Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 04.05.2024, 15:17
Dnes je sobota 4. mája 2024, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Samovypustacie ventilky 4MAD 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nie. Keď urobíš kontrone merania v rozmedzí cca 3 min. /dofúknutie pneu veľkým kompresorom/ tak sa atm tlak moc nezmení. :cry:

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Uto, 03.02.2009, 11:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zatiaľ mi nikto neodpísal, ake je praktické využitie, ale po tom, čo som sa tu dočítal, asi chabé. Ja mám deflátor spolu s manometrom za cca 25e. Presnosť je daná presnosťou manometra. 4 malé 33´´ pneu z 2barov na 1 bar sfúknem do 6 minút.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Naposledy upravil pejo dňa Uto, 03.02.2009, 19:42, celkovo upravené 1



Uto, 03.02.2009, 11:37
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, ja 37cky z 1,6 na 0,4 spustam trochu dlhsie :-D

a sedim pri tom v aute a idem, potom zastavim, poziciam ich dalsiemu a ideme dalej...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 03.02.2009, 12:04
Profil ICQ WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A na čom máš 37"" ? :smt017

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Uto, 03.02.2009, 12:07
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam aj na mojom, ktory este nejazdi, ale ma aj Mike na svojom bogger a predtym som mal 35x14,5 a aj 37 fedima (Gcko 35, LC75 36.....)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 03.02.2009, 12:17
Profil ICQ WWW
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
škoda že je to tak nepresné, okamžite by som ich bral
chyba je v tom, že sa nedajú všetky rovnako nastaviť alebo aj v tom, že aj pri jednom a tom istom nastavení na tom istom kuse zakaždým vypustí inak?

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 03.02.2009, 13:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano JP píše:
škoda že je to tak nepresné, okamžite by som ich bral
chyba je v tom, že sa nedajú všetky rovnako nastaviť alebo aj v tom, že aj pri jednom a tom istom nastavení na tom istom kuse zakaždým vypustí inak?


... chalani kto to ma rozoberte si to a skuste podumat ako to moze byt presne... jednoducho nemoze.

... jemne ladenie tlaku moze robit bud elektronika alebo clovek urcite nie jedna pruzinka

... aj okolita teplota vplyva na presnost

... taktiez co za sajrajt je nafukany v pneu

... ja to pouzivam na "hrube" odfuknutie a nasledne si tlak doladim rucne

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Uto, 03.02.2009, 13:45
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jasné, Danko, len tie rozdiely čo udávajú chalani sa mne zas až tak malé nezdajú aby som mávol rukou ale možno sa mýlim
uvažujem o tom, že či nepresnosť nie je daňou za možnosť nastaviť individuálne zvolený tlak; keby to bolo vyvinuté na jeden konkrétny tlak(napr. 1atm) tak by sa to určite dalo vyrobiť s vyššou presnosťou a to by mi vyhovovalo
Danko, a nestane sa Ti, že niektorú tým bazmekom spustíš viac ako si chcel? lebo s následným dofukovaním je to nakoniec pracnejšie ako to celé absolvovať ručne; pozdáva sa mi ten Pejov systém
rozhodne mám chrobáka v hlave

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 03.02.2009, 13:59
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takze prebehol pred chvilou test (teda nezavisle dva) vsetko merane digitalnymi tlakomermi

ja som spustil pneu na 1,45 a nastavil som na nej 4 ks ventilov

potom som naskrutkoval na 37 Bogger (mali povodne od 19 do 2,1 ATM)

vysledok : 1,55 dalsia 1,6 dalsia 1,6 dalsia 1,5 teda +/- 0,05 ATM az 0,15 ATM

nezavisle od toho Mike nastavil na 0,6 ATM a skusil na cca7 pneu sfuknut(niektore ventily opakovane) a celkovy rozdiel nepresiahol 0,04 ATM

to ma vyhecovalo, ze to dokazal nastavit lepsie ako ja , tak som skusil znovu a dostal som sa po dokladnejsom nastaveni na cca +/- 0,1 ATM

z toho dedukujem, ze pokial sa s tym clovek na zaciatku trochu pohra a fakt dokladne nastavi,potom rozdiely nie su take markantne , hoci si stale myslim, ze do 0,2 rozdieluje to pri pneu nad 33 v terene jedno

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 03.02.2009, 15:06
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
... z toho dedukujem, ze pokial sa s tym clovek na zaciatku trochu pohra a fakt dokladne nastavi,potom rozdiely nie su take markantne , hoci si stale myslim, ze do 0,2 rozdieluje to pri pneu nad 33 v terene jedno


... tak tak pravda... je to o tom kolko sa s tym na zaciatku pohras - kolko si das namahy

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Uto, 03.02.2009, 19:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jano JP píše:
Danko, a nestane sa Ti, že niektorú tým bazmekom spustíš viac ako si chcel? lebo s následným dofukovaním je to nakoniec pracnejšie ako to celé absolvovať ručne


... ja to robim tak postupne to nasrubujem na kolesa v urcitom casovom posune a potom o nejaky cas v rovnakom casovom slede obijdem auto znova

... niekedy sa ti stane, ze vypne skor a tak jemnym "brnknutim" do ventilku overim ci ma este snahu spustat

... ako som pisal niekedy maju ludia v pneu rozny "sajrajt" a ten ovplyvnuje chod "pruzinky"

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Uto, 03.02.2009, 19:36
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
Príspevky: 409
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Este jeden faktor moze zohrat ulohu pri merani hodnot. A to samotne ventilky, resp. ich kvalita. Niektore mozu byt "pridrete" a ovela horsie reaguju. Moze to sposobit ze pneu sa nesfukne na pozadovanu hodnotu...

_________________
Range Rover farma :)


Uto, 03.02.2009, 23:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: