4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Zmena stáleho prevodu Patrol Y61
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=82&t=16171
Stránka 7 z 9

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 04.12.2012, 21:06 ]
Predmet príspevku: 

no, ale juraj opravil pocet zubov, nie vysledok, preto sa pytam...

Autor:  bacaono [ Uto, 04.12.2012, 21:22 ]
Predmet príspevku: 

Pokial viem, tak na 3,0D sa 4,625 nedaval. Ten sa daval na 2,8. Mozno preto.

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 04.12.2012, 21:59 ]
Predmet príspevku: 

no, ved to je prave to, niektora literatura uvadza , ze ano, ale ani ja som taky nevidel...

Autor:  MIrec01 [ Str, 05.12.2012, 1:01 ]
Predmet príspevku: 

A kcomu ste dospeli? ja stale neviem ci mam sancu alebo nie.....

Autor:  bacaono [ Str, 05.12.2012, 2:20 ]
Predmet príspevku: 

Mam blby vodojem, ze mame vsetci s velkym diferakom smolu. :(
Na velky zadny diferak som iny-pomalsi prevod ako 4,375 nevidel a ani o nom nechyroval.
Ale strasne rad by som sa mylil. Mozno nam to skusenejsi osvetlia a daju trocha nadeje. :?:

Autor:  RADOFFROAD [ Str, 05.12.2012, 8:03 ]
Predmet príspevku: 

chlapi, pracujeme na tom, len to nie je take jednoduche...

Autor:  jojo007 [ Str, 05.12.2012, 8:34 ]
Predmet príspevku: 

Mali ste si zaobstarať Jeep tam je všetko jednoduché!!!! :D
a zase patrolisti budete zaostávať za "jeepkarmi"

Autor:  MIrec01 [ Str, 05.12.2012, 19:30 ]
Predmet príspevku: 

jojo007 píše:
Mali ste si zaobstarať Jeep tam je všetko jednoduché!!!! :D
a zase patrolisti budete zaostávať za "jeepkarmi"


Za jebkááármi :-D

Autor:  IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 16:45 ]
Predmet príspevku:  realna skusenost

tak...konecne som sa dostal ku Y61 3,0ZDTi ale bohuzial ku manualu na 35"...
povodny stav = 1:4,11 (podla majitela)
momentalne = 1:5,42
popis majitela je ze do stovky raketa a od stovky nepouzitelne (120km/h pri 3500rpm = opotrebenie a spotreba) = na jazdenie po meste a po terene DOBRE / na expedicne alebo ine dlhsie jazdenie je to O NERVY
v buducom tyzdni to pojdem ja subjektivne potestovat a potom sa vyjadrim

pre mna zatial vystup :
= maximalne pouzitelna zmena prevodov bude 1:4,88 (Rado ponuknes ?)
alebo
= vymenim moje 1:4,31(tusim) za prevody z 2,8ky t.j. 1:4,65 (zatial su rozporuplne informacie ci to ide alebo nie = ked mi tuto variantu niekto potvrdi = nevaham)
LEBO
kedze mam spomalenu pridavku , tak v terene by som chodil asi iba na 4ke
pri dlhych presunoch by to naozaj na 100ku bolo o motor
....
posudim a pisnem sem svoj nazor
iste je , ze doporucujem Radovi doplnit do ponuky 1:4,88 pre trojlitrovych expedicnych patrolistov
Ivo

Autor:  bacaono [ Pia, 07.12.2012, 17:52 ]
Predmet príspevku: 

Ked postavis toho patrola s prevodom 5,42 na 37" gumy alebo este väcsie, bude to akurat. :-D
Ale tych 4,875 by bolo uplne idealnych na 35". Pokial mas v zadu normalny maly diferak, co na automate pravdepodobne mas, tak by nemal byt problem aspon tie 4,625 zohnat. Mali ich 2,8cky a mali by tusim aj pasovat, ale to si radsej este prever podla drazkovania poloosí.

