4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

aro po oprave
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=9100
Stránka 5 z 6

Autor:  RENSO [ Štv, 28.06.2012, 20:35 ]
Predmet príspevku: 

pekne pekne, držím palce :) no, vzadu im bude lepšie, a na predok splaš časom tie GV, fakt to brzdí super :wink:

Autor:  bahno [ Štv, 28.06.2012, 20:52 ]
Predmet príspevku: 

Toto uz nebudem prerabat,brzdi to zatial dobre a s origo brzdami sa to neda zrovnavat.Zvlast ked sa prejde po vode,co riedkom blate.Budem stavat druhu masinu a tam uz dam z tej GV,lebo tam uz bude motor z Patrola :) .Len zas spekulujem,ci nedat z Patrola hned aj napravy,tam uz vetrane kotuce su....

Autor:  MARF [ Str, 11.07.2012, 20:11 ]
Predmet príspevku: 

RENSO píše:
Blahoško najnajnaj su kotučovky z Grand Vitari r.v. 2002, dá sa tam dať niva, samurai home made, skusil som už všetko, a v kadečom som sedel... a tá GV brzdí naj, tie brzdy su dimenzované ako jedniné na takú váhu, sú chladené, velké strmene. dá sa to najsť aj za rozumný peniaz z buračky, alebo vrakujuceho angličáka. dozadu stačia aj tie so samíka, a kotuče s TDi octavie kde je pekne aj ručná, alebo citroen BX

Ale origo disky z ARA sa potom už požiť nedajú,či?

Autor:  bahno [ Ned, 30.12.2012, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

Posledna jazda v tomto roku :D
http://www.youtube.com/watch?v=7NUGYW4ekEA

Autor:  doricka75 [ Ned, 30.12.2012, 23:46 ]
Predmet príspevku: 

:smt158 ARO je ARO

Autor:  bahno [ Ned, 30.06.2013, 21:17 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Kua,nikdy by som nepovedal,ako mala vola na zvislakoch vie pocvicit s autom v 90-100km.Zacalo lietat po ceste,ako keby boli podhustene gumy,alebo riadna vola na riadeni.A bola to len mala vola na zvislakoch.Vybral som po jednej podlozke a uz sas sedi celkom dobre.Ked boli zdochnute pera,vola na zvislakoch taka,ze captalo ako nalozena Tatra a na ceste sa drzalo celkom dobre.Asi na Patrolovi vedeli,preco tam davaju pomocny cap do stredu ramu.Hadam by to patrilo urobit aj mne :smt017

Autor:  bahno [ Ned, 07.06.2015, 22:14 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Tak,synator dovrsil 16,zobral mi yamahu a z kolne vytiahol z enzetov dobite aro a ide si ho robit podla svojich predstav :wink: .Motor 4.2 zpatrola,prevodovka avia,medzidif a zostup pajero 2.8,diferaky ifa s uzavierkami......uvidim,ako sa mu zadari :wink: .Som uplne spokojny,ze sa neflaka s partiou darebakov kadetade,ale sa drzi mojho hesla-ak chces daco mat,musis si to urobit sam,ako volakedy americki bikeri :D
Príloha:
DSC_0333 - kópia.JPG
DSC_0333 - kópia.JPG [ 98.5 KiB | Zobrazené 6844 krát ]

Autor:  MoostanQue [ Ned, 07.06.2015, 23:15 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Prídavka Gaz66?
Portály z V3S?
Hydraulické čerpadlo?

:smt033

Autor:  bahno [ Pon, 08.06.2015, 5:47 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Pridavka z gaza nie,nema medzidif :-D .
Portaly=moc pomale :-D
Cerpadlo ano,bude pohanat navijak :D

Autor:  MoostanQue [ Uto, 09.06.2015, 11:57 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Na medzidif by som sa s prehľadom vysrau.

Portály sú pomalšie, to je pravda, ale to čiastočne vykompenzuješ väčšími kolesami. A svetlá výška 40 cm má svoje výhody. Keď už idete prevárať diferáky, tak toto sa tam priamo pýta.
Reduktory (a kolesá) z Kachny by boli asi vhodnejšie, ale zrejme nepôjdu zohnať.

Pohon čerpadla odkiaľ?

Autor:  bahno [ Str, 10.06.2015, 22:42 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

No,ja to len tak po sedliacky :wink: ...na medzidif by som sa nevysrau,lebo bude prenasat krutak na vsetky polofcely :wink: a tak bude rovnomernejsie rozdeleny.
Portaly-nie,aj ked je podvozok z kaceny doma,slo by to pomaly=ukrutna spotreba 4.2ky.
Auto nebude moc do terenu,ide hlavne o to,aby napohlad srot,dal na prdel aj radoby masinam :smt126 ,podobne ako dava ten moj zdochliak :wink: .Samozrejme aj v terene sa nesmie stratit a preto tam bude mat obidve uzavierky,ako mam ja,na mojom zdochliakovi :wink: .
Cerpadlo bude pohanane vyvodom,ktory je origo na tej aviovej prevodovke :wink:

Autor:  bahno [ Pon, 29.06.2015, 21:22 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Tak sa nam podarilo ozivit motor,aby sa videlo,ci ma cenu na nom pokracovat.Vypada,ze ma a tak nam treba zhanat rozdelovac s mechanickym regylatorom predzapalu a vyrobit sacie potrubie pre 2 karbose :D
https://www.youtube.com/watch?v=HflEbBk ... e=youtu.be
A mojmu gaziku sa zadarilo odviezt aj daco celkom pekne :D
Príloha:
aro svadobne ciste - kópia (2).jpg
aro svadobne ciste - kópia (2).jpg [ 91.89 KiB | Zobrazené 6640 krát ]

Autor:  bahno [ Pon, 29.06.2015, 21:29 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

.

Autor:  doricka75 [ Pon, 29.06.2015, 22:51 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Cau Miro,pekna fotka tusim ta Arodroga este neopustila :smt023 Ja som tiez prikupil Aro ulozenku (na tachaci 13700km)

Autor:  bahno [ Uto, 30.06.2015, 5:53 ]
Predmet príspevku:  Re: aro po oprave

Nuz s tou drogou si to vystihol :D .Len uz treba daku silnejsiu :-D .Mlady montuje 4.2ku a mne by hadam patrilo zavret aspon 5 liter :-D .Tu ulozenku,to mas Mku?Ides ju upravit,ci nechas origo?

Stránka 5 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/