4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Zmena stáleho prevodu Patrol Y61 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=82&t=16171 |
Stránka 7 z 9 |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 04.12.2012, 21:06 ] |
Predmet príspevku: | |
no, ale juraj opravil pocet zubov, nie vysledok, preto sa pytam... |
Autor: | bacaono [ Uto, 04.12.2012, 21:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokial viem, tak na 3,0D sa 4,625 nedaval. Ten sa daval na 2,8. Mozno preto. |
Autor: | RADOFFROAD [ Uto, 04.12.2012, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | |
no, ved to je prave to, niektora literatura uvadza , ze ano, ale ani ja som taky nevidel... |
Autor: | MIrec01 [ Str, 05.12.2012, 1:01 ] |
Predmet príspevku: | |
A kcomu ste dospeli? ja stale neviem ci mam sancu alebo nie..... |
Autor: | bacaono [ Str, 05.12.2012, 2:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Mam blby vodojem, ze mame vsetci s velkym diferakom smolu. Na velky zadny diferak som iny-pomalsi prevod ako 4,375 nevidel a ani o nom nechyroval. Ale strasne rad by som sa mylil. Mozno nam to skusenejsi osvetlia a daju trocha nadeje. |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 05.12.2012, 8:03 ] |
Predmet príspevku: | |
chlapi, pracujeme na tom, len to nie je take jednoduche... |
Autor: | jojo007 [ Str, 05.12.2012, 8:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Mali ste si zaobstarať Jeep tam je všetko jednoduché!!!! a zase patrolisti budete zaostávať za "jeepkarmi" |
Autor: | MIrec01 [ Str, 05.12.2012, 19:30 ] |
Predmet príspevku: | |
jojo007 píše: Mali ste si zaobstarať Jeep tam je všetko jednoduché!!!! a zase patrolisti budete zaostávať za "jeepkarmi" Za jebkááármi |
Autor: | IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 16:45 ] |
Predmet príspevku: | realna skusenost |
tak...konecne som sa dostal ku Y61 3,0ZDTi ale bohuzial ku manualu na 35"... povodny stav = 1:4,11 (podla majitela) momentalne = 1:5,42 popis majitela je ze do stovky raketa a od stovky nepouzitelne (120km/h pri 3500rpm = opotrebenie a spotreba) = na jazdenie po meste a po terene DOBRE / na expedicne alebo ine dlhsie jazdenie je to O NERVY v buducom tyzdni to pojdem ja subjektivne potestovat a potom sa vyjadrim pre mna zatial vystup : = maximalne pouzitelna zmena prevodov bude 1:4,88 (Rado ponuknes ?) alebo = vymenim moje 1:4,31(tusim) za prevody z 2,8ky t.j. 1:4,65 (zatial su rozporuplne informacie ci to ide alebo nie = ked mi tuto variantu niekto potvrdi = nevaham) LEBO kedze mam spomalenu pridavku , tak v terene by som chodil asi iba na 4ke pri dlhych presunoch by to naozaj na 100ku bolo o motor .... posudim a pisnem sem svoj nazor iste je , ze doporucujem Radovi doplnit do ponuky 1:4,88 pre trojlitrovych expedicnych patrolistov Ivo |
Autor: | bacaono [ Pia, 07.12.2012, 17:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Ked postavis toho patrola s prevodom 5,42 na 37" gumy alebo este väcsie, bude to akurat. Ale tych 4,875 by bolo uplne idealnych na 35". Pokial mas v zadu normalny maly diferak, co na automate pravdepodobne mas, tak by nemal byt problem aspon tie 4,625 zohnat. Mali ich 2,8cky a mali by tusim aj pasovat, ale to si radsej este prever podla drazkovania poloosí. |
Autor: | IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 18:11 ] |
Predmet príspevku: | |
