut neni až tak veľa a mal by si ho zachovať čo najviac k originálu vtedy to bude fajn keby si tam dal napríklad 35 kolesá to tam môžeš dať napríklad metalízu a na boky plamene samuaz to myslel fajn ale ber to z rezervou a nedaj sa fakt je pekná

Stránka 1 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/