Autor:  IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 18:11 ]
Predmet príspevku: 

ANO
presne drazkovanie poloosi je ta vec , ktora to brzdi
lebo
vsetci maju rozdielne informacie , kazdy sice tvrdi "ze by to malo ist" , ale neviem o nikom , kto by to mal hotove a funkcne - ak tu taky je nech sa prihlasi
alebo inak = kompletne rozhodenie difov a vymena taniera a hrusky by na poloosi namala mat vplyv ...je to tak ?
dik
Ivo

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 07.12.2012, 18:15 ]
Predmet príspevku: 

... nechapem, ja som predsa pisal ako sme montovali a testovali presne tuto kombinaciu a ty tyzden na to napises, ze mas konecne vystup ?

...to akoze neveris, co som pisal ja ?

a kedze seriovy ma pri 120km/h 3000 ot a stotoznujes sa s tym, preco by to malo byt o motor s prevodom 5,42, kedze je to to iste, len ides namiesto toho 100 km/h ...

NAVYSE

ak realne nahlas uvazujem, tak automat ma menej otaciek, napriek pomalsiemu prevodu ako manual, potom je to v prospech rychlosti na tych istych prevodoch, tym chcem povedat, ze ty s automatom budes tychlejsi, vychadza ti to inak ??



ak by som na to siel matematicky, tak je to cca 6,5% co moze spravit az cca 180-200 ot, co by bolo fajn, nie ?

na zaver znovu poznamenam, ze ak expedicia znamena viac vozidiel, potom cca 100 km/h je velmi dobry priemer , ak sa nebavime o partii aut z ktorych ziadne nema menej ako 160-200 PS

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 07.12.2012, 18:24 ]
Predmet príspevku: 

co s tym maju poloosi ?

skor treba preverit diery na tanierovom kole, ale myslim,ze je to rovnake na 99,9 %

Autor:  IvoLUCKY [ Pia, 07.12.2012, 19:10 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
...to akoze neveris, co som pisal ja ?


dôveruj ,ale preveruj
(info , ktoru mam hovori menej diplomaticky o tom , ze je to "na p..u" a chlapik napriek tomu ze do toho nasypal tie prachy to chce dat dole a vymenit ...)
nic viac & nic menej

Podme ale na to inak (po mojom :-) ) = mam tam 1:4,3xx a celkom to chodi (je treba to dlhsie rozfofrovat ,ale potom uz to bezi celkom fajn (130km/h na GPS do 2500rpm )
ALE
dlhe tiahle strme stupania na ceste (transalpina) a dlhsie a strmsie vyjazdy v tazsom blatistom terene to vedia celkom slusne zastavit, cize chcem to iba trosku kompromisne "popravit" = aby to furt bolo na ceste slusne a v terene tomu este trosku ulavit (lebo o hlavnu ulavu sa postaralo spomalenie redukcky)
preto to furt vidim na MAX 1:4,88 a ked zozeniem 1:4,65 za malo penazi , tak to bude nieco ako cenovy kompromis (mimochodom 4,65 mi radil asi pred dvomi rokmi uz HuskyJohn...)

Autor:  JOE66 [ Sob, 08.12.2012, 0:56 ]
Predmet príspevku: 

Ivo ja mam gr60 4,2 benzin-128kw-original a tiez sa chystam na zmenu prevodou v difoch na 4,6 z patrol 2,8 a mozem sa modlit ,ze to nebude lenochod lebo zatial na at aj mt aj t3 na rozmeroch 285,75-16 je to celkom zive-na ceste kedykolvek 150km v hodine a v terene to ujde ale s jedlom rastie chut a chcel by som lepsie vyjazdy v terene ale do 35 sa mi ist nechce-tie 285,75-16 mi stacia a su nove ale vies Rado mi odporucal tie prevody z 2,8td ale nemam to tiez na nijakom aute moznost vyskusat a zatial mi to pripomina ako ist do loterie :-D -tu na vychode nikto na niecom podobnom-upravenom nejazdi-aspon ja o nikom neviem :( ak mozem porovnat tak redukcia na pajere v 3litri133kw je este pomalsia v terene na 33 gumach ako patrol 4,2benzin a to ma serie a paradoxne na ceste je pajerko zivsie ako ten Patrol 4,2benzin :(

Stránka 7 z 9 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/