ANO presne drazkovanie poloosi je ta vec , ktora to brzdi lebo vsetci maju rozdielne informacie , kazdy sice tvrdi "ze by to malo ist" , ale neviem o nikom , kto by to mal hotove a funkcne - ak tu taky je nech sa prihlasi alebo inak = kompletne rozhodenie difov a vymena taniera a hrusky by na poloosi namala mat vplyv ...je to tak ? dik Ivo |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 07.12.2012, 18:15 ] |
Predmet príspevku: | |
... nechapem, ja som predsa pisal ako sme montovali a testovali presne tuto kombinaciu a ty tyzden na to napises, ze mas konecne vystup ? ...to akoze neveris, co som pisal ja ? a kedze seriovy ma pri 120km/h 3000 ot a stotoznujes sa s tym, preco by to malo byt o motor s prevodom 5,42, kedze je to to iste, len ides namiesto toho 100 km/h ... NAVYSE ak realne nahlas uvazujem, tak automat ma menej otaciek, napriek pomalsiemu prevodu ako manual, potom je to v prospech rychlosti na tych istych prevodoch, tym chcem povedat, ze ty s automatom budes tychlejsi, vychadza ti to inak ?? ak by som na to siel matematicky, tak je to cca 6,5% co moze spravit az cca 180-200 ot, co by bolo fajn, nie ? na zaver znovu poznamenam, ze ak expedicia znamena viac vozidiel, potom cca 100 km/h je velmi dobry priemer , ak sa nebavime o partii aut z ktorych ziadne nema menej ako 160-200 PS |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 07.12.2012, 18:24 ] |
Predmet príspevku: | |
co s tym maju poloosi ? skor treba preverit diery na tanierovom kole, ale myslim,ze je to rovnake na 99,9 % |
Autor: | IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: ...to akoze neveris, co som pisal ja ? dôveruj ,ale preveruj (info , ktoru mam hovori menej diplomaticky o tom , ze je to "na p..u" a chlapik napriek tomu ze do toho nasypal tie prachy to chce dat dole a vymenit ...) nic viac & nic menej Podme ale na to inak (po mojom ) = mam tam 1:4,3xx a celkom to chodi (je treba to dlhsie rozfofrovat ,ale potom uz to bezi celkom fajn (130km/h na GPS do 2500rpm ) ALE dlhe tiahle strme stupania na ceste (transalpina) a dlhsie a strmsie vyjazdy v tazsom blatistom terene to vedia celkom slusne zastavit, cize chcem to iba trosku kompromisne "popravit" = aby to furt bolo na ceste slusne a v terene tomu este trosku ulavit (lebo o hlavnu ulavu sa postaralo spomalenie redukcky) preto to furt vidim na MAX 1:4,88 a ked zozeniem 1:4,65 za malo penazi , tak to bude nieco ako cenovy kompromis (mimochodom 4,65 mi radil asi pred dvomi rokmi uz HuskyJohn...) |
Autor: | JOE66 [ Sob, 08.12.2012, 0:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Ivo ja mam gr60 4,2 benzin-128kw-original a tiez sa chystam na zmenu prevodou v difoch na 4,6 z patrol 2,8 a mozem sa modlit ,ze to nebude lenochod lebo zatial na at aj mt aj t3 na rozmeroch 285,75-16 je to celkom zive-na ceste kedykolvek 150km v hodine a v terene to ujde ale s jedlom rastie chut a chcel by som lepsie vyjazdy v terene ale do 35 sa mi ist nechce-tie 285,75-16 mi stacia a su nove ale vies Rado mi odporucal tie prevody z 2,8td ale nemam to tiez na nijakom aute moznost vyskusat a zatial mi to pripomina ako ist do loterie -tu na vychode nikto na niecom podobnom-upravenom nejazdi-aspon ja o nikom neviem ak mozem porovnat tak redukcia na pajere v 3litri133kw je este pomalsia v terene na 33 gumach ako patrol 4,2benzin a to ma serie a paradoxne na ceste je pajerko zivsie ako ten Patrol 4,2benzin |
Stránka 7 z 9 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |