4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Ukotveni zadni napravy http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=4266 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ROMAN [ Pon, 07.04.2008, 8:29 ] |
Predmet príspevku: | Ukotveni zadni napravy |
Nekde se tu vedla rec o problemech spojenych s montazi naprav pod listove pera, nabo pri montazi jinych per, delsich kyven a td. Slibil sem fotku , podotykam ze je nutne presne serizeni uhlu kardanovach krizu. Pak Vam prestanou praskat kardanky, hrusky v difu a tak. Nazorne predvedu na Samiku v Tisovci ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 07.04.2008, 9:37 ] |
Predmet príspevku: | |
... keď už sa na auto narve taká zložitosť, tak to už hádam radšej prekopať na vinuté, mechy abo priamo na štvrťeliptické péra jak bol kdesi na českom fóre obrázok... |
Autor: | ROMAN [ Pon, 07.04.2008, 10:42 ] |
Predmet príspevku: | Ani ne |
Martin 4 píše: ... keď už sa na auto narve taká zložitosť, tak to už hádam radšej prekopať na vinuté, mechy abo priamo na štvrťeliptické péra jak bol kdesi na českom fóre obrázok... Co blbnes, vyroba i montaz je max. jedno dopoledne, no a este trochu barvy. Potrebujes 4 silentbloky, cca. 2 m trochpevnejsi trubky, jednu kyvnu a kousek plechu 3-4 mm na drzaky |
Autor: | IvoLUCKY [ Str, 09.04.2008, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Hm - a ked sa tak na to pozeram aj KOPU NALEPIEK ![]() |
Autor: | PEŤO [ Str, 09.04.2008, 18:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som to skusil oklahomat pridanim po jednom liste i ked to mam z polovice urobene, no zdalo sa mi to tam take nejake divne . Uvidim ci rybicka zaberie, alebo somnou vyserie ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 09.04.2008, 21:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Trochu mi síce uniká detail, že na čo to je a ako to funguje. ![]() Ale nevadí, roboty mám aj tak dosť a pivo mi stále chutí. ![]() |
Autor: | Tunki [ Str, 09.04.2008, 22:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Majú tie červené rúry držať diferák v správnom uhle voči kardanu alebo ako? |
Autor: | pal [ Str, 09.04.2008, 22:46 ] |
Predmet príspevku: | |
hej, sluzi to nato aby bola zachovana geometria zadneho kardanu pri urcitom zatazeni. Ale co sa mi na to nezda - je to stavane iba na urcitu presnu polohu vysky napravy. Pri tahani privesu zadok sadne a geometria sa akurat tak pokasle. Pri CV krizi by ale to mohlo fungovat. |
Autor: | efendi [ Str, 09.04.2008, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
no mne to dako nejde do hlavy,, ponevac vzadu je pevna naprava a pevne prichytena o listove pera,,,teda ona sa netoci neroby kruhovy pohyb iba chodi hore dole ako pracuju listove pera,,,,,,mozno ze daco to robi ale nie vela nakolko listove pera su v predu v gumenom silentbloku a vzadu uzmaju kladku, podla mna to nanajvys iba ztvrduje perovanie a zbrzduje vertikalne pohybovanie napravy,,teda ked naprava chodi hore dole ako vozidlo peruje zakonite dochadza k pracovaniu kardanovych krizov, no ja osobne nevydim v tom daky zazrak, moj nazor,, ![]() |
Autor: | fajer [ Str, 09.04.2008, 23:59 ] |
Predmet príspevku: | |
nechcem sklamat vase dojmy, ale nieje to take jednoduche. naprv som vymenil dif a par vyjazdov bolo super, ale nasledovalo poskodenie uponov zadnej napravy = naprava sa krutila pri vacsom zatazeni, coz malo za nasledok vyzutie kardanu a nasledne roztrhnutie hrusky diffu, samozrejme aj poskodenie ozubeni. toto je pri velkej zmene prevodov ( najma pre rockkrawler ) skor nutnost. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |