Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Autor |
Správa |
sarvi
Koumák
Registrovaný: Str, 24.10.2007, 0:36 Príspevky: 177 Bydlisko: Stara Lubovna
|
cafte
-viem ze pri ochrannom rame - klietke - je mat lepsie aspon hlavnu obruc v celku takze by som sa chcel spitat ze ak nemam kde si dat dakde poohinat rury ci bude dobre drzat aj sistem rura, koleno, rura a tak - proste prizvarat kolena o rury
-diky moc
|
Uto, 08.04.2008, 23:15 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Uto, 08.04.2008, 23:31 |
|
|
sarvi
Koumák
Registrovaný: Str, 24.10.2007, 0:36 Príspevky: 177 Bydlisko: Stara Lubovna
|
no hej ja viem jak by mala vyzerat, mne skor ide oto ze ci to bude drzat pri prevrateni ten spoj - ohib urobeni z kolien
|
Str, 09.04.2008, 0:15 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
No nejak to drzat bude, ak su kolena masivne, a varene tak, ze sa obrusia hrany do V a husenicou sa prevara cela hrubka materialu (najlepsie autogenom) - ale ohnute z jedneho kusa je to o hodne lepsie. Ohnu ti ti tam kde maju prislusunu ohybacku - musis popatrat v mieste bydliska po dobre vybavenej dielni - ale ohybat hrubostenne trubky bude docela pakaren pocitam.
Ono tiez zalezi naco to chces. Opriet sa pri nulovej rychlosti bokom o svah je nieco ine ako sa kotulat zo skarpy. Vid priklad.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Str, 09.04.2008, 7:42 |
|
|
Hugo
ATOYOT positive
Registrovaný: Uto, 30.01.2007, 0:46 Príspevky: 685 Bydlisko: Poprad
|
_________________ Su veci medzi nebom a zemou, ktore nevysvetlis
|
Str, 09.04.2008, 9:43 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... práve že hrubostenku ohneš lahšie ako tenkostennú trubku.
Tenkostennú rúru musiš pred ohýbaním nabíjať pieskom aby sa nezbortila. Hrubostennú ohneš aj za studena v ohýbačke. Takým hardvérom disponujú najmä kúrenári. Ve to také V z masívnych profilov ktoré má na špici prirobený hydraulický valec. Na ramená V sa vo vhodnej vzdialenosti (závisí od polomeru ohybu a priemeru trubky) dajú operné kladky a na piestnicu valca správny segment. Ščuri sa tam trúba a už sa len pumpuje a pozoruje ako trubka pekne ohýba.
Ak od rámu očakávaš aj bezpečnostnú funciu, tak radšej na varné kolená zabudni. Aj keď to asi nepôjde na testovanie športovému komisárovi (ten by ťa s vareným rámom hnal hodne ďaleko), už len pud sebazáchovy by ti mal kázať robiť rám ohýbaný.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 09.04.2008, 10:38 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|