Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 17:23
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 6 ] 
 vystuze 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 24.10.2007, 0:36
Príspevky: 177
Bydlisko: Stara Lubovna
Odpoveď s citáciou
cafte
-viem ze pri ochrannom rame - klietke - je mat lepsie aspon hlavnu obruc v celku takze by som sa chcel spitat ze ak nemam kde si dat dakde poohinat rury ci bude dobre drzat aj sistem rura, koleno, rura a tak - proste prizvarat kolena o rury
-diky moc :) :D


Uto, 08.04.2008, 23:15
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Cerus kukni napr toto viewtopic.php?t=3320
a troska pre inspiraciu kukni toto http://www.suzuki-samurai.nl/
uz som to riesil ale zatim nebol cas
:-) :-) :-) :-) :-) :-)

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Uto, 08.04.2008, 23:31
Profil ICQ
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 24.10.2007, 0:36
Príspevky: 177
Bydlisko: Stara Lubovna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no hej ja viem jak by mala vyzerat, mne skor ide oto ze ci to bude drzat pri prevrateni ten spoj - ohib urobeni z kolien


Str, 09.04.2008, 0:15
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No nejak to drzat bude, ak su kolena masivne, a varene tak, ze sa obrusia hrany do V a husenicou sa prevara cela hrubka materialu (najlepsie autogenom) - ale ohnute z jedneho kusa je to o hodne lepsie. Ohnu ti ti tam kde maju prislusunu ohybacku - musis popatrat v mieste bydliska po dobre vybavenej dielni - ale ohybat hrubostenne trubky bude docela pakaren pocitam.

Ono tiez zalezi naco to chces. Opriet sa pri nulovej rychlosti bokom o svah je nieco ine ako sa kotulat zo skarpy. Vid priklad.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 09.04.2008, 7:42
Profil
ATOYOT positive
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.01.2007, 0:46
Príspevky: 685
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
alebo tu
http://www.youtube.com/watch?v=iq_0MGLD ... re=related

_________________
Su veci medzi nebom a zemou, ktore nevysvetlis


Str, 09.04.2008, 9:43
Profil ICQ
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... práve že hrubostenku ohneš lahšie ako tenkostennú trubku.

Tenkostennú rúru musiš pred ohýbaním nabíjať pieskom aby sa nezbortila. Hrubostennú ohneš aj za studena v ohýbačke. Takým hardvérom disponujú najmä kúrenári. Ve to také V z masívnych profilov ktoré má na špici prirobený hydraulický valec. Na ramená V sa vo vhodnej vzdialenosti (závisí od polomeru ohybu a priemeru trubky) dajú operné kladky a na piestnicu valca správny segment. Ščuri sa tam trúba a už sa len pumpuje a pozoruje ako trubka pekne ohýba.

Ak od rámu očakávaš aj bezpečnostnú funciu, tak radšej na varné kolená zabudni. Aj keď to asi nepôjde na testovanie športovému komisárovi (ten by ťa s vareným rámom hnal hodne ďaleko), už len pud sebazáchovy by ti mal kázať robiť rám ohýbaný.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 09.04.2008, 10:38
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 6 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: