4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Blikajuca kontkolka http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=3085 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jogistar [ Str, 05.12.2007, 17:59 ] |
Predmet príspevku: | Blikajuca kontkolka |
Cawte neviem ci to nieje blba otazka ale ked zapnem 4x4 (mam GV 03)tak mi sem tam ta kontrolka preblikne a tak neviem ci je to v pohode alebo je niekde nieco zle... dikes ![]() |
Autor: | mirko [ Štv, 06.12.2007, 23:04 ] |
Predmet príspevku: | |
to máš to čo ja už pár rokov...stráca sa ti tlak, ktorým sa pripája predok. Ak sa zaznamená pokles tlaku, kompresor to znova zopne a vtedy to preblikne. Ja som sa to už niekoľkokrát snažil nechať opraviť, ale okrem investície rádovo niekoľko tisíc to nemalo žiaden úspech, resp. vydržalo to zopár mesiacov a potom znova. Pri oprave sa musí rozobrať komplet predný diferák, pretože vzduch sa pumpuje cez hadičku od kompresora priamo do diferáka. Jedine čo s tým vedeli urobiť je to, že tam dali nové upínacie pásky, ktoré sťahujú tú hadičku na oboch koncoch. Pokiaľ to len preblikáva, nič sa nedeje (akurát kompresor pracuje oveľa viacej akoby mal). Mne to však už prešlo istého času do chvíle keď už preblikol aj 5x za sekundu a to už nedokázalo predok ani pripojiť |
Autor: | Lolo [ Pia, 07.12.2007, 23:05 ] |
Predmet príspevku: | |
Fuu tak to je zaujimavy problem. Neviem ci radsej nezacnem sporit na nejaku rozsrotovanu vitaru dopredu nez sa aj mne objavia nejake taketo problemy. Nebolo by lahsie vymenit ten difer z nejakeho srotu? Ved ten tlak sa asi straca tam nie? |
Autor: | jogistar [ Pon, 10.12.2007, 12:05 ] |
Predmet príspevku: | |
To mirko: dikes za info 8) ale na jazdu to nema ziaden vplyv ze??? da sa normalne na tom jazdit... (ako pri zaplej stvorkolke) |
Autor: | mirko [ Pon, 10.12.2007, 16:32 ] |
Predmet príspevku: | |
neviem aky vplyv by to mohlo mať na jazdu...ak myslíš na jazdu so zapnutou štvorkolkou a preblikábajúcou kontrolkou tak to dosť závisí od toho ako rýchlo ta kontrolka preblikáva. Ak je to už príliš tak sa môže stať že predok máš viac nepripojený ako pripojený. Diferák na moje auto stojí 60 tisíc takže nový by som nekúpil ani náhodou, použitý by som zase neriskoval, môže mať iné alebo rovnaké problémy. |
Autor: | GaboSB [ Pon, 10.12.2007, 16:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Fúha, dajako mi nejde do hlavy, čo má spoločné predný difer a jeho napojenie na kompresor s pripájaním predného náhonu. Síce som tieto novšie ročníky podrobnejšie ešte nepoobzeral, ale toto dáko sa mi nezdá. Pozriem dáke manuály ako to tam je. |
Autor: | Karlito [ Pon, 10.12.2007, 16:58 ] |
Predmet príspevku: | |
GaboSB píše: Fúha, dajako mi nejde do hlavy, čo má spoločné predný difer a jeho napojenie na kompresor s pripájaním predného náhonu. Síce som tieto novšie ročníky podrobnejšie ešte nepoobzeral, ale toto dáko sa mi nezdá. Pozriem dáke manuály ako to tam je. sa to tam pripojuje, nie? |
Autor: | GaboSB [ Pon, 10.12.2007, 17:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Hej, práve som si pozrel manuál, a je to tak, predok sa pripája v difery. Neskutočné. Čo už, niet nad staré dobré mechanické pripájanie. A ako už písali, dostať sa k tým hadičkám je pakáreň, keďže treba dávať von ten difer. ![]() |
Autor: | Karlito [ Pon, 10.12.2007, 21:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Gabo ![]() -ka- PS: len neviem či neriešime neriešiteľné. O "kontrolke" téma vôbec nie je ